Mies perui synnytykseen lähdön!!
Siis jän on aina ollut niissä mukana ja sanonut että haluaa Tietysti mukaan. Tänään hän kuitenkin kylmästi ilmoitti ettei aio osallistua seuraavan synnytykseen. Samalla ilmoitti myös, että ei saa töistä vapaata synnytyksen aikana joten ei hoida isompia lapsia. Olen aivan tyrmistynyt tästä. Viikkoja on kohta 39 ja nyt hän päätti nämä ilmoittaa!? En oikeastaan tiedä mitä tehdä kun ei ole ketään jota hoitajaksi pyytää. Kaverini asuu eri paikkakunnalla ja hänenkin lapsensa on koulussa. En todellakaan halua lapsiani johonkin sossun sijoitukseen siksi aikaa. Mikä ihme miestä vaivaa että tällaista tekee!?
Kommentit (72)
Mistä töistä ei saa vapaata synnytyksen ajaksi?
Ota lapset ja menet vaikka ensikotiin. Ne auttaa teitä uuteen alkuun. Tuollaisen miehen kanssa ei kyllä tee yhtään mitään
Sanot vain, että perut sitten koko homman ja jääköön synnyttämättä. Luuletko muuten ihan tosissasi saavasi täältä jonkin rakentavamman tai oikeamman vastauksen kuin ihan kysymällä siltä puolisolta suoraan?
Onpas vastuuton mies sinulla. Hoitakoon hommansa niin, että sitä vapaata järjestyy. Osasiko antaa mitään syytä typerälle käytökselleen?
Kysyin jo suoraan. Ei kuulemma kiinnosta lähteä. Olisi voinut ilmoittaa aikaisemmin tuonkin. Kyllähän mä sen yksinkin saan synnytettyä mutta olin koko raskauden ajan siinä uskossa että teemme homman yhdessä niinkuin ennemmin. Hän ei tuntunut tajuavan että loukkaannuin tuosta kommentista. Ja sitten tämä lastenhoito asia. Hän kuittasi sen sanomalla vain että niin se nyt vaan on. Ap
Mihinkäs mies ajatteli lasten menevän synnytyksen ajaksi?
Tosi törppö mies (joka vieläpä valehtelee tuosta vapaasta).
Tässä nyt valvon ja mietin että jos synnytys käynnistyy vaikka aamulla niin kenelle soittaisin. Enkä oikein tiedä olenko enemmän vihainen vai surullinen. Ap
Kuka ne lapset sit hoitaa? Onko hän osallistunut öapsen hoitoon muuten? Ja kuinka monta niitä on ?
Viet lapset herran työpaikalle kun lähdet sairaalaan.
Miehellä on toinen nainen. Sano mun sanoneen.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 00:32"]Miehellä on toinen nainen. Sano mun sanoneen.
[/quote]
Enkä sano vittuillakseni, vaan kokemuksesta.
Suunnittelee varmaan muuttavansa pois yhteisestä asunnosta sillä välin kun synnytät, siltä se kuulostaa.
Palkkaa lastenvahti tai pyydä joku sukulainen tai ystävä teille siihen saakka kylään kun lapsi syntynyt.
Mitä mitä mitä alkaako keski-ikä kolkuttamaan miehelläs?
Sä ja lapset olette pilanneet hänen elämän ja jotain uutta lapsentonta vosua suunnittelee kainaloon?
Oliko raskaus vahinko? Halusiko mies lapsen jo suunnitteluvaiheessa lähtien?
Todellakin viet miehen duuniin muksut, kun synnärille lähtö on edessä.
"Ei kiinnosta lähteä"?! Missä tuollaisia miehiä kasvaa?
Miehesi haluaa panna parasta ystävääsi sinun ollessa synnyttämässä. Näin toimitaan perinteisesti täällä Lieksassa.
En ymmärrä miten tämä edes on jokin "valintakysymys" jos kerran teillä on yhteiset lapset ja koti?? Tuo vielä jotenkin menee, ettei tule synnytykseen paikalle, mutta totta helvetissä nyt ainakin hoitaa niitä muita lapsia sen aikaa. Eli ilmoitat vain, että mikäli ei ole itse paikalla kun olet synnyttämässä, niin hoitaa sitten jonkun hoitamaan. Ja hyvin vahvasti ryhtyisin järjestelemään tulevaisuutta ilman tuollaista miestä välittömästi, kun edes kehtaa vihjailla jotain noin vastuutonta.
Peru avioliitto. Tosin sitä se "mies" varmaan toivookin.
Täytyy aamulla vielä kysyä tästä. Että kuka nämä lapset sitten hoitaa? Ja missä hän aikoo olla silloin kun lapsilla on erikseen hoitaja? Kun eihän sitä töissä olla 24/7. Ja alan myös miettiä tätä toinen nainen vaihtoehtoa. Paljon on menoja joten sekin voisi olla mahdollista. Ap
Sano sille, että si et sinäkään mee. Syntyköön kotona.