Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian OFFICIAL 2022

Vierailija
10.03.2022 |

Eiku menoks!
Hyvin nuori varsinkin tuo eka poju.

Kommentit (4633)

Vierailija
4061/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasittava tuon Joonaksen tapa puhua. Ihme teinihihitys/hörötys lähes joka lauseen loppuun. Jännittää ehkä mutta ärsyttävä, vähän olisi voinut ajatella sopiiko edes joka kohtaan etenkin viimeisessä jaksossa.

Minäkin kiinnittänyt huomiota, rasittavaa. Hänellä on muuten huonon näköinen hammasrivistö, joka paljastuu hekotellessa.

Mutta kenellä maajusseista olikaan parhaat tulot viime vuonna?

Vierailija
4062/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo hörötys on vaan niin jotenkin kuin teinillä. Sorry, mutta en jaksaisi kuunnella. Ihan joka lauseessa. Toivottavasti itse kiinnittää huomiota kun katselee telkusta. Ei ole Joonas monenkaan naisen unelma.

Samaa teki Victoria, ärsyttävä tapa nauraa jokaisen lauseen päätteeksi.

Minua ei häirinnyt kummankaan naurut pätkääkään, päin vastoin, tulin itsekin iloiseksi heidän puolestaan, myrtsinaamoja tässä maailmassa on jo ihan tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4063/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä Victorian Aleksi suuttu,kun ei tullu valituks. Paljasti,miten lapsellinen on,eikä osaa käyttäytyä edes kameroiden edessä. Esittää voi.

luulen,että Victoria vaistos vähän Aleksin luonnetta,vaikka ensin ihastu ulkonäköön,saatto tulla luonne vähän jo selville viikon aikana...Victor on jotenkin aikuismaisempi ja kypsempi,mutta tuntuu,ettei Victorkaan ole ihan sopiva,pitäs olla enemmän yrittäjähenkinen tai enhän tiiä,mitä Victoria pohjimmiltaan miehessä hakee

Mulle myös tuli tämmöinen olo että farmiviikolla Victorialle selvisi ettei Aleksi olekaan ihan sitä mitä pikatreffien jälkeen olis olettanut. Tulkitsen niin että pikatreffien jälkeen A oli vielä ennakkosuosikki ja siksi treffit hänen kanssaan aikataulutettiin vikaksi. Sitten aika pian siinä yhteisasumisessa alkoi tulla esiin ei-niin-hyviä piirteitä Aleksissa, ja sitten taas rauhallisempi Victor osoittautuikin fiksuksi ja hurmaavaksi. Toivon että Victorialla ja Victorilla synkkaa myös jatkossa.

Vierailija
4064/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pragmaattinen, asiallinen, turhia hymyilemätön, tunteensa piilottava, keskivertovartalo, täsmäkysymykset. Siinä olis suosikki vissiin. Mut sit kuitenkin kaivattas tempparityylin käänteitä ja äksöniä jaksoihin, katsojille mielenkiintoa ja keskustelupohjaa palstalle.

Ota siitä nyt sit selvää mitä haluatte!

Arho ja Karo on ihanat, vikke ja viktor myös, linda joonaksineen sekä a-r kalevineen.

ETA-ihmisetkin tällä kaudella tolkun tyyppejä, otto irtiotti.

Vierailija
4065/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin onnellinen, että kaikki löysivät itselleen parin :). <3.

En olisi uskonut että A-R valitsisi Kalevin, mutta jotenkin sitä toivoin... Luulen, että Kalevi on 'oikeasti' parempi ku mitä telkusta saa kuvan. Rehti ja reilu mies se on! Eikä kaikki halua mitään romanttista lässytystä päivät pitkään!

Onneksi Victoria valitsi Victorin, on kivan oloinen mies hänkin. Aleksi on liian äkkipikainen. Muistelen että Victoria kerran kyselikin Aleksilta että 'ootko mustasukkainen'. 

Joonas ja Linda suloinen pari. En halua sano mitään pahaa kenestäkään. Itekin olen vielä saman miehen kaa 16-vuotiaasta saakka. Ja maalla asun melkeinpä enemmän hänen takiaan. Ainahan tuonne kaupunkiin pääsee pyörähtämään jos haluaa.

Arho ja Karoliina ne vasta yhteen sopii :).

Mua häiritsee Kalevissa,ettei saa oikein mitään sanotuksi...siksi ihmettelin AR:n valintaa,mutta jos se on kameroiden edessä jännitystä?

Mä luulen, että on puheliaampi luonnossa. Varmasti jännitti kameroita.

Vierailija
4066/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin onnellinen, että kaikki löysivät itselleen parin :). <3.

En olisi uskonut että A-R valitsisi Kalevin, mutta jotenkin sitä toivoin... Luulen, että Kalevi on 'oikeasti' parempi ku mitä telkusta saa kuvan. Rehti ja reilu mies se on! Eikä kaikki halua mitään romanttista lässytystä päivät pitkään!

Onneksi Victoria valitsi Victorin, on kivan oloinen mies hänkin. Aleksi on liian äkkipikainen. Muistelen että Victoria kerran kyselikin Aleksilta että 'ootko mustasukkainen'. 

Joonas ja Linda suloinen pari. En halua sano mitään pahaa kenestäkään. Itekin olen vielä saman miehen kaa 16-vuotiaasta saakka. Ja maalla asun melkeinpä enemmän hänen takiaan. Ainahan tuonne kaupunkiin pääsee pyörähtämään jos haluaa.

Arho ja Karoliina ne vasta yhteen sopii :).

Mua häiritsee Kalevissa,ettei saa oikein mitään sanotuksi...siksi ihmettelin AR:n valintaa,mutta jos se on kameroiden edessä jännitystä?

Mä luulen, että on puheliaampi luonnossa. Varmasti jännitti kameroita.

Tunnen monia hirveän sosiaalisia ihmisiä jotka vaan menevät lukkoon yksinkertaisissakin esiintymistilanteissa ja Kalevista vähän semmonen itsestänikin paistoi

Vierailija
4067/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, jakso katsottu, sanoin "eiiih", kun A-R valitsi Kalevin. Uskomatonta, itse olisin jättänyt hänet pikatreffien jälkeen. Varmaan keski-ikäiset ja sitä vanhemmat tykkäävät Kalevista, mutta nuorille aikuisille se, että joku näyttää 30v jo elähtäneeltä nelikymppiseltä on kyllä todellinen turn off. Miten oikein on elänyt elämäänsä? Kuluttavasti näemmä. Eikä mitään muitakaan erikoisia ominaisuuksia verrattuna muihin miehiin, jotka olivat paljon miellyttävämpiä, varsinkin Aleksi, joka oli hymyileväinen, romanttinen, fiksun oloinen ja avoin ja niin toiveikkaaltakin näytti. Kalevi taas jäyhä, hymytön, sisäänpäinkääntyneen oloinen ja läheisyyskin kortilla, piti Vapun oikein käskeä ottamaan A-R kainaloon.

Aleksi oli aivan vääränlaisen naisen ehdokkaana. Hänen ulkonäöllään ja luonteellaan saisi vaikka entisaikojen Miss Suomen -tasoisen tyttöystävän. Aivan liian söpö mieheksi! 😍

Aleksiko söpö? Aivan liian nuorenoloinen ja pinnallinen Anna-Reetan valinnaksi.

Kyllä hän minustakin oli söpö, mutta vaikutti nuoresta iästään huolimatta järkevältä ja määrätietoiselta, eikä lainkaan pinnalliselta💗

Vierailija
4068/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi oli kaljuuntunut

Vierailija
4069/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Susi tinderissä?

Vierailija
4070/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylipaino on kuitenkin sellainen asia, jolle voi itse tehdä jotakin ja tosi paljon.

Vierailija
4071/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttukohan Sanni ja Elina Carolle, kun Caro vaan peitteli sitä Arhon kanssa lähentymistä. Ei paljastanut, että tietää jo mitä Arho valitsee vaikka Sanni ja Elina kyseli

Vierailija
4072/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuttukohan Sanni ja Elina Carolle, kun Caro vaan peitteli sitä Arhon kanssa lähentymistä. Ei paljastanut, että tietää jo mitä Arho valitsee vaikka Sanni ja Elina kyseli

En usko että suuttuvat. Sussi ja Sofia olivat lapsellisia.

Vierailija
4073/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4074/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vielä joku maajussi tai kumppaniehdokas jota emme ole jo riepotelleet ja kiusanneet tarpeeksi oikein porukalla?

Vierailija
4075/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susi ja Joonas omaa samanlaiset nenät

Vierailija
4076/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä pudonneistakin kai moni löytänyt kumppanin. Elina, Marja, Matti ainakin. Matti on muuten harvinaisen nopea liikkeissään. Katsokaa eka jakso. Tosi aikaansaava.

Vierailija
4077/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä Victorian Aleksi suuttu,kun ei tullu valituks. Paljasti,miten lapsellinen on,eikä osaa käyttäytyä edes kameroiden edessä. Esittää voi.

luulen,että Victoria vaistos vähän Aleksin luonnetta,vaikka ensin ihastu ulkonäköön,saatto tulla luonne vähän jo selville viikon aikana...Victor on jotenkin aikuismaisempi ja kypsempi,mutta tuntuu,ettei Victorkaan ole ihan sopiva,pitäs olla enemmän yrittäjähenkinen tai enhän tiiä,mitä Victoria pohjimmiltaan miehessä hakee

Victoriasta tuli fiilikset että on vaikea persoona seurustella.

Vierailija
4078/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Victoriasta tuli fiilikset että on vaikea persoona seurustella.

Samoin. Jopa mies tuumasi että tuntuu aika vaikealta tyypiltä.

Vierailija
4079/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh näitä ulkonäkökommentteja täällä. Yllättävää miten paljon porukka näköjään kiinnittää ulkonäköön huomiota. (Joka sitäpaitsi on makuasia.) Itse olen ollut mieheni kanssa naimisissa 10 vuotta ja sinä aikana on kohdattu monia tilanteita, joissa ulkonäkö on aika toissijainen asia. 😄 Siinä kuuluisassa vastamäessä toivoo, että kumppani on esim. luotettava ja sitoutunut

Ihmiset ovat vaan erilaisia mieltymyksiltään, niin se vain on. Ei siitä voi tuomita.

Joillekin kumppanin ulkonäkö ei merkitse mitään, joillekin merkitsee jonkinverran ja joillekin paljon.

Ja kaikkea siltä väliltä.

Itse ajattelen niin, että jos on paljon muita hyviä puolia suhteessa ja kumppani saa niitä asioita, joita ikäänkuin "tarvitsee" suhteessa, niin silloin ulkonäön merkitys vähenee. Ne asiat, joita tarvitsee ovat eri ihmisillä erilaisia.

Mutta jos tulee esiin hiukan enemmän huonoja puolia ja kumppanilta saa bähemmän niitä puolia joita suhteessa "tarvitsee", niin ulkonäköön alkaa kiinnittää huomiota ja se jopa alkaa ärsyttää. Varsinkin jos ulkonäkö alunalkaenkin on ollut se seikka joka on hiukan arveluttanut. Mutta sen on sivuuttanut silloin.

Itse olen ollut aviossa, sanotaan nyt että vähemmän komean miehen kanssa. Mutta kun olimme nuoria, mies oli kunnollinen ja luulin, että helppo luonteeltaan, niin ohitin ulkonäön.

Mutta kun selvisi jatkossa, ettei mies ollutkaan niin helppo ja muutenkin arki tuli kuvioon, edelleen siis mies oli kunnollinen eikä pettänyt tai ollut väkiv altaa esimerkiksi, niin sitten ulkonäkö alkoi ärsyttää ja lopulta tökkiä.

Itse opin siitä, että jatkossa muiden ominaisuuksien lisäksi myös ulkonäön täytyy minua miellyttää.

En enää astu siihen ansaan, että ulkonäkö on sivuseikka eikä sillä ole merkitystä.

Tiedän nyt, että minulla on oikeus asettaa omat kriteerini kimppania valitessani ja niin on myös muillakin ihmisillä.

Jokainen saa valita ITSELLEEN sellaisen kumppanin kuin parhaaksi näkee.

Ärsyttää tämä hurskastelu ja moittiminen, että oivoi kun ihmiset ovat pinnallisia tai eivät tajua, että muut asiat merkitsee jne.

Tottakai merkitsee, mutta myös se kumppanin ulkonäkö joillekin.

Mulla oli aivan sama juttu. Vaimo oli nuorena ihan nätti, mutta lihoi 25 kg enkä voinut enää sietää häntä. Lisäksi vielä nalkutti. Oli pakko erota ja etsiä hoikka nainen.

Mahdat olla itse oikea saalis! Älä vain liho ja katso ettei uusikin nainen liho.

Vierailija
4080/4633 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susi ja Soffi pitäs tutustuttaa Arhon ehdokaisiin Caroon, Elinaan ja Sanniin. Ovat samaa ikäluokkaa ni saisivat lisää besuja kaveriks

Ketju on lukittu.