Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä
Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä jostain ihmisestä tai asiasta, mistä et koskaan olisi voinut kuvitella olevan totta ?
Kommentit (1110)
Se että miten sokeasti ihmiset uskovat sotapropagandaa. Se on pelottavaa koska on vain ajan kysymys kun joku taho oikeasti alkaa hyödyntää tuota hyväuskoisuutta ja saa kansan hyväksyvään ihan kaikki järjettömätkin päätökset.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se että joku ihan oikeasti edelleen asettuu vaaleissa ehdolle Suomen kommunistisen puolueen riveissä ihan tosissaan. Tai että puolue on edes olemassa.
Kannattaisi ennen kommentointia olla selvillä ismeistä mistä kommentoi.
Se miten huonosti mielenterveyskuntoutujia kohdellaan vielä 2000-luvullakin Suomessa. Meille tehdään usein selväksi että olemme yhteiskunnassa toisen luokan kansalaisina joilla ei ole samanlaista ihmisarvoa kuin muilla ihmisillä. Hoitoon pääsemisestä joutuu taistelemaan kun voimat ovat muutenkin vähissä. Usein vain työnnetään lääkeresepti kouraan ja lähetetään avohoitoon pärjäämään yksin.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää kuinka julkishallinto hyväksyy työpaikkakiusaamisen.
Sen vuoksi esimiehet voivat tuhota valehtelullaan työntekijän miten haluavat, mikään taho ei siihen puutu. Luottamusmies ja työsuojelu on puhuttu puolustuskyvyttömiksi.
Moni muukin ala hyväksyy, uskovaiset osaa kiusata, eipä juuri muuta.
Isäni kommentoi kuvaan missä olin 41 kiloinen ja 166 pitkä ja 20 vuotias Juuri ennen sairaalaan suljetulle joutumista. Olin kuihtunut 16 kiloa ja olin sairaalloisen laiha ja kärsin rytmihäiriöistä. Hirvittää kun katson kuvaa itsestäni missä kunnossa olen. Isääni kommentoi siihen "bravo, hyvä sinä 👍😍👍"
Vasta kolme vuotta sitten tajusin että toi oli ihan sairasta, meinasin kuolla anoreksiaan ja en näyttänyt itseltäni ja isä vaan kannusti kun kerroin laihtuneeni 55 kiloisesta 41 kiloiseksi Isin tyttö,hieno homma!"
😭😭😭😭
Mullekin tuli järkytyksenä raskausaikana se kun mies petti. Mutta siitäkin järkytyksestä olen selvinnyt ja hyvin pärjätään ilman miestäkin. Viimeisin isoin järkytys on tullut siitä mikä pahuus voi ihmisen mielen vallata, tarkoitan siis rajanaapurimme presidenttiä. Jotenkin järkkynyt myös oma turvallisuuden tunne.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana järkytyin todella tavasta miten ihmiset kohtelevat eläimiä, brutaalit eläinkokeet, halal teurastukset, kettujen elävältä nylkeminen, koirien elävältä keittäminen, härkätaistelut, valaanpyynti, kanojen tallominen kuoliaaksi, tuotantosikojen kohtelu, häntien typistykset, sairas jalostus, pienessä häkissä vuosia pitäminen,joka päivä miljoonat eläimet menevät liukuhihnalla teuraaksi.
Ihmiskunta ei ansaitse tätä planeettaa.
Juuri tämän takia itse ainakin toivon että ihmiskunta hävitetään maapallolta kokonaan ja tänne jää vain ne kenelle planeetta kuuluukin. Ihminen on hirvein peto mitä tällä planeetalla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana järkytyin todella tavasta miten ihmiset kohtelevat eläimiä, brutaalit eläinkokeet, halal teurastukset, kettujen elävältä nylkeminen, koirien elävältä keittäminen, härkätaistelut, valaanpyynti, kanojen tallominen kuoliaaksi, tuotantosikojen kohtelu, häntien typistykset, sairas jalostus, pienessä häkissä vuosia pitäminen,joka päivä miljoonat eläimet menevät liukuhihnalla teuraaksi.
Juuri tämän takia itse ainakin toivon että ihmiskunta hävitetään maapallolta kokonaan ja tänne jää vain ne kenelle planeetta kuuluukin. Ihminen on hirvein peto mitä tällä planeetalla on.
Jokaisella on vastuu edistää hyvää.
Vaihtoehtoja on loputtomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
o
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on vastuu edistää hyvää.
Vaihtoehtoja on loputtomasti.
Näin. Minä olen pelastanut 7 kissaa huonoista oloista, ihana katsoa kun leikkivät ja riehuvat aitauksessaan. Jos jokainen tekisi jotakin eikä vaan ruikuttaisi, ei ongelmaa olisi.
Että miten yhden taviksen ympärillä voi pyöriä puoli maailmaa.
"On väliä mitä ajattelet" no Sherlock vähän on vaikuttanut siltä, miks muuten ne näytelmät herran jestas.
Kuinka vielä aikuisiällä hankitut "aikuiset ystävät" juoruavat minusta pahaa yhteisille kavereille ja puhuvat pahaa parisuhteestani ihanan miehen kanssa.
Tietenkin ovat jo entisiä ystäviä, mutta ei ole helppoa löytää kunnon ystäviä.
Isä pyöritteli kolmea naista heti äidin kuoleman jälkeen. Ilmeisesti olivat jo kuvioissa äidin aikana.
Trumpista tuli presidentti.
Koronaviruspandemia.
Venäjän hyökkäys Ukrainaan.
Nato-kantani muuttuminen kahdessa päivässä päinvastaiseksi entisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vielä aikuisiällä hankitut "aikuiset ystävät" juoruavat minusta pahaa yhteisille kavereille ja puhuvat pahaa parisuhteestani ihanan miehen kanssa.
Tietenkin ovat jo entisiä ystäviä, mutta ei ole helppoa löytää kunnon ystäviä.
Voisiko yksi mahdollisuus olla, että ystäväsi näkevät uuden kumppanisi erilaisin silmin kuin sinä (rakastuneena)?
Vierailija kirjoitti:
Mullekin tuli järkytyksenä raskausaikana se kun mies petti. Mutta siitäkin järkytyksestä olen selvinnyt ja hyvin pärjätään ilman miestäkin. Viimeisin isoin järkytys on tullut siitä mikä pahuus voi ihmisen mielen vallata, tarkoitan siis rajanaapurimme presidenttiä. Jotenkin järkkynyt myös oma turvallisuuden tunne.
Mullakin petti raiskausaikana. Tuntuu että on nykyään enemmän sääntö kuin poikkeus 😥
Joissakin tukityö paikoissa vakinaisten alentava ja koppava käytös. Vaikka esimiehet ystävällisiä ja pitivät hyvänä työntekijänä. Useita ahdistavia työjaksoja.
Se, että olen elämässäni rakastunut kaksi kertaa ja kohta 40v.
Yriään opettaa pojalleni tekniikkaa. En mukamas osaa.