Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arhon Sannia vitutti kun ei häntä valittu. Arho vaan kävi kokeilee läheisyyttö
Sanni oli reippaasti loppuun asti ja lähti mieltään osoittamatta. Hänessä oli aikuisuutta ymmärtää, että aina ei ole ykkönen.
Myös Elina kertoi Arholle jo etukäteen, että tunteet on vain kaverilliset.Huvittiko ketään muuta katsoa sitä selitystä Arholle? Sellaista että "paha mieli tästä nyt sanoa, mutta en tunne kaveruutta ihmeempää että anteeksi nyt kamalasti" ja toinen katselee siinä että "joojoo, selitä toki vaikka en sua oo edes ottamassa".
Elina-ei-niin-kaunis tajusi, ettei tule valituksi, niin kävi etukäteen kääntämässä asian väärinpäin. Miehet eivät nääs hänen näköisensä perässä juokse.
Kalevi-Fani kirjoitti:
Pakko nyt kyllä avata oma sanainen arkkuni Kalevista. Muutama vuosi sitten olisin varmaan ollut samaa mieltä monien kanssa, että "hitto, mikä juntti", mutta onneksi ihmiset kasvaa ja kehittyy ja en enää ole niin pinnallinen. Mä olin niin onnellinen, että A-R valitsi Kalevin. A-R selvästi näki ulkokuorta syvemmälle, ja musta on ihan älyttömän rohkeeta Kalevilta lähteä mukaan ohjelmaan, sillä Kalevista paistaa kilometrien päähän, ettei häntä ole liiaksi kehuttu ja rakastettu lapsena. Silloin ihminen usein rakentaa "kovan" ulkokuoren, mutta sisällä on usein hyvin herkkä ihminen. Me nähtiin vain Kalevin ulkokuori, mutta onneksi Kalevi uskalsi näyttää A-R:lle sisintään sen verran, että valinta oli lopulta selvä. Alan melkein taas pillittämään kun mietin, kuinka paljon Kalevin on täytynyt olla oman mukavuusalueensa äärirajoilla. Piti tarkistaa, ja se oli juurikin Kalevi, joka oli neulonut A-R:lle ne hienot sukat kirjeen lisäksi. Ei ihan jokainen "juntti" sellasia osaa tehdä. A-R ja Kalevi vaikuttavat toisiaan sopivasti täydentäviltä, ja varmasti pystyvät auttamaan toisiaan niin henkisellä/emotionaalisella kuin fyysisellä tasolla :) Kaikkea hyvää heille!
Kauniisti kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Kalevi-Fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalevi-Fani kirjoitti:
Pakko nyt kyllä avata oma sanainen arkkuni Kalevista. Muutama vuosi sitten olisin varmaan ollut samaa mieltä monien kanssa, että "hitto, mikä juntti", mutta onneksi ihmiset kasvaa ja kehittyy ja en enää ole niin pinnallinen. Mä olin niin onnellinen, että A-R valitsi Kalevin. A-R selvästi näki ulkokuorta syvemmälle, ja musta on ihan älyttömän rohkeeta Kalevilta lähteä mukaan ohjelmaan, sillä Kalevista paistaa kilometrien päähän, ettei häntä ole liiaksi kehuttu ja rakastettu lapsena. Silloin ihminen usein rakentaa "kovan" ulkokuoren, mutta sisällä on usein hyvin herkkä ihminen. Me nähtiin vain Kalevin ulkokuori, mutta onneksi Kalevi uskalsi näyttää A-R:lle sisintään sen verran, että valinta oli lopulta selvä. Alan melkein taas pillittämään kun mietin, kuinka paljon Kalevin on täytynyt olla oman mukavuusalueensa äärirajoilla. Piti tarkistaa, ja se oli juurikin Kalevi, joka oli neulonut A-R:lle ne hienot sukat kirjeen lisäksi. Ei ihan jokainen "juntti" sellasia osaa tehdä. A-R ja Kalevi vaikuttavat toisiaan sopivasti täydentäviltä, ja varmasti pystyvät auttamaan toisiaan niin henkisellä/emotionaalisella kuin fyysisellä tasolla :) Kaikkea hyvää heille!
Mistä sinä tiedät, että Kalevi on sisimmässään herkkä, et mistään, veikkailet vain ja luot pilvilinnoja. Ei määräänsä enempää -kommenttikin ei kuulosta herkältä ihmiseltä vaan omapäiseltä ja hankalalta ihmiseltä.
"Ei määräänsä enempää" kuulostaa juuri siltä, ettei Kalevi juurikaan ole saanut hellyyttä ja rakkautta, ja se on nimenomaan se "kova ulkokuori", joka puhuu. Se on totta, että Kalevi saattaa kuulostaa hankalalta, mutta se, joka näkee pintaa syvemmälle ja tuntee vetoa siihen sisimpään, on myös valmis hankalaan. Ei parisuhteiden tarvi olla koko ajan helppoa. Hankaluudeet ja haasteet kasvattaa. Sitäpaitsi A-R vaikuttaa ihmiseltä, joka pitää haasteista.
Miksi valita tieten tahtoen jo heti alusta hankala parisuhde?
Koska aina tulee pitkin matkaa kuitenkin hankaluuksia ja haasteita pitäisi noin keskimäärin olla sujuvaa ja luonnikasta.
Minä ainakun haluan parisuhteelta jotain lisäarvoa elämääni ja sujuvasta parisuhteesta voimaa juuri niihin hankaliin aikoihin.
Ei parisuhteen pitäisi olla hankaluutta ja haasteita noin niinkuin itsessään ja jo valmiiksi.
Niitä tulee ajoittain ja niistä toivottavasti yhdessä päästään yli.
Järki tietysti sanoo, että hankalaa parisuhdetta ei kannata valita, mutta jos seuraa sydäntä, niin silloin hankala usein muuttuu haastavaksi. Ja haasteet on asennekysymys. Haasteiden kautta pääsee kasvamaan myös itse ihmisenä. Nimimerkillä kokemusta löytyy. Jos olisin ensimmäisten hankalien piirteiden jälkeen kääntynyt kannoillani, olisi elämäni rakkaustarina jäänyt kokematta, ja tulevaisuus olisi aika harmaata. Toki jokainen saa päättää itse valitseeko järjellä vai sydämellä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, jakso katsottu, sanoin "eiiih", kun A-R valitsi Kalevin. Uskomatonta, itse olisin jättänyt hänet pikatreffien jälkeen. Varmaan keski-ikäiset ja sitä vanhemmat tykkäävät Kalevista, mutta nuorille aikuisille se, että joku näyttää 30v jo elähtäneeltä nelikymppiseltä on kyllä todellinen turn off. Miten oikein on elänyt elämäänsä? Kuluttavasti näemmä. Eikä mitään muitakaan erikoisia ominaisuuksia verrattuna muihin miehiin, jotka olivat paljon miellyttävämpiä, varsinkin Aleksi, joka oli hymyileväinen, romanttinen, fiksun oloinen ja avoin ja niin toiveikkaaltakin näytti. Kalevi taas jäyhä, hymytön, sisäänpäinkääntyneen oloinen ja läheisyyskin kortilla, piti Vapun oikein käskeä ottamaan A-R kainaloon.
No jos se kainaloon otto olisi ollut juuri se määräänsä enempää DDD mutta kun Vappu pakotti.
Itse olen myös naistyyppiä, jota ei lainkaan kiehdo hymytön ja sisäänpäinkääntynyt mies joka panttaa läheisyyttä.
Mutta toivottavasti A-R on tyytyväinen, en olisi kyllä uskonut tätä valintaa lopussa tulevan.
Minun mielestä Kalevi ei ollut hymytön ja sisäänpäinkääntynyt, kyllähän hänellä oli pilkettä silmissä.
No jo on taas analyysit tulilla: vauvapalsta on julistanut Anna-Reetan ja Kalevin parisuhteen hankalaksi. Tosielämässä hankalimmat parisuhteet ovat niitä, joiden toinen osapuoli on pinnallisen hurmaava narsisti.
Victorian koira oli tykästynyt Juhoon. Makoili jalkojen vieressä ja lähti perään, kun Juho lähti pois.
Rasittava tuon Joonaksen tapa puhua. Ihme teinihihitys/hörötys lähes joka lauseen loppuun. Jännittää ehkä mutta ärsyttävä, vähän olisi voinut ajatella sopiiko edes joka kohtaan etenkin viimeisessä jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Kalevi-Fani kirjoitti:
"Ei määräänsä enempää" kuulostaa juuri siltä, ettei Kalevi juurikaan ole saanut hellyyttä ja rakkautta, ja se on nimenomaan se "kova ulkokuori", joka puhuu. Se on totta, että Kalevi saattaa kuulostaa hankalalta, mutta se, joka näkee pintaa syvemmälle ja tuntee vetoa siihen sisimpään, on myös valmis hankalaan. Ei parisuhteiden tarvi olla koko ajan helppoa. Hankaluudeet ja haasteet kasvattaa. Sitäpaitsi A-R vaikuttaa ihmiseltä, joka pitää haasteista.
Kovasti käännät kaiken parhain päin Kalevin kannalta. Entä jos ei ole ollenkaan tuollainen, millaiseksi hänet kuvittelet. Ehkä Anna-Reetta sokaistui ihastuneena ja oli epätoivoinen, eikä muiden kanssa synkannut jostakin syystä. Hukkuva tarttuu viimeiseen oljenkorteen.
En kuvittele, vaan nään. Samoin sinä tunnut näkevän hänet hyvin erilaisten lasien läpi. Näemme siis kaksi eri Kalevia. Anna-Reetta ja epätoivoinen ei kyllä oman näkemykseni mukaan sovi samaan lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Paljon mieluummin jörö ja sisäänpäinkääntynyt kuin siirappinen, lipevä, korulauseita kuiskiva peluri. Sieltä jörön sisältä voi löytyä Kalevin kaltainen kultakimpale.
Jaahas ja taas mennään ääripäähän.
Jörön ja sisäinpäinlääntyneen siirappisen, lipevän korulauseita kuiskivan pelurin välillä ei ole mitään välimuotoa? Miten mustavalkoisia jotkut ovat.
Mites olisi ihan normaali, avoin, jutteleva, pohdiskeleva, hymyilevä, hyväkäytöksinen, empaattinen ja rehellinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Paljon mieluummin jörö ja sisäänpäinkääntynyt kuin siirappinen, lipevä, korulauseita kuiskiva peluri. Sieltä jörön sisältä voi löytyä Kalevin kaltainen kultakimpale.
Tämä on ihan naurettava kommentti. He (kuten minä), jotka eivät pidä jöröistä ja sisäänpäinkääntyneistä miehistä, eivät todellakaan tykkää tuollaisista vilpillisistä joita kuvailit. On maailmassa muunkinlaisia miehiä. Hymy herkässä olevia, avoimia ja puheliaita, aitoja, ihania miehiä.
Victor kierteli kysyttäessä onnellisuudesta, sanoi jotakin, ettei tiedä onnellisuudesta mutta hyvältä tuntuu. Victoria sanoi sen jälkeen, että kyllä hän voi sanoa olevansa onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Rasittava tuon Joonaksen tapa puhua. Ihme teinihihitys/hörötys lähes joka lauseen loppuun. Jännittää ehkä mutta ärsyttävä, vähän olisi voinut ajatella sopiiko edes joka kohtaan etenkin viimeisessä jaksossa.
Minäkin kiinnittänyt huomiota, rasittavaa. Hänellä on muuten huonon näköinen hammasrivistö, joka paljastuu hekotellessa.
Victor vaikutti inhoavan Victoriaa päätösjaksossa.
Kalevi-Fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalevi-Fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalevi-Fani kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, että Kalevi on sisimmässään herkkä, et mistään, veikkailet vain ja luot pilvilinnoja. Ei määräänsä enempää -kommenttikin ei kuulosta herkältä ihmiseltä vaan omapäiseltä ja hankalalta ihmiseltä.
Miksi valita tieten tahtoen jo heti alusta hankala parisuhde?
Koska aina tulee pitkin matkaa kuitenkin hankaluuksia ja haasteita pitäisi noin keskimäärin olla sujuvaa ja luonnikasta.
Minä ainakun haluan parisuhteelta jotain lisäarvoa elämääni ja sujuvasta parisuhteesta voimaa juuri niihin hankaliin aikoihin.
Ei parisuhteen pitäisi olla hankaluutta ja haasteita noin niinkuin itsessään ja jo valmiiksi.
Niitä tulee ajoittain ja niistä toivottavasti yhdessä päästään yli.Järki tietysti sanoo, että hankalaa parisuhdetta ei kannata valita, mutta jos seuraa sydäntä, niin silloin hankala usein muuttuu haastavaksi. Ja haasteet on asennekysymys. Haasteiden kautta pääsee kasvamaan myös itse ihmisenä. Nimimerkillä kokemusta löytyy. Jos olisin ensimmäisten hankalien piirteiden jälkeen kääntynyt kannoillani, olisi elämäni rakkaustarina jäänyt kokematta, ja tulevaisuus olisi aika harmaata. Toki jokainen saa päättää itse valitseeko järjellä vai sydämellä :)
En puhunut järjellä valitsemista ilman sydäntä mielestäni.
Tietenkin tarvitaan rakkautta, se on selviö. Mutta rakkaudesta huolimatta pitää osata olla järkevä. Jos hälytyskellot soivat niin siihen saattaa olla joku syy. Harvoin alussa hankala mies muuttu hankalattomaksi. Alussahan juuri pitäisi olla vähemmän hankala ja rakastuneena varsinkin vielä vähemmän. Usein hankaluus osoittautuu, että luonteet vain eivät sovi yhteen.
On myös niin, että mieluummin menen yhteen sellaisen ihmisen ksnssa jonka kanssa luonteet luonnostaan sopivat hyvin yhteen kuin sellaisen, jonka kanssa eöäminen vaatii kovaa tai jatkuvaa hiomista.
Jossain on sanottu, että jos parisuhteen alussa on hankaluuksia ja epäilyttää niin usein niihin epäilyksiin on joskus myös syynsä.
En sano, että A-R tai Kalevi eivät sopisi yhteen, voi olla, että sopii, mutta näin yleisesti.
Tuo hörötys on vaan niin jotenkin kuin teinillä. Sorry, mutta en jaksaisi kuunnella. Ihan joka lauseessa. Toivottavasti itse kiinnittää huomiota kun katselee telkusta. Ei ole Joonas monenkaan naisen unelma.
Vierailija kirjoitti:
Tuo hörötys on vaan niin jotenkin kuin teinillä. Sorry, mutta en jaksaisi kuunnella. Ihan joka lauseessa. Toivottavasti itse kiinnittää huomiota kun katselee telkusta. Ei ole Joonas monenkaan naisen unelma.
Yksi kumppani hänelle riittääkin. Se taisi jo löytyä, on Joonasta nuorempi eli kovin nuoria ovat.
Vierailija kirjoitti:
Samaa teki Victoria, ärsyttävä tapa nauraa jokaisen lauseen päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas ja Linda saavat negatiivista palautetta ihan turhaan. Ohjelman tarkoituksena on, että maajussi tai -jussitar löytää itselleen puolison. Tunteet voivat kehittyä hitaasti tai hyvinkin nopeasti kuten Joonaksen ja Lindan kohdalla kävi. Televisiossa näytetyissä jaksoissa ei kyllä huomaa, että Joonas suosisi erityisesti Lindaa muiden tyttöjen läsnäollessa. Sofian ja Sussin olisi kannattanut tehdä itselleen selväksi ennen ohjelmaan lähtemistä, ettei välttämättä selviä maaliin voittajana. Nyt kun huomasivat, että jäävät lehdellä soittelemaan, he alkoivat käyttäytymään suorastaan lapsellisesti. Tulivatko miettineeksi, että tässä olisi heille tilaisuus antaa itsestään hyvä vaikutus. Jos ohjelmassa ei nappaa, joku katsoja voi kiinnostua. Nyt voikin sitten kysyä, että kuka kiinnostuu noin lapsellisista kiukuttelijoista. Taisi osua pilkka omaan nilkkaan.
Ja luulivatko nuo kaksi tosiaan, että Joonas valitsisi jommankumman heistä? Kyllä moni heidän asemassaan olisi tajunnut jo alkuvaiheessa, että selvä peli. Tähän olisivat voineet suhtautua rennosti, eikä aloittaa moista draamailua. Mä en voisi edes mielessäni nähdä kumpaakaan pariskuntana Joonaksen kanssa, sen sijaan Linda oli heti päivänselvä match.
Tuotannolle vinkkiä, älkää ottako jatkoon henkilöä jolla on jo ilmiselvä match. Kun henkilö ei itse saa suutaan auki siinä kirjevaiheessa ja ei ymmärrä kieltäytyä jatkosta. Joonas Linda juttu ei ollut minkäänlaista mukavaa viihdettä katsojille.
Eipä juuri kaksinaamaisempaa toisen ihmisen haukkumista taas voisi olla. Aika "superia." Nainen olen itsekin, mutta tästä viestistä huokuu se naisen vttuilu.