Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies perui synnytykseen lähdön!!

Vierailija
13.08.2015 |

Siis jän on aina ollut niissä mukana ja sanonut että haluaa Tietysti mukaan. Tänään hän kuitenkin kylmästi ilmoitti ettei aio osallistua seuraavan synnytykseen. Samalla ilmoitti myös, että ei saa töistä vapaata synnytyksen aikana joten ei hoida isompia lapsia. Olen aivan tyrmistynyt tästä. Viikkoja on kohta 39 ja nyt hän päätti nämä ilmoittaa!? En oikeastaan tiedä mitä tehdä kun ei ole ketään jota hoitajaksi pyytää. Kaverini asuu eri paikkakunnalla ja hänenkin lapsensa on koulussa. En todellakaan halua lapsiani johonkin sossun sijoitukseen siksi aikaa. Mikä ihme miestä vaivaa että tällaista tekee!?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruin koko synnytyksen, kun mieskin perui. Ei synnytetä sitten ollenkaan. Nyt baariin.

Vierailija
42/72 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että ei se mitään kulta perutaan koko synnytys ja katso mitä vastaa.. Mll:lään yhteys niin saat hätä tapauksessa lastenhoitajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olit olettanut, että mies tulee synnytykseen mukaan ni kai sulla oli lapsille hoitopaikka mietittynä? Vai aattelitteko lähteä synnyttämään yhdessä ja jättää lapset kotiin:D kun synnytys käynnistyy niin lapset sinne hoitoon minne olivat menossakin ja mies tekee mitä tekee. Voihan sillä olla vapaapäiväkin just sillon kun synnytät. Pääsee sitten golfaamaan vaikka. Miksi porsit tommoselle äijälle lapsia?

Vierailija
44/72 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 00:56"]

Täytyy aamulla vielä kysyä tästä. Että kuka nämä lapset sitten hoitaa? Ja missä hän aikoo olla silloin kun lapsilla on erikseen hoitaja? Kun eihän sitä töissä olla 24/7. Ja alan myös miettiä tätä toinen nainen vaihtoehtoa. Paljon on menoja joten sekin voisi olla mahdollista. Ap

[/quote]

Niin, siis sano miehelle, että et usko lääkärien antavan sinulle synnytyksestä muiden lasten hoito vapaata, joten mies saa nyt vaan alkaa järkkäämään hoitoa lapsille.

Jos työnantaja ei anna vapaata, sano että hänen pomo on ihan tervetullut lapsenvahdiksi. Sinä tiedät vain, että vauva tulee sitten kun se tulee.

Vierailija
45/72 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 07:29"]

kysy kunnasta päivähoitopaikkaa. mies hoitaa tietenkin sitten kun pääsee töistä, onhan ne hänenkin lapsiaan.

[/quote]

Miksi synnyttämään menevä äiti kysyy miehen puolesta miehelle sijaisvahtia? Kyllä tuollainenkin mies on vastuussa lapsista. Etenkin silloin, kun äiti on sairaalassa. Soittaa vaikka poliisit paikalle, jos mies ei tule töistä kun pitää lähteä, jolloin poliisit käyvät kyllä muistuttamassa miestä, että kotona on lapset.

Vierailija
46/72 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sinua yhtään lohduttaa, niin minulle kävi aikoinaan samoin. Kerronpa myös, miten siinä sitten kävi. Olin itkenyt ja tuntenut itseni petetyksi ja vaikka mitä, kun hän ilmoitti asian. Syyt olivat ihan samat kuin sinulla. Koska sairaalaan etukäteen toimitetuissa papereissa kuitenkin luki, että isä tulee mukaan, soitti kätilö synnytyksen käynnistyttyä mieheni työnumeroon. Minä en sanonut mitään kieltäytymisestä... Niin isä tuli vähän ajan kuluttua nolon näköisenä synnytyssaliin. Jälkeenpäin kuulin, että työkaverit olivat suorastaan työntäneet hänet matkaan kätilön puhelun jälkeen. (Ei ollut kai ilennyt sanoa HEILLE vastaan!)

Jälkeenpäin selvisi myös muuta, jota en todellakaan sinulle toivo. Hänelle tuli masennus, jonka "isän velvollisuudet" ja tuleva lapsi lääkärin mukaan käynnisti. Hän joutui hoitoon, sai lääkityksen ja terapiaa. Hoito kesti kuukausia ja koko sen ajan olin yksin kolmen lapsen kanssa, joista nuorin siis vastasyntynyt. En ymmärrä, miten selvisin siitä ajasta. Mies ei mielestäni toipunut koskaan ennalleen. Ymmärsin hänen sairautensa, mutta en jaksanut enää neljättä lasta (aikuista miestä) ja niin erosimme myöhemmin.

Sinulle tarinallesi toivon parempaa loppua. Halusin kertoa tämän siksi, että asioihin voi löytyä ihmeellisiä selityksiä.

Vierailija
47/72 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP hieman selventää tilannetta. Eli synnytys oli tarkoitus käynnistää tiettynä päivänä jolle olin palkannut hoitajan jotta isä pääsee mukaan. Ja jos ei olisi tänä aikana syntynyt, hoitaja olisi lähtenyt yöksi ja palannut aamulla. Mutta lääkäri käynnin jälkeen käynnistys peruttiin koska paikat ei vielä tarpeeksi kypsät. Joten peruin hoitajan. Nyt odotan luomu lähtöä mutta kyseinen hoitaja olisi ollut valmis auttamaan siinä tilanteessa. Sillä tavalla isä olisi päässyt mukaan.

Vierailija
48/72 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi synnytystä ei nyt yhtäkkiä tarvitsekaan käynnistää? Yleensä siihen on jokin erittäin hyvä syy, onko se syy nyt peruuntunut?

Vierailija
49/72 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy käynnistykseen ihan se, että olen syöksysynnyttäjä mutta jostain syystä tällä kertaa en ollut avautunut niin paljon kuin ennen joten lääkäri varasi uuden ajan viikon päähän. Ap

Vierailija
50/72 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyhän siltä mieheltäsi, miksi hän nyt vasta muutti suunnitelmiaan tulla mukaan.  Sano, että lapset jäävät hänen vastuulleen, kun sinulle tulee kiire lähtö.

Onhan sinun saatava selville, mitä mies aikoo. Onko hänessä havaittavissa jotain, mitä ennen et ole huomannut? VOITKO jättää lapset hänelle? Onko hän kykenevä hoitamaan heitä? Varaudu kutsumaan se hoitaja nopealla varoitusajalla.

Vierailija
51/72 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 07:11"]Selviät sinä synnytyksestä yksinkin, mutta se hämmästyttää, ettei mies muka voi olla kotona vanhempien lasten kanssa kun sinä olet synnyttämässä. En tajua sitä ollenkaan. Toivottavasti mies tulee järkiinsä. Toinen asia, mikä pisti silmään oli, ettei sinulla ole yhtään ystävää lähellä. Miten sinulle niin on päässyt käymään? Eikö ole edes naapuria tai sukulaista, johon voitte hätätilassa turvautua? Tarvitsettehan muita ihmisiä muutenkin kuin synnytyksen aikaan.    [/quote] miksi muka tarvii muita ihmisiä, onko muka pakko olla tukiverkosto

[/quote]

En ajattele muita ihmisiä jonain "hyödykkeenä" tai tukiverkostona, vaan ihan inhimillisen kanssakäymisen osapuolina. Kuormittaahan se parisuhdetta ihan tolkuttomasti, jos puolisot ovat toistensa ainoat tärkeät aikuiset. Puoliso on tietysti tärkein ja rakkain, mutta minä en ainakaan tulisi toimeen ilman ystäviäni, joiden kautta saan eri näkökulmia moniin asioihin, haasteita ja ihan vaan sitä ystävyyttä. :)

29

Vierailija
52/72 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/72 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syöksysynnyttäjä :D

Vierailija
54/72 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies voi hoitaa isommat lapset ja olla samaan aikaan mukana synnyttmäs?

Vierailija
55/72 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mieheltä tullut mitään järkeviä syitä käytökselleen? Olen kyllä ihan mykistynyt, eihän noin voi toimia! Onko miehesi ollut sitoutunut tähän tulevaan lapseen odotusaikana, vai onko käytös ollut yhtä välinpitämätöntä? Entä muihin lapsiin? On kyllä todella selkärangaton mies!

Vierailija
56/72 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 08:03"]Onko mieheltä tullut mitään järkeviä syitä käytökselleen? Olen kyllä ihan mykistynyt, eihän noin voi toimia! Onko miehesi ollut sitoutunut tähän tulevaan lapseen odotusaikana, vai onko käytös ollut yhtä välinpitämätöntä? Entä muihin lapsiin? On kyllä todella selkärangaton mies!
[/quote]

Miksi puhut porvoolaisille?

Vierailija
57/72 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä tuo lausunto kirjallisena tai ota nauhalle, niin ei tarvitse eron yhteydesssä tapella huoltajuudesta. Vaikka eipä mies kyllä taida lapsista edes välittää.

Vierailija
58/72 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 00:17"]Siis jän on aina ollut niissä mukana ja sanonut että haluaa Tietysti mukaan. Tänään hän kuitenkin kylmästi ilmoitti ettei aio osallistua seuraavan synnytykseen. Samalla ilmoitti myös, että ei saa töistä vapaata synnytyksen aikana joten ei hoida isompia lapsia. Olen aivan tyrmistynyt tästä. Viikkoja on kohta 39 ja nyt hän päätti nämä ilmoittaa!? En oikeastaan tiedä mitä tehdä kun ei ole ketään jota hoitajaksi pyytää. Kaverini asuu eri paikkakunnalla ja hänenkin lapsensa on koulussa. En todellakaan halua lapsiani johonkin sossun sijoitukseen siksi aikaa. Mikä ihme miestä vaivaa että tällaista tekee!?
[/quote]

Älä ota vastuuta. Sano että järkkää sitten lapsille itse hoitajan sillä sinä et aio siihen keskittyä. Luuletko että oikeasti jättäisi lapset kotiin ja lähtis ite töihin kun et oo paikalla. Älä huomioi mitenkään uhkailuja.

Vierailija
59/72 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 08:27"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 08:03"]Onko mieheltä tullut mitään järkeviä syitä käytökselleen? Olen kyllä ihan mykistynyt, eihän noin voi toimia! Onko miehesi ollut sitoutunut tähän tulevaan lapseen odotusaikana, vai onko käytös ollut yhtä välinpitämätöntä? Entä muihin lapsiin? On kyllä todella selkärangaton mies!
[/quote]

Miksi puhut porvoolaisille?
[/quote]
Miksi itse?

Vierailija
60/72 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi täällä on hauskaa porukkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä