Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka kavallatte pettävän miehen hänen vaimolleen: lopettakaa!

Vierailija
13.08.2015 |

Jokainen tekee itse omat virheensä, teidän ei tarvitse puuttua toisten elämään! Jos nainen on tyytyväinen suhteessa missä mies köyrii toista, miten se on teiltä pois? Sitten ihmetellään kun liitto kaatuu ja ollaan niin tekopyhiä kun ollaan saatu päivän hyvä työ tehtyä. 

Minä en ikinä kavalla pettäviä miehiä naisille. 

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä tiedät ja määrittelet sen, että nainen on tyytyväinen?

Vierailija
22/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:12"]

[/quote] No näitä kattellut viis kappaletta ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Hehkuttaneet onneaan. Näistä ainoastaan yhdelle paljastui pettäminen ja siinä meni liitto, lapset, talo, yritys. Neljä muuta elävät vielä onnellisna, enkä aijo heidän onneaan pilata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en kertoisi, haluaisin että mullekkin kerrotaan. Jos et halua että vaimo saa tietää  niin lakkaa pettämästä. Jos tiedän että jotain naista/miestä petetään niin varmasti kerron asiasta hänen puolisolleen.

Vierailija
24/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannoin itse tällaisen miehen ja mies seksin puutteessa alkoi käymään paljon useammin päiväpanolla. Paras idea ja tulos omalta kannalta. Sai isoa

Vierailija
25/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:14"]

[/quote] No näitä kattellut viis kappaletta ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Hehkuttaneet onneaan. Näistä ainoastaan yhdelle paljastui pettäminen ja siinä meni liitto, lapset, talo, yritys. Neljä muuta elävät vielä onnellisna, enkä aijo heidän onneaan pilata. 

[/quote]

Ja se, mitä nämä naiset kertovat sinulle onnestaan, on tietenkin täyttä totta, eikä missään nimessä voi olla ulospäin näyteltyä kulissia?

Vierailija
26/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin omituinen oletus että jokainen nainen haluaisi tietää jos mies käy vieraissa, ja tällä verukkeella on ok käräyttää pettänyt ukko. Kaikki eivät todellakaan halua tietää, miksi ulkopuolisella olisi jokin oikeus leikkiä jumalaa ja viedä pohja toisen elämältä.

Vierailija
27/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee itse omat virheensä, teidän ei tarvitse puuttua toisten elämään! Jos nainen on tyytyväinen suhteessa missä mies köyrii toista, miten se on teiltä pois? Sitten ihmetellään kun liitto kaatuu ja ollaan niin tekopyhiä kun ollaan saatu päivän hyvä työ tehtyä. 

[/quote]

Älä sä sitä tee, mä teen ja ihan mielelläni.

Vierailija
28/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha... Minä kerron vaimolle kahdesta syystä: haluan vaimon tietävän ja toiseksi haluan kertakaikkiaan näpäyttää pettävää miestä. Olen rehellinen itse ja vaadin sitä myös niiltä, jotka seuraani eksyvät. En hyväksy pettämistä ja kerron sen heti tapailemilleni miehille. Jos miehellä on siitä huolimatta pokkaa esittää vapaata, niin hän saa kantaa siitä seuraukset. Tyhmä pitää varatun miehen olla, jos minua tapaa yhtä kertaa enempää. 

Vierailija
29/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:15"]

[/quote]

Ja se, mitä nämä naiset kertovat sinulle onnestaan, on tietenkin täyttä totta, eikä missään nimessä voi olla ulospäin näyteltyä kulissia?

[/quote] Nämä kaikki kuuluvat parhaimpiin ystäviini (ollaan tunnettu yli 30 vuotta), että enköhän tiedä milloin kusetetaan ja milloin ei. Ikävä että sinulla ei ole niin harjaantunutta silmää että tietäisit milloin asia on kulissia ja milloin ei. 

Vierailija
30/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos liitto kaatuu, niin vaimo ei ole ollut tyytyväinen. Jos vaimo on tyytyväinen siihen, että mies köyrii toista, niin silloinhan on iohan yks hailee, jollekin paljastukselle.

Eli käräyttäminen on parasta petetyn vaimon kannalta. Pettäjämiehellä voi olla sitten toisetg ajatukset...

Vierailija
31/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei se ole mies eikä mikään joka naisia kaataa. Vaan se se on vasta miesten mies joka yhden kanssa elää ja itää tyytyväisenä kymmeniä vuosia.

Vierailija
32/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä tietää vaikka pari olisi sopinut että toinen osapuoli voi hakea seksiä ulkopuoliselta, kunhan siitä ei puhuta toiselle osapuolelle? Jos suhde muuten toimii hyvin, mutta esim. seksiä ei harrasteta niin sen tarpeen voi hakea muualta?

Vierailija
33/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy pettämistä ja kerron sen heti tapailemilleni miehille. 

[/quote]

Jos sinä et hyväksy niin ei se tarkoita sitä että saat pilata muiden elämän...

Vierailija
34/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha... Minä kerron vaimolle kahdesta syystä: haluan vaimon tietävän ja toiseksi haluan kertakaikkiaan näpäyttää pettävää miestä. Olen rehellinen itse ja vaadin sitä myös niiltä, jotka seuraani eksyvät. En hyväksy pettämistä ja kerron sen heti tapailemilleni miehille. Jos miehellä on siitä huolimatta pokkaa esittää vapaata, niin hän saa kantaa siitä seuraukset. Tyhmä pitää varatun miehen olla, jos minua tapaa yhtä kertaa enempää. 

[/quote]

Suoraa puhetta. Hyvä. 

Vierailija
35/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:17"]

Mistä sitä tietää vaikka pari olisi sopinut että toinen osapuoli voi hakea seksiä ulkopuoliselta, kunhan siitä ei puhuta toiselle osapuolelle? Jos suhde muuten toimii hyvin, mutta esim. seksiä ei harrasteta niin sen tarpeen voi hakea muualta?

[/quote] Voi kuule, tiedän ettei vaimo hyväksyisi pettämistä.

Vierailija
36/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:17"]

[/quote] Voi kuule, tiedän ettei vaimo hyväksyisi pettämistä.

[/quote]

OT, mulle ainakin olisi ihan ok vaikka mies kävisikin vieraissa, kunhan ei tuo mitään hyppykuppaa kotiin.

Vierailija
37/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa siinä käräyttämisessä kyllä mennä sen pettävän miehen onni pilalle, ei sen petetyn. Kaikki lähipiirini erot, jotka ovat miehen sivusuhteista johtuneet, ovat johtaneet siihen, että nainen on lopulta ihan tyytyväisenä jatkanut elämäänsä. Se pettänyt mies on yleensä jäänyt kovastikin itkemään puolisonsa perään ja alko on saattanut maistua.

Kukaan ei oikeasti halua elää missään valheellisessa harhassa. Älä ala holhoamaan muita naisia ja päätä heidän puolestaan, millaisessa liitossa heidän kuuluu elää.

Vierailija
38/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pettäjämiehen aloitus :D

Vierailija
39/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:16"]

[/quote]

[/quote] Nämä kaikki kuuluvat parhaimpiin ystäviini (ollaan tunnettu yli 30 vuotta), että enköhän tiedä milloin kusetetaan ja milloin ei. Ikävä että sinulla ei ole niin harjaantunutta silmää että tietäisit milloin asia on kulissia ja milloin ei. 

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta, mistä sä tiedät, onko mun silmä harjaantunut vai ei? Mistä tämä tieto sulle yhtäkkiä tuli? Joltain korkeammalta taholta kenties?

Musta kuulostaa enemmän siltä, että sä kuvittelet vähän liikoja itsestäsi, leikit jotain kaikkitietävää jumalaa.

Vierailija
40/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Eikö täällä juuri pitkässä ketjussa tultu siihen päätökseen, että onnelliset hehkuttavat suhdettaan sosiaalisessa mediassa ja ne joilla menee huonosti, ovat vain hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän