Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian OFFICIAL 2022

Vierailija
10.03.2022 |

Eiku menoks!
Hyvin nuori varsinkin tuo eka poju.

Kommentit (4633)

Vierailija
4041/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen feminiininen nainen, mutta annan kaikille naisille arvon, jokainen saa olla omanlaisensa. Minusta olikin hauskaa, että Karoliina oli arkisessa farkkupaidassa siinä valintatilanteessa ja muilla naisilla oli naiselliset kesämekot. Hyvä että Karoliina oli oma itsensä alusta loppuun.

*farkkumekossa. Like a lady.

Vierailija
4042/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Victorian Aleksi paljasti todellisen luonteensa, kun ei tullut valituksi. Ja Victoria sanoi jotenkin siihen suuntaan, että Aleksi tyrkytti ja mainosti itseään liikaa.

No Aleksista tuli heti pleijeri vibat. Instansakin pelkkää selfiee. Victor ja Victoria ovat muuten lakanneet seuraamasta Instassa toisiaan, menikö sukset ristiin? Balille piti lähteä yhdessä mutta lähtikö sinne sitten kuitenkin Victoria yksin

Laitoin myös merkille tämän. Sen sijaan Joonas ja Victor seuraavat toisiaan. Näinkö nopeasti se lempi sitten loppui? Sain Victoriasta vähän sellaisen vaikean tyypin kuvan, en tiedä onko muilla samat fiilikset?

Ihmettelinkin, kun instassa Victoria puhuu matkalla vain yksikössä: mä ja mun, ei me, meidän. Näin siis kun oli yksityisellä tilausajolla katsomassa nähtävyyksiä ja sitten vaihtamassa (maja)paikkaa. Johtuiko tuo majoituksen vaihtaminen juuri välirikosta? Olivat kumminkin yhdessä lähteneet Balille ja ekat kuvat oli samasta(?) bungalowin sängystä.

Misdä tämä tieto Balilta?

Ilmeisesti Instagramista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4043/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh näitä ulkonäkökommentteja täällä. Yllättävää miten paljon porukka näköjään kiinnittää ulkonäköön huomiota. (Joka sitäpaitsi on makuasia.) Itse olen ollut mieheni kanssa naimisissa 10 vuotta ja sinä aikana on kohdattu monia tilanteita, joissa ulkonäkö on aika toissijainen asia. 😄 Siinä kuuluisassa vastamäessä toivoo, että kumppani on esim. luotettava ja sitoutunut

Vierailija
4044/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A-R:lla lukee Facebookissa edelleen, että on sinkku. Eli alkusyksyn mitä heille kuuluu nyt -kuvausten jälkeen sanoi jo byebye Kaleville ja hyvä niin.

Viimeinen mitä heille nyt kuuluu jakso tulee vasta ensi maanantaina. Sitä ennen ei pidä julkaista uusia kuulumisia.

Vierailija
4045/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalevi sopisi elokuvaan, jossa pitkän ja vaikean viidakkotaipaleen jälkeen on selvitty väsyneenä turvalliseen paikkaan ja on aika sytyttää iltanuotio - hän osaa sen, hän on turvallinen ja on läsnä oikealla hetkellä.

Vahva mies!!

Osuvasti kuvailtu:)

Toivottavasti muistaa heitellä klapeja nuotioon, ei määräänsä enempää mutta sen verran ettei tuli pääse sammumaan.

Vierailija
4046/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen feminiininen nainen, mutta annan kaikille naisille arvon, jokainen saa olla omanlaisensa. Minusta olikin hauskaa, että Karoliina oli arkisessa farkkupaidassa siinä valintatilanteessa ja muilla naisilla oli naiselliset kesämekot. Hyvä että Karoliina oli oma itsensä alusta loppuun.

Farkkumekossa hän oli, aika lyhyet helmat vielä eli ihan naisellinen ja kiva asu.

Vierailija
4047/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A-R:lla lukee Facebookissa edelleen, että on sinkku. Eli alkusyksyn mitä heille kuuluu nyt -kuvausten jälkeen sanoi jo byebye Kaleville ja hyvä niin.

Viimeinen mitä heille nyt kuuluu jakso tulee vasta ensi maanantaina. Sitä ennen ei pidä julkaista uusia kuulumisia.

Facebook ei ole ykkösprioriteeetti muutenkaan nykyisin, moni ei päivitä tietojaan siellä.

Vierailija
4048/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon mieluummin jörö ja sisäänpäinkääntynyt kuin siirappinen, lipevä, korulauseita kuiskiva peluri. Sieltä jörön sisältä voi löytyä Kalevin kaltainen kultakimpale.

Tämä on ihan naurettava kommentti. He (kuten minä), jotka eivät pidä jöröistä ja sisäänpäinkääntyneistä miehistä, eivät todellakaan tykkää tuollaisista vilpillisistä joita kuvailit. On maailmassa muunkinlaisia miehiä. Hymy herkässä olevia, avoimia ja puheliaita, aitoja, ihania miehiä.

Ehkä kommentissa tarkoitettiin vain ohjelmassa olleita.

Kuka noista Anna-Reetan ehdokkaista oli peluri? Aleksi ja Sami olivat mukavia miehiä, eivätkä mitään pelureita. Molemmat parempia valintoja kuin Kalevi.

Ehkä Victorian ehdokkaissa..

Vierailija
4049/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joonaksen olis pitänyt valita Susi

Tulee vielä huomaamaan, että olisikin kannattanut valita Sissi tai Sofia

Joonas tuskin olisi valinnut Sussia tai Sofiaa vaikka Linda ei olisi ohjelmassa ollutkaan. 

Vierailija
4050/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltsarissa on juttu maajussien tuloista. Joonalla selvästi eniten suurten pääomatulojen ansiosta (metsänmyyntiä?). Maitotilallisilla aika pienet tulot, ei taida Anna-Reetan mökkibisneskään paljon tuottaa. Victorian kukkabisnes tuottaa vain kymppitonnin tulot vuodessa. 

https://www.is.fi/viihde/art-2000009184696.html 

Vierailija
4051/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltsarissa on juttu maajussien tuloista. Joonalla selvästi eniten suurten pääomatulojen ansiosta (metsänmyyntiä?). Maitotilallisilla aika pienet tulot, ei taida Anna-Reetan mökkibisneskään paljon tuottaa. Victorian kukkabisnes tuottaa vain kymppitonnin tulot vuodessa. 

Anna-Reetta ei vielä omistakkaan tilaa niin sen tulot ovat hänen vanhemmillaan ja sama näkyy Arholla vuoden 2020 tuloissa kun oli vasta saanut tilan itselleen viime vuonna

Vierailija
4052/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan he nostavat vain tuon verran ansiotuloa. Maatilat ja varsinkin Victorian kukkabisnes ovat yrityksiä, eivätkä yritysten verotiedot ole julkisia. Ihmettelin kyllä myös miksi Victoria nostaa noin vähän ansiotuloa, kustantaako hän kaiken mahdollisen elämisen yrityksen kautta? Reissut ja muut? Se voi olla mahdollista jos esim. reissaamisen saa liitettyä työtehtäviin. Vikassa jaksossa näkyi Victorian asuinkiinteistö ja piha laajassa kuvassa, ja sehän oli suorastaan upea. Hieno puutarha, palju ja useampia rakennuksia. Omakotiasujana voin sanoa että tuon kaiken perustaminen ja ylläpitäminen vaatii varoja, eli kyllä sitä rahaa selvästi on käytössä. Ja Anna-Reetalla sama juttu, tuon kokoisen tilan ja mökkien ylläpitämisessä liikkuu suuria rahasummia, satoja tuhansia jos ei vieläkin enemmän. Yrityksen tuloksesta kotiutetaan palkkana sen verran että sillä saa hankittua henkilökohtaiset tarpeelliset asiat, kaikki muu sitten ns. firman piikkiin.

Vierailija
4053/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista että ohjelmaan lähteneiden maajussien tulotkin pengotaan iltapuluun.

Vierailija
4054/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Victorian Aleksi suuttu,kun ei tullu valituks. Paljasti,miten lapsellinen on,eikä osaa käyttäytyä edes kameroiden edessä. Esittää voi.

Vierailija
4055/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku Victorian Victorin ja Aleksin sukunimet, itse maajussit olen jo löytänyt?

Kuusenoja Samuli

Kiitos asiallisesta vastauksesta.

Vierailija
4056/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Pohjanmaalla nuoret miehet tosiaankin melkein järjestään kasvattavat ihmeellisen leukatöyhtöparran.

Vierailija
4057/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin onnellinen, että kaikki löysivät itselleen parin :). <3.

En olisi uskonut että A-R valitsisi Kalevin, mutta jotenkin sitä toivoin... Luulen, että Kalevi on 'oikeasti' parempi ku mitä telkusta saa kuvan. Rehti ja reilu mies se on! Eikä kaikki halua mitään romanttista lässytystä päivät pitkään!

Onneksi Victoria valitsi Victorin, on kivan oloinen mies hänkin. Aleksi on liian äkkipikainen. Muistelen että Victoria kerran kyselikin Aleksilta että 'ootko mustasukkainen'. 

Joonas ja Linda suloinen pari. En halua sano mitään pahaa kenestäkään. Itekin olen vielä saman miehen kaa 16-vuotiaasta saakka. Ja maalla asun melkeinpä enemmän hänen takiaan. Ainahan tuonne kaupunkiin pääsee pyörähtämään jos haluaa.

Arho ja Karoliina ne vasta yhteen sopii :).

Vierailija
4058/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei maajusseille tarjota "jussia" tai jotain ransua?

Mikä ihmeen hetero-pakotusohjelma tää on? Niko Saarinen kehiin!

Miespuoliset maajussit löytävät kyllä toisensa ilman tällaista ohjelmaa, tiedän itsekin pari sellaista tapausta, eivätkä he mitään julkisuutta kaipaa.

Vierailija
4059/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä Victorian Aleksi suuttu,kun ei tullu valituks. Paljasti,miten lapsellinen on,eikä osaa käyttäytyä edes kameroiden edessä. Esittää voi.

luulen,että Victoria vaistos vähän Aleksin luonnetta,vaikka ensin ihastu ulkonäköön,saatto tulla luonne vähän jo selville viikon aikana...Victor on jotenkin aikuismaisempi ja kypsempi,mutta tuntuu,ettei Victorkaan ole ihan sopiva,pitäs olla enemmän yrittäjähenkinen tai enhän tiiä,mitä Victoria pohjimmiltaan miehessä hakee

Vierailija
4060/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin onnellinen, että kaikki löysivät itselleen parin :). <3.

En olisi uskonut että A-R valitsisi Kalevin, mutta jotenkin sitä toivoin... Luulen, että Kalevi on 'oikeasti' parempi ku mitä telkusta saa kuvan. Rehti ja reilu mies se on! Eikä kaikki halua mitään romanttista lässytystä päivät pitkään!

Onneksi Victoria valitsi Victorin, on kivan oloinen mies hänkin. Aleksi on liian äkkipikainen. Muistelen että Victoria kerran kyselikin Aleksilta että 'ootko mustasukkainen'. 

Joonas ja Linda suloinen pari. En halua sano mitään pahaa kenestäkään. Itekin olen vielä saman miehen kaa 16-vuotiaasta saakka. Ja maalla asun melkeinpä enemmän hänen takiaan. Ainahan tuonne kaupunkiin pääsee pyörähtämään jos haluaa.

Arho ja Karoliina ne vasta yhteen sopii :).

Mua häiritsee Kalevissa,ettei saa oikein mitään sanotuksi...siksi ihmettelin AR:n valintaa,mutta jos se on kameroiden edessä jännitystä?

Ketju on lukittu.