Mies perui synnytykseen lähdön!!
Siis jän on aina ollut niissä mukana ja sanonut että haluaa Tietysti mukaan. Tänään hän kuitenkin kylmästi ilmoitti ettei aio osallistua seuraavan synnytykseen. Samalla ilmoitti myös, että ei saa töistä vapaata synnytyksen aikana joten ei hoida isompia lapsia. Olen aivan tyrmistynyt tästä. Viikkoja on kohta 39 ja nyt hän päätti nämä ilmoittaa!? En oikeastaan tiedä mitä tehdä kun ei ole ketään jota hoitajaksi pyytää. Kaverini asuu eri paikkakunnalla ja hänenkin lapsensa on koulussa. En todellakaan halua lapsiani johonkin sossun sijoitukseen siksi aikaa. Mikä ihme miestä vaivaa että tällaista tekee!?
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 00:30"]
Kysyin jo suoraan. Ei kuulemma kiinnosta lähteä. Olisi voinut ilmoittaa aikaisemmin tuonkin. Kyllähän mä sen yksinkin saan synnytettyä mutta olin koko raskauden ajan siinä uskossa että teemme homman yhdessä niinkuin ennemmin. Hän ei tuntunut tajuavan että loukkaannuin tuosta kommentista. Ja sitten tämä lastenhoito asia. Hän kuittasi sen sanomalla vain että niin se nyt vaan on. Ap
[/quote]
"Ei kiinnosta lähteä".
Voi ap, teillä on kyllä nyt syvempi kriisi. Synnytys on aina riski äidille ja lapselle, vaikka olisikin kokenut synnyttäjä. Itselläni on loppuvuodesta eka synnytys edesäs ja tulisi kyllä kolmas ja neljäs maailmansota yhtäaikaa, mikäli mies yhtäkkiä ilmoittaisi jotain tuollaista.
Ole iloinen, kun mies ei näe kun paskot synnytys pöydälle. Nyt mies ei näe toosaasi levällään. Ole iloinen vain. Eipähän nolota jälkeenpäin.
Sano, että suakaan ei kiinnosta lähtee synnyttämään, joten perutaan koko synnytys. Sano, että ei synnytetä sitten ollenkaan.. Ettei kiinnosta koko synnytys Näköjään kumpaakaan, niin ei synnytetä sitten ollenkaan.
Voiko synnytyksen vielä perua? Sanot vaan jalat ristissä, ettei onnistu. En minä synnytä mitään.
Oletko ymmärtänyt jotain väärin, sinähän tässä synnytät, ei miehesi! Mitä ihmettä hän tekisi siellä muuta kuin olisi hoitohenkilökunnan tiellä?!
Sanot miehelle, että joko se vahtii tai sitten ne menevät kiireisellä sijoituksella jollekin kun et sinä nyt synnytystäkään voi perua.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 06:59"]Mihin te olisitte lapset vieneet jos mies olisi lähtenyt mukaan synnytykseen?
[/quote] Up. Onko synnytys nyt peruttu
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 07:11"]Selviät sinä synnytyksestä yksinkin, mutta se hämmästyttää, ettei mies muka voi olla kotona vanhempien lasten kanssa kun sinä olet synnyttämässä. En tajua sitä ollenkaan. Toivottavasti mies tulee järkiinsä.
Toinen asia, mikä pisti silmään oli, ettei sinulla ole yhtään ystävää lähellä. Miten sinulle niin on päässyt käymään? Eikö ole edes naapuria tai sukulaista, johon voitte hätätilassa turvautua? Tarvitsettehan muita ihmisiä muutenkin kuin synnytyksen aikaan.
[/quote] miksi muka tarvii muita ihmisiä, onko muka pakko olla tukiverkosto
Miten keissi etenee, onko synnytys nyt sitten peruttu