Valopallojen näkeminen silmissä. Näen myös jatkuvasti energiaa. Miksi?
Usein näen nykyään noita nopeasti liikahtavia valopalloja, tai enneminkin pieniä sähköpalloja.
Niitä näen usein liikahtelevan näkökentässäni
Sitten toisena, näen ihan eri tavalla energiat. Siis, mitä esineistä huokuu, mitä kädestäni huokuu. Vaikka en juuri edes yritä nähdä, näen vain. Näen kaikki tällaiset varjostukset eri väreinä silmissäni.
Olen käynyt silmälääkärillä ihan kaksi kk sitten. Kaikki oikein hyvin, silmälasit on ja vahvuudet päivitetty kuten pitää.
Näen ja havainnoin silmilläni syvemmin kuin ennen. Ihmettelen tätä päivittäin ja yritän nähdä lisää ajan kulukseni.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
käypä lääkärissä jos ois veren/silmänpainetta
Silmänpaineet todella ok, hetki sitten kävin. Verenpaineessa varmasti huomioitavaa mutta kyllä ne viimeksi menettelivät.
Ap
Joku vika niissä on ,magneettikuva voisi selventää. Tosin oma välähtely silmässäni ei selvinnyt silläkään.
Jokin avaa aisteja, selvänäköä tai/ja kruunuchakraa. Ehkä havaitset energiatason. Energia liikkuu, on eri tyyppisiä energioita, henkiä/olentoja, ajatusenergioita jne. Eri materiaaleissakin, esineissä, on käsichakrat. Maadoitus hyvä, ei ylimaadoitus. Olet kenties positiivinen persoona, oikealla taajuudella ja se auttaa näkemisessä. Joskus tosin on alkoholi tai lääkevalmiste joillakin ihmisillä, joka voi toisella tavalla avata, mutten tarkoita että käytät niitä tai jokin muu tekijä.
Voisiko olla lasiaisen irtauma? Jossain lehdessä oli juuri juttua että tapahtuu vanhemmiten suurelle osalle, ja oireena oli välähdyksiä. Jos pelkästään tuo niin se on yleensä vaaraton. Mutta ehkä silmälääkäri olisi sen havainnut?
Vierailija kirjoitti:
Sä kuolet.
Kyllä. Niin sinäkin.
Jos olet raskaana, niin sulla saattaa olla raskausmyrkytys.
Tietoisuutesi alkaa kasvamaan, kuten joku tossa jo mainitsi niin meditointia kannattaa harrastaa, se vahvistaa tuota kykyä. Kokeile myös hengitysharjoituksia ja kundaliinijoogaa.
Olen nuori, silmänikin ovat ja lääkäri kyllä piti silmiäni terveenä vaikka kärsinkin hajataitosta, kuten suuri osa muukin suomalaisista.
Olen kyllä tehnyt henkisiä harjoituksia koska olin niin kovin stressaantunut. Yleensä olen tehnyt sellaisia, etten mieti mitään. En ajattele vaan keskityn nykyhetkeen ja äänettömyyteen.
Välillä olen päässyt ihanaan rentouttavaan tilaan, jossa olisin voinut kellua tunteja.
Muuta en kai ole tehnyt. Välillä keskityn käsieni energiaan. Siinä olen kehittynyt ja nään paljon helpommin sekä suuremman valokentän käsissäni.
Nuo sähköpallot on uusi havainto. Välillä laittaessani silmät kiinni näen eri värejä silloinkin.
Kuitenkin nuo sähköiset pienet pallot sekä myös pelkästään huoneessa olevien eri ääriviivojen ja ilmassa olevien erilaiset värit ovat kiehtovia.
Tämä on uutta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori, silmänikin ovat ja lääkäri kyllä piti silmiäni terveenä vaikka kärsinkin hajataitosta, kuten suuri osa muukin suomalaisista.
Olen kyllä tehnyt henkisiä harjoituksia koska olin niin kovin stressaantunut. Yleensä olen tehnyt sellaisia, etten mieti mitään. En ajattele vaan keskityn nykyhetkeen ja äänettömyyteen.
Välillä olen päässyt ihanaan rentouttavaan tilaan, jossa olisin voinut kellua tunteja.Muuta en kai ole tehnyt. Välillä keskityn käsieni energiaan. Siinä olen kehittynyt ja nään paljon helpommin sekä suuremman valokentän käsissäni.
Nuo sähköpallot on uusi havainto. Välillä laittaessani silmät kiinni näen eri värejä silloinkin.
Kuitenkin nuo sähköiset pienet pallot sekä myös pelkästään huoneessa olevien eri ääriviivojen ja ilmassa olevien erilaiset värit ovat kiehtovia.
Tämä on uutta.Ap
Lopeta se pössyttely.
Olet touhunnut voimien kanssa, joiden kanssa ei kannata touhuta.
Vierailija kirjoitti:
Välillä olen päässyt ihanaan rentouttavaan tilaan, jossa olisin voinut kellua tunteja.Muuta en kai ole tehnyt. Välillä keskityn käsieni energiaan. Siinä olen kehittynyt ja nään paljon helpommin sekä suuremman valokentän käsissäni.
Tämä on uutta.Ap
Joo tuo rentouttaminen selittää asian, mä olen kanssa nähnyt noita valopalloja ja valonvälähdyksiä, mutta tosiaan tapahtuu vaan silloin kun olen rentoutuneessa meditatiivisessa tilassa. Ovat korkeampien taajuuksien energioita, joita ei normaalitilassa pysty näkemään. Meditoimalla ikään kuin vaihdat aivojesi taajutta niin vähän kuin radiollakin pystyy nappaamaan eri taajuksia.
aivokasvain tai sitten olet vain joku hörhö hippi
Voi johtua siitä että sun kaakeleilla on sperdyyliä.
Näkeekö täällä toiset tällaisia? Haluaisitteko kertoa? :)
Ap
Psykoosi? Oletko käynyt lääkärillä?
Juuri niinkuin joku sanoi, meditoi ja vaali sitä, opi tuntemaan mitä tietoisuus tarkoittaa.
Mulla tapahtu itsellä jotain selittämätöntä muutama vuosi sitten missä muutuin ihmisenä ihan kokonaan, ajatusmaailma muuttui kokonaan, aloin tuntea empatiaa kaikkia lajitovereitani kohtaan , purskahdin kirjaimellisesti itkuun näinä aikoina kun tätä alko tapahtumaan pelkästään kun näin kadulla pienen tytön kuka näytti surulliselta. Olen 30v mies.
Aloin näiden kokemuksien jälkeen tutkimaan vähän laidasta laitaan kaikkea henkisyyttä yms ja sillä tiellä ollaan vieläkin.. Ennen olin pinnallinen naistenmies.
käypä lääkärissä jos ois veren/silmänpainetta