Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapsi aiemmasta liitosta

Vierailija
12.08.2015 |

Onko pakko sietää? Meillä on omiakin lapsia..

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:34"]

[/quote]

Ei onneksi. Mun mies hylkäsi edellisen suhteen lapsensa kun sen äiti alko vaikeuttaa elämää, eletään yhteisten lasten kanssa onnellista ydinperhe-elämää. 
[/quote]

Toivottavasti te sairastutte ja kuolette kivuliaasti. Manaus on nyt tehty, piru teidät perii.

Vierailija
82/116 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut saa haukkua tämän tulevan avautumiseni jälkeen, koska ansaitsen sen. Oon oikeasti tehnyt tyhmän valinnan ottaessani miehen, joka on hylännyt aiemmasta liitosta syntyneen lapsen meidän perheonnen vuoksi.. Mies ei edes halunnut yrittää, vaan päätti heti, että ei lähde mihinkään viikonloppuisäjuttuihin. Ja kyllä, hän on "valehdellut" kyselijöille lapsen äidin olevan vieraannuttaja. Kyllä, juuri siitä syystä että näin kyselijöistä pääsee nopeimmin eroon. 

Meillä on lapsi ja nyt sellanen tilanne, että hän ei ole kiinnostunut meidän yhteisestäkään lapsesta enää kun lapsi on nyt 4-vuotias. Alussa oli ihanaa ja kaikki hyvin. Meille on ero tulossa ja vaikuttaisi, että miehellä on ollut jo kauemman aikaa kumppani katsottuna. Syytän itseäni siitä, että otin miehen jonka tiesin hyvin olevan aiheetta lapsenhylkääjä, vaikka hän kiitettävästi asian sai perusteltua mulle kun alettiin seurustella.

Mun mielestä ap olet tyhmä ja tämä perustuu omaan elämänkokemukseeni asiasta. Olen ollut erittäin tyhmä ja kadun sitä varmaan loppuikäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:38"]

Mut saa haukkua tämän tulevan avautumiseni jälkeen, koska ansaitsen sen. Oon oikeasti tehnyt tyhmän valinnan ottaessani miehen, joka on hylännyt aiemmasta liitosta syntyneen lapsen meidän perheonnen vuoksi.. Mies ei edes halunnut yrittää, vaan päätti heti, että ei lähde mihinkään viikonloppuisäjuttuihin. Ja kyllä, hän on "valehdellut" kyselijöille lapsen äidin olevan vieraannuttaja. Kyllä, juuri siitä syystä että näin kyselijöistä pääsee nopeimmin eroon. 

Meillä on lapsi ja nyt sellanen tilanne, että hän ei ole kiinnostunut meidän yhteisestäkään lapsesta enää kun lapsi on nyt 4-vuotias. Alussa oli ihanaa ja kaikki hyvin. Meille on ero tulossa ja vaikuttaisi, että miehellä on ollut jo kauemman aikaa kumppani katsottuna. Syytän itseäni siitä, että otin miehen jonka tiesin hyvin olevan aiheetta lapsenhylkääjä, vaikka hän kiitettävästi asian sai perusteltua mulle kun alettiin seurustella.

Mun mielestä ap olet tyhmä ja tämä perustuu omaan elämänkokemukseeni asiasta. Olen ollut erittäin tyhmä ja kadun sitä varmaan loppuikäni.

[/quote]

Kas, trolli.

Vierailija
84/116 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:40"]

[/quote]

Kas, trolli.

[/quote]

Mä kyllä oon avautunut samasta asiasta ihan livenäkin. 

Mä kadun ihan aidosti kylmää suhtautumistani pieneen viattomaan lapseen, siitä huolimatta että pidät mua feikkinä.

Oli helpompaa olla välittämättä toisten lapsista ennen kuin itse tuli äidiksi.

Vierailija
85/116 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:40"]

[/quote]

Kas, trolli.

[/quote]

Mä kyllä oon avautunut samasta asiasta ihan livenäkin. 

Mä kadun ihan aidosti kylmää suhtautumistani pieneen viattomaan lapseen, siitä huolimatta että pidät mua feikkinä.

Oli helpompaa olla välittämättä toisten lapsista ennen kuin itse tuli äidiksi.

[/quote]

No ei sitten muuta kuin katumusharjoituksia ja 50 Ave Mariaa.

Vierailija
86/116 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku esihistoriallinen "oman perheen ja jälkeläisten selviytyminen ja menestyminen" vaisto tuo näissä äideissä huonoimmat puolet heissä esiin.

Vierailija
87/116 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:10"]Töitä on ihan riittämiin pienten lasten kanssa ilman että huolena on vielä varasteleva teini. ap
[/quote]

Jeesjees. Joko on uusi pulla uunissa, että olis vielä lisää töitä joista syyttää yhteiskuntaa?

Vierailija
88/116 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:39"]

Ottaa vaan hermoon! Poika on taas tunkemassa meille! ap

[/quote]

Ai, että on OMIAKIN lapsia teillä. Oletko tullut ajatelleeksi, että tämä poika on miehesi OMA lapsi?

Eikä se poika TEILLE tunge, vaan tulee toiseen kotiinsa. 

Minkä ikäinen poika ja miksi hän niin ärsyttää sinua?
[/quote]
Itse avioerolapsena EN tajua tätä. Miten niin se isän asunto on muka toinen koti? Miksi pitäisi olla? Jos siellä käy joka toisen viikonlopun, niin miten se voisi olla koti? Mielestäni tuo ajatus ei toimi.

Vierailija
89/116 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha mieli tästä ketjusta. Uskomatonta tunnekylmyyttä viattomia lapsia kohtaan. Miettikää jos joku kohtelisi omaa lastasi tuolla tavalla. Ei ole yhtään ihme, jos uusioperheissä lapset voi huonosti. Oksettavaa käytöstä. En voisi ikinä olla miehen kanssa, joka pystyisi tai edes haluaisi hylätä oman lapsensa. Jos haluaa ydinperheen, niin silloin pitää ottaa puoliso, jolla ei vielä ole lapsia. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
90/116 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:52"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:46"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:34"] Onko pakko sietää? Meillä on omiakin lapsia.. [/quote] Ei onneksi. Mun mies hylkäsi edellisen suhteen lapsensa kun sen äiti alko vaikeuttaa elämää, eletään yhteisten lasten kanssa onnellista ydinperhe-elämää.  [/quote] Uusperheessänne ei ole ydinperheestä tietoakaan. Yritä nyt jo viimeinkin ymmärtää se harhaisessa mielessäsi. [/quote]   Yritä sisäistää lukemasi, yritä. Miehen entinen lapsi ei ole osallisena elämäämme, lapsemme eivät edes tiedä hänen olemassaolostaan. Elämme siis täysin ydinperhe-elämää. [/quote] Odotapas kun on perinnönjaon aika joskus tulevaisuudessa. Aijai :D

[/quote]

Tulihan se perinnönjakokorttisieltä. :)))) Selvensinkin asian valmiiksi, miehen kaikki lapset jakavat keskenään mieheltä jälkeenjäävän omaisuuden. Sitä on sen verran, että käteen jää kymppejä, ehkä jopa vähän reilu satanen. Että ei nyt kannata yhdestä perinnönjaosta märkiä unia nähdä.

En myöskään näe mitään syytä, miksi lapseni katkeroituisivat siitä, että heille ei ole kerrottu isänsä edellisestä lapsesta. Kyseinen henkilö ei ole koskaan kuulunut heidän elämäänsä eikä enää vuosikausiin edes isänsä elämään. Miksi näin on, on mieheni tahto. Kyllä, olen siitä todella kiitollinen. 

Vielä yksi asia. Tiedän, että te haukkujat olette vain kateellisia. Vaikka elämä etälasten kanssa voidaan romantisoida kuinka ihanaksi, totuus kuitenkin on, että se on pääsääntöisesti rasite ja stressaa perhettä ja myös sitä etälasta. Etälapsen elämä on pilalla siitä hetkestä, kun hänen vahempansa päättävät erota. Eronneet lapselliset, oletteko koskaan miettineet kuinka itsekkäitä itse olitte kun päätitte perheenne rikkoa? Miksette silloin ajatelleet lapsen parasta? (Jokainen tajuaa poislukea väkivalta- ja muut hengenvaaralliset tilanteet.)
[/quote]

Kuka voi väittää, että haukkuvat ovat vain kateellisia?! Kateellisia naiselle, jonka mies on hylännyt edellisen suhteensa lapset viettääkseen "ydinperhe-elämää" uuden naisensa ja yhteisten lasten kanssa? Naiselle, jonka lapset voivat mitä suurimmin todennäköisyyksin eron sattuessa kohdalle kokea saman kohtalon kuin "edellisetkin" lapset? Naiselle, joka todennäköisesti ei ole ajatellutkaan tilannetta omalle kohdalleen; jos sinulla olisikin ollut miehen sijasta lapsia, olisitko sinä heivannut heidät pois elämästäsi? Mietipä sitä!
-N21

Vierailija
91/116 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin minusta tuntuu, että tämän ketjun kriitikot eivät koskaan ole olleet ap:n tilanteessa. Itse kykenen ymmärtämään ap:ta. Mutta minä en valita.

Meillä on miehen kanssa sopimus, että molemmat hoitaa omat lapsensa. Emme vaadi toiselta mitään, emmekä leiki ydinperhettä. Jos toisen lapsi olisi varasteleva teini, niin se olisi itse  vanhemman ongelma.

Me olemme parisuhde, johon joskus tulee lapsia käy,mään vähemmäksi tai pidemmäksi aikaa. Tätä tietenkin helpottaa se, että meillä molemmilla on omia lapsia, mutta ei yhteisiä. Ja tilannetta helpottaa se, että minä äitinä en nosta omia lapsiani erityisasemaan suhteessa muihin.

Vierailija
92/116 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:04"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:52"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:46"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:34"] Onko pakko sietää? Meillä on omiakin lapsia.. [/quote] Ei onneksi. Mun mies hylkäsi edellisen suhteen lapsensa kun sen äiti alko vaikeuttaa elämää, eletään yhteisten lasten kanssa onnellista ydinperhe-elämää.  [/quote] Uusperheessänne ei ole ydinperheestä tietoakaan. Yritä nyt jo viimeinkin ymmärtää se harhaisessa mielessäsi. [/quote]   Yritä sisäistää lukemasi, yritä. Miehen entinen lapsi ei ole osallisena elämäämme, lapsemme eivät edes tiedä hänen olemassaolostaan. Elämme siis täysin ydinperhe-elämää. [/quote] Odotapas kun on perinnönjaon aika joskus tulevaisuudessa. Aijai :D [/quote]   Tulihan se perinnönjakokorttisieltä. :)))) Selvensinkin asian valmiiksi, miehen kaikki lapset jakavat keskenään mieheltä jälkeenjäävän omaisuuden. Sitä on sen verran, että käteen jää kymppejä, ehkä jopa vähän reilu satanen. Että ei nyt kannata yhdestä perinnönjaosta märkiä unia nähdä. En myöskään näe mitään syytä, miksi lapseni katkeroituisivat siitä, että heille ei ole kerrottu isänsä edellisestä lapsesta. Kyseinen henkilö ei ole koskaan kuulunut heidän elämäänsä eikä enää vuosikausiin edes isänsä elämään. Miksi näin on, on mieheni tahto. Kyllä, olen siitä todella kiitollinen.  Vielä yksi asia. Tiedän, että te haukkujat olette vain kateellisia. Vaikka elämä etälasten kanssa voidaan romantisoida kuinka ihanaksi, totuus kuitenkin on, että se on pääsääntöisesti rasite ja stressaa perhettä ja myös sitä etälasta. Etälapsen elämä on pilalla siitä hetkestä, kun hänen vahempansa päättävät erota. Eronneet lapselliset, oletteko koskaan miettineet kuinka itsekkäitä itse olitte kun päätitte perheenne rikkoa? Miksette silloin ajatelleet lapsen parasta? (Jokainen tajuaa poislukea väkivalta- ja muut hengenvaaralliset tilanteet.) [/quote] Kuka voi väittää, että haukkuvat ovat vain kateellisia?! Kateellisia naiselle, jonka mies on hylännyt edellisen suhteensa lapset viettääkseen "ydinperhe-elämää" uuden naisensa ja yhteisten lasten kanssa? Naiselle, jonka lapset voivat mitä suurimmin todennäköisyyksin eron sattuessa kohdalle kokea saman kohtalon kuin "edellisetkin" lapset? Naiselle, joka todennäköisesti ei ole ajatellutkaan tilannetta omalle kohdalleen; jos sinulla olisikin ollut miehen sijasta lapsia, olisitko sinä heivannut heidät pois elämästäsi? Mietipä sitä! -N21

[/quote]

Tällaisena nelikymppisenä voin sanoa sinulle, että hanki vähän sitä kuuluisaa elämänkokemusta ennen kuin julistat totuuksia. Ota myös opiksi, että älä jaa persettä kelle tahansa vaan tee lapset sellaisen ihmisen kanssa, joka sitoutuu sinuun ja lapsiin ainakin siksi aikaa, että lapset lentävät pesästä. Samoin naisille, jos et pysty asettamaan lapsia itsesi ja pillusi edelle AINA, älä tee lapsia. Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

Vierailija
93/116 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, i feel you..

Vierailija
94/116 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että minua yököttää tuollainen. Kuulostaa ihan minun äidiltä. Olen siis ainoa lapsi ja vanhempani ovat edelleen yhdessä. Äitini on aina halveksunut uusperheitä ja eronneita ylipäätään. Tätini meni uusiin naimisiin miehen kanssa jolla oli kolme lasta edellisestä avioliitosta, ja tädilläni yksi. Tapahtumasta on jo 15 vuotta ja silti äitini hämmästelee siskonsa perhettä, jossa kaikki rakastavat toisiaan kuten perheessä kuuluukin. Hän ei itse omien sanojensa mukaan pystyisi koskaan rakastamaan muita kuin omia ja verisukulaistensa lapsia ja lapsenlapsiaan. Kammottava ihmishirviö kun sanookin tuollaista.

Vierailija
95/116 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:34"]

[/quote]

Ei onneksi. Mun mies hylkäsi edellisen suhteen lapsensa kun sen äiti alko vaikeuttaa elämää, eletään yhteisten lasten kanssa onnellista ydinperhe-elämää. 
[/quote]

Eli voit valmistautua siihen että sut vaihdetaan ja itsellesi käy samoin

Vierailija
96/116 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin olisin sietämätön, jos olis AP:n kaltainen äitipuoli. Toivottavasti miehesi tajuaa millaisen kurpan on itselleen löytänyt ja lähtee vetämään.

Vierailija
97/116 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta, todella kehno ja ilmiselvä trolli. Eniten ketuttaa kun porukka uskoo täysin sokeasti.

Vierailija
98/116 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:04"]

"Ottaa vaan hermoon! Poika on taas tunkemassa meille! ap

[/quote]

Mulla on sulle neuvo. Lakatkaa yhteydenpito poikaan ja jos ihmiset ihmettelee, niin sanokaa että sen äiti on vieraannuttaja. Tepsi meillä eikä kukaan kysele enempää, tai jos kyselee niin voi vaikka sanoo kuten mun mies että aihe on liian kipee, ei voi puhua tms. Voi olla jonkun mielestä moraalitonta, mut oikeesti ainoa 'toimiva' ratkaisu jos haluu elää rauhassa ilman entisiä lapsia! Kaikki nykyisin tietää mikä on vieraannuttaja ja yh:t nyt muutenkin on mitä on, joten perään harvoin kysellään."

Eikö sua koskaan pelota, pelata noilla korteilla, mitä olet elämääsi valinnut?

Kohtalo, karma, sattuma.... ihminen on kuin pisara suuressa valtameressä tai maailman kaikkeudessa, sitten kun oma tahto tai voimat eivät enää riitä, vaan muut määräävät kohtalosi, johon et enää voi vaikuttaa. Ihminen niittää sitä on myös kylvänyt ja vaikutus näkyy monen sukupolven yli, tahdotko sen myös lapsellesi, koska asenteet siirtyvät sukupolvelta toiselle. Kylmät väreet tulevat selkäpiihini, kun luen kommentisi, niin kylmää kyytiä se on.

[/quote]

Mieluummin perättömät vieraannuttamisväitteet ja rauha omistautua omalle perheelle viikonloput ja lomat kuin että uskoo ufo-olijoihin ja pelkää universumin kostoa :D

Mies joutuu joka tapauksessa maksaan elarit entisestä kakarasta, siinä tarpeeks rangaistusta tälle porukalle, jonka tulot ei oo järin isot.

Vierailija
99/116 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:34"]

[/quote]

[/quote]

Uusperheessänne ei ole ydinperheestä tietoakaan. Yritä nyt jo viimeinkin ymmärtää se harhaisessa mielessäsi.

[/quote]

Yritä sisäistää lukemasi, yritä. Miehen entinen lapsi ei ole osallisena elämäämme, lapsemme eivät edes tiedä hänen olemassaolostaan. Elämme siis täysin ydinperhe-elämää.
[/quote]
Miehesi ei elä ydinperhe-elämää. Hänelle on entistäkin perhettä. Ai lapsi ei tiedä että hänellä on sisarus? Kuinka hän suuttuukaan vanhempana kun kuulee että asia on salatt. Mutta saatte ansioinne mukaan.

Vierailija
100/116 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:34"]

[/quote]

[/quote]

Uusperheessänne ei ole ydinperheestä tietoakaan. Yritä nyt jo viimeinkin ymmärtää se harhaisessa mielessäsi.

[/quote]

Yritä sisäistää lukemasi, yritä. Miehen entinen lapsi ei ole osallisena elämäämme, lapsemme eivät edes tiedä hänen olemassaolostaan. Elämme siis täysin ydinperhe-elämää.
[/quote]

Odotapas kun on perinnönjaon aika joskus tulevaisuudessa. Aijai :D
[/quote]
Niin juuri. Siinä ne isien ja äitien synnit paljastuu. Sitä ei voi estää.