Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka kavallatte pettävän miehen hänen vaimolleen: lopettakaa!

Vierailija
13.08.2015 |

Jokainen tekee itse omat virheensä, teidän ei tarvitse puuttua toisten elämään! Jos nainen on tyytyväinen suhteessa missä mies köyrii toista, miten se on teiltä pois? Sitten ihmetellään kun liitto kaatuu ja ollaan niin tekopyhiä kun ollaan saatu päivän hyvä työ tehtyä. 

Minä en ikinä kavalla pettäviä miehiä naisille. 

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se päivän pettämisaloitus.

Vierailija
42/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:12"]

Ja sä tiedät ja määrittelet sen, että nainen on tyytyväinen?

[/quote] No näitä kattellut viis kappaletta ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Hehkuttaneet onneaan. Näistä ainoastaan yhdelle paljastui pettäminen ja siinä meni liitto, lapset, talo, yritys. Neljä muuta elävät vielä onnellisna, enkä aijo heidän onneaan pilata. 

[/quote]

Ja se, mitä nämä naiset kertovat sinulle onnestaan, on tietenkin täyttä totta, eikä missään nimessä voi olla ulospäin näyteltyä kulissia?

[/quote] Nämä kaikki kuuluvat parhaimpiin ystäviini (ollaan tunnettu yli 30 vuotta), että enköhän tiedä milloin kusetetaan ja milloin ei. Ikävä että sinulla ei ole niin harjaantunutta silmää että tietäisit milloin asia on kulissia ja milloin ei. 

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta, mistä sä tiedät, onko mun silmä harjaantunut vai ei? Mistä tämä tieto sulle yhtäkkiä tuli? Joltain korkeammalta taholta kenties?

Musta kuulostaa enemmän siltä, että sä kuvittelet vähän liikoja itsestäsi, leikit jotain kaikkitietävää jumalaa.

[/quote] Sälä oo katelliinen et toisilla on jotain mitä sulla on ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:17"]

En hyväksy pettämistä ja kerron sen heti tapailemilleni miehille. 

[/quote]

Jos sinä et hyväksy niin ei se tarkoita sitä että saat pilata muiden elämän...

[/quote]

Ethän nyt vain ole yksi näistä tarkoittamistani tyhmistä miehistä? Minähän kirjoitin, että tyhmä pitää varatun miehen olla, jos tapaa minut yhtä kertaa enempää. Eli olen jo eka kerralla kertonut periaatteeni eli tehnyt selväksi, että minun seuraani varattujen on turha tuppautua. Jos kuitenkin niin valheella tekee, saa kantaa seuraukset eli sen, että tieto vaimolla ym. lähtee välittömästi kun asian laita tulee ilmi. Pohjalaisella suoruudella asia järjestykseen ja ö-mappiin. 

Vierailija
44/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itelläni toinen mies ja jos joku mut käräyttäis, kävisin ensin antamassa vähän vasikalle palautetta.

Vierailija
45/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:14"]

[/quote] No näitä kattellut viis kappaletta ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Hehkuttaneet onneaan. Näistä ainoastaan yhdelle paljastui pettäminen ja siinä meni liitto, lapset, talo, yritys. Neljä muuta elävät vielä onnellisna, enkä aijo heidän onneaan pilata. 

[/quote]

Ja se, mitä nämä naiset kertovat sinulle onnestaan, on tietenkin täyttä totta, eikä missään nimessä voi olla ulospäin näyteltyä kulissia?

[/quote] Nämä kaikki kuuluvat parhaimpiin ystäviini (ollaan tunnettu yli 30 vuotta), että enköhän tiedä milloin kusetetaan ja milloin ei. Ikävä että sinulla ei ole niin harjaantunutta silmää että tietäisit milloin asia on kulissia ja milloin ei. 

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta, mistä sä tiedät, onko mun silmä harjaantunut vai ei? Mistä tämä tieto sulle yhtäkkiä tuli? Joltain korkeammalta taholta kenties?

Musta kuulostaa enemmän siltä, että sä kuvittelet vähän liikoja itsestäsi, leikit jotain kaikkitietävää jumalaa.

[/quote] Sälä oo katelliinen et toisilla on jotain mitä sulla on ;) 

[/quote]

Oho, aika jännää poukkoilua asiasta toiseen! Mikähän tämä asia on, josta olen kateellinen ja miten se mielestäsi ilmenee? Odotan jännittyneenä vastausta tähän kysymykseen, siihen edelliseen kysymykseen en taida vastausta saada, vaikka pari kertaa sen perään yrittäisinkin kysellä.

Vierailija
46/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:17"]

En hyväksy pettämistä ja kerron sen heti tapailemilleni miehille. 

[/quote]

Jos sinä et hyväksy niin ei se tarkoita sitä että saat pilata muiden elämän...

[/quote]

ja sun mielestä tämä "pilaaja" on se kertoja eikä se pettäjä?

ei e teot ole tekemättömiä jos petetty ei tiedä niistä. Kulissia siis sekin pettäjän puolelta.

Vierailija
47/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:21"]

Mulla on itelläni toinen mies ja jos joku mut käräyttäis, kävisin ensin antamassa vähän vasikalle palautetta.

[/quote]

Saattaisitpa saada palautetta itsekin.

Vierailija
48/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi vaimona tietää, jos puolisoni pettää. Meillä on pitkä liitto takana, ei kuitenkaan mitään suurta intohimoa enää, lähinnä kumppanuutta, arki sujuu. Haluan pitää yllä saavuttamaamme elintasoa ja elämänrytmiä, jakaa arkea ja omaisuutta puolisoni kanssa. Tietoisuun mahdollisesta sivusuhteesta pilaisi tämän kuvion täysin. Joten, en edes haluaisi tietää, vaikka en syrjähyppyjä hyväksykään.

Vierailija
49/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluaisin tietää jos ukkoni pettäisi minua!!

Vierailija
50/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee itse omat virheensä, teidän ei tarvitse puuttua toisten elämään! Jos nainen on tyytyväinen suhteessa missä mies köyrii toista, miten se on teiltä pois? Sitten ihmetellään kun liitto kaatuu ja ollaan niin tekopyhiä kun ollaan saatu päivän hyvä työ tehtyä. 

Minä en ikinä kavalla pettäviä miehiä naisille. 

[/quote]

mutta tyytyväisenä mahdollistat pettämisen? Jos jättäisit moraaliohjeistuksen sellaisille, joilla sitä moraalia on...

Vierailija
51/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:23"]

Minä en haluaisi vaimona tietää, jos puolisoni pettää. Meillä on pitkä liitto takana, ei kuitenkaan mitään suurta intohimoa enää, lähinnä kumppanuutta, arki sujuu. Haluan pitää yllä saavuttamaamme elintasoa ja elämänrytmiä, jakaa arkea ja omaisuutta puolisoni kanssa. Tietoisuun mahdollisesta sivusuhteesta pilaisi tämän kuvion täysin. Joten, en edes haluaisi tietää, vaikka en syrjähyppyjä hyväksykään.

[/quote]

Meillä myös pitkä liitto takana ja haluaisin ehdottomasti tietää, koska edelleen RAKASTAN miestäni enkä ole hänen kanssaan minkään mukavuuden tai elintason takia. Jos luottamukseni ja rakkauteni petettäisiin, pitkä liitto päättyisi siihen paikkaan aiheuttaen monenlaista taloudellista ja henkistä vahinkoa monelle eri osapuolelle.

Vierailija
52/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:15"]Miksi en kertoisi, haluaisin että mullekkin kerrotaan. Jos et halua että vaimo saa tietää  niin lakkaa pettämästä. Jos tiedän että jotain naista/miestä petetään niin varmasti kerron asiasta hänen puolisolleen.
[/quote]
Sama.

Elävät valheessa, ulkopuoliset säälii, sekö on reilua?

Vierailija
53/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisessä maailmassa ilman muuta on oikein käräyttää. Jos liitto siitä hajoaa, se tarkoittaa sitä, että toista osapuolta on petetty vastoin heidän tekemäänsä sopimusta. Silloin petetty on lopulta varmasti tyytyväinen, että totuus tuli julki.
Jos liitto pysyy, silloinhan kaikki on ok - molemmat osapuolet hyväksyvän toisen käytöksen siinä liitossa ja käräyttäminen on merkityksetöntä.

Totuutta on voitava katsoa silmiin.

Vierailija
54/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:12"]

[/quote]
Nyt hajosin. Siis sinusta se on ihan ok että se onni perustuu valheelle ja yrität suojella näitä miesparkoja kohtaloltaan?? Kyllä minä haluaisin tietää jos mieheni pettäisi vaikka olen äärimmäisen onnellinen, sitten en enää olisi, mutta hyi saakeli! Pääsisin ainakin miehestä eroon jota en edes ilmeisesti tunne ollenkaan! Koko liittomme perustuisi valheelle! Oksettaa ajatuskin että sinun kaltaisiasi "äiti teresoja" on vielä olemassa!

Vierailija
55/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:26"]

[/quote]

Meillä myös pitkä liitto takana ja haluaisin ehdottomasti tietää, koska edelleen RAKASTAN miestäni enkä ole hänen kanssaan minkään mukavuuden tai elintason takia. Jos luottamukseni ja rakkauteni petettäisiin, pitkä liitto päättyisi siihen paikkaan aiheuttaen monenlaista taloudellista ja henkistä vahinkoa monelle eri osapuolelle.

[/quote]

En ole tuo jota lainasit, mutta huomautan etten minäkään haluaisi tietää. Meitä ihmisiä on niin moneen junaan, että vaikka itse olisikin jotain mieltä aiheesta niin se ei tarkoita että kaikki ajattelisivat samalla tavalla. Meissä kaikissa on vikoja, minulle olisi ihan ok elää pettävän miehen kanssa niin kauan kun en tietäisi pettämisistä. Tämä ei tarkoita että miehellä olisi "lupa" pettää, mutta jos niin kävisi niin asia olisi sinänsä ok, minä koen elämäni helpommaksi kun ei tarvitsisi miettiä onko suhde jatkamisen arvoinen - totta kai se on niin kauan kunnes joku hyvää tarkoittava "vaimolla on oikeus tietää" -vinkuja tulee kertomaan tosiasioita.

Vierailija
56/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että nimenomaan onnettomat hehkuttavat suhdettaan. (Tunnen muutaman, jotka hehkuttivat ja sitten pian erosivat)

Esim yhden mies sai laivalta töitä. Hehkuttivat, miten ihanaa, kun mies on pois 2 vk, mutta sitten kotina ja läsnä lapsille 2 vk koko ajan. No, kohta nainen löysikin uuden, joka on koko ajan maissa ja avioero niille sitten tuli.

Vierailija
57/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kertoisin vaimolle JA miehelle. Parisuhde/avioliitto on niin tärkeä osa elämää että sen kohdalla mielestäni molemmilla osapuolilla on oikeus tietää totuus ja niiden tietojen kera sitten päättää mitä haluavat tehdä. Pettäjä avioliitossa kuitenkin rikkoo yhteisesti tehtyä aviosopimusta.

Vierailija
58/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:31"]

[/quote]

[/quote]

En ole tuo jota lainasit, mutta huomautan etten minäkään haluaisi tietää. Meitä ihmisiä on niin moneen junaan, että vaikka itse olisikin jotain mieltä aiheesta niin se ei tarkoita että kaikki ajattelisivat samalla tavalla. Meissä kaikissa on vikoja, minulle olisi ihan ok elää pettävän miehen kanssa niin kauan kun en tietäisi pettämisistä. Tämä ei tarkoita että miehellä olisi "lupa" pettää, mutta jos niin kävisi niin asia olisi sinänsä ok, minä koen elämäni helpommaksi kun ei tarvitsisi miettiä onko suhde jatkamisen arvoinen - totta kai se on niin kauan kunnes joku hyvää tarkoittava "vaimolla on oikeus tietää" -vinkuja tulee kertomaan tosiasioita.

[/quote]

Eli olisit valmis elämään valheessa jos se tarkottaisi että maailmankuva ei järkkyisi. Tavallaan ymmärrän tämän näkökulman mutta se on hieman vääristynyt tapa katsoa asiaa mielestäni. Melkein epätoivoinen jopa.

Vierailija
59/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

päätä vaan pensaaseen...kaikki pn hyvin, kaikki on hyvin.

Vierailija
60/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

päätä vaan pensaaseen...kaikki pn hyvin, kaikki on hyvin.

[/quote]

Tälle ei varmaan saisi töissäkään kertoa, että yt-neuvottelut on käynnissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän