Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Victorian Aleksi suuttu,kun ei tullu valituks. Paljasti,miten lapsellinen on,eikä osaa käyttäytyä edes kameroiden edessä. Esittää voi.
Missä ohjelmassa? Viimeisessä? Menikö se minulta jotenkin ohi?
Jakso 11, kun oli juuri valinta tehty.
V&V vaikuttivat etäisiltä. Näytti siltä, että kameralle piti esittää paria. Tuli vibat, että Victor hautoo pitkää naamaa ruokapöydässä, kun Victoria oli mielestään käskyttänyt liikaa. Ei tullut hyvä fiilis. Vanha katkeroitunut pariskunta -fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Kalevi-Fani kirjoitti:
Pakko nyt kyllä avata oma sanainen arkkuni Kalevista. Muutama vuosi sitten olisin varmaan ollut samaa mieltä monien kanssa, että "hitto, mikä juntti", mutta onneksi ihmiset kasvaa ja kehittyy ja en enää ole niin pinnallinen. Mä olin niin onnellinen, että A-R valitsi Kalevin. A-R selvästi näki ulkokuorta syvemmälle, ja musta on ihan älyttömän rohkeeta Kalevilta lähteä mukaan ohjelmaan, sillä Kalevista paistaa kilometrien päähän, ettei häntä ole liiaksi kehuttu ja rakastettu lapsena. Silloin ihminen usein rakentaa "kovan" ulkokuoren, mutta sisällä on usein hyvin herkkä ihminen. Me nähtiin vain Kalevin ulkokuori, mutta onneksi Kalevi uskalsi näyttää A-R:lle sisintään sen verran, että valinta oli lopulta selvä. Alan melkein taas pillittämään kun mietin, kuinka paljon Kalevin on täytynyt olla oman mukavuusalueensa äärirajoilla. Piti tarkistaa, ja se oli juurikin Kalevi, joka oli neulonut A-R:lle ne hienot sukat kirjeen lisäksi. Ei ihan jokainen "juntti" sellasia osaa tehdä. A-R ja Kalevi vaikuttavat toisiaan sopivasti täydentäviltä, ja varmasti pystyvät auttamaan toisiaan niin henkisellä/emotionaalisella kuin fyysisellä tasolla :) Kaikkea hyvää heille!
Mistä sinä tiedät, että Kalevi on sisimmässään herkkä, et mistään, veikkailet vain ja luot pilvilinnoja. Ei määräänsä enempää -kommenttikin ei kuulosta herkältä ihmiseltä vaan omapäiseltä ja hankalalta ihmiseltä.
Se kuulosti siltä, että oli kameran edessä kohmeessa ja päivittelee itsekin jälkeen päin, että mitä minä tuossa oikein höpisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Victorian Aleksi suuttu,kun ei tullu valituks. Paljasti,miten lapsellinen on,eikä osaa käyttäytyä edes kameroiden edessä. Esittää voi.
luulen,että Victoria vaistos vähän Aleksin luonnetta,vaikka ensin ihastu ulkonäköön,saatto tulla luonne vähän jo selville viikon aikana...Victor on jotenkin aikuismaisempi ja kypsempi,mutta tuntuu,ettei Victorkaan ole ihan sopiva,pitäs olla enemmän yrittäjähenkinen tai enhän tiiä,mitä Victoria pohjimmiltaan miehessä hakee
Victoriasta tuli fiilikset että on vaikea persoona seurustella.
Samoin. Jopa mies tuumasi että tuntuu aika vaikealta tyypiltä.
Voi olla oikukas,mutta minusta hän on fiksu,iloinen,positiivinen,aurinkoinen ja ajattelee asioita monelta kantilta. Järkevää.
Vierailija kirjoitti:
V&V vaikuttivat etäisiltä. Näytti siltä, että kameralle piti esittää paria. Tuli vibat, että Victor hautoo pitkää naamaa ruokapöydässä, kun Victoria oli mielestään käskyttänyt liikaa. Ei tullut hyvä fiilis. Vanha katkeroitunut pariskunta -fiilis.
Niinpä. Milloin ihmiset, joilla on lapsia, ymmärtävät pariutua toisten vastaavien kanssa. Harva mies tai nainen jaksaa kaitsea toisten lapsia, kun itselle on maailma avoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, jakso katsottu, sanoin "eiiih", kun A-R valitsi Kalevin. Uskomatonta, itse olisin jättänyt hänet pikatreffien jälkeen. Varmaan keski-ikäiset ja sitä vanhemmat tykkäävät Kalevista, mutta nuorille aikuisille se, että joku näyttää 30v jo elähtäneeltä nelikymppiseltä on kyllä todellinen turn off. Miten oikein on elänyt elämäänsä? Kuluttavasti näemmä. Eikä mitään muitakaan erikoisia ominaisuuksia verrattuna muihin miehiin, jotka olivat paljon miellyttävämpiä, varsinkin Aleksi, joka oli hymyileväinen, romanttinen, fiksun oloinen ja avoin ja niin toiveikkaaltakin näytti. Kalevi taas jäyhä, hymytön, sisäänpäinkääntyneen oloinen ja läheisyyskin kortilla, piti Vapun oikein käskeä ottamaan A-R kainaloon.
Ehkä et osaa tunnistaa erityisen älykästä ja huumorintajuista ihmistä. Ja se lause "ei määräänsä enempää". Pöh, sehän oli vain tv-kaneroisen edessä jännittyneenä lausuttu lause, joka ei tarkoittanut yhtään mitään enempää.
Ymmärsin "ei määräänsä enempää" vähän vitsiksi, ei kai sitä tuollaista kameroiden edessä hössötellä.
No, meille siitä tuli ihan lentävä lause :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, jakso katsottu, sanoin "eiiih", kun A-R valitsi Kalevin. Uskomatonta, itse olisin jättänyt hänet pikatreffien jälkeen. Varmaan keski-ikäiset ja sitä vanhemmat tykkäävät Kalevista, mutta nuorille aikuisille se, että joku näyttää 30v jo elähtäneeltä nelikymppiseltä on kyllä todellinen turn off. Miten oikein on elänyt elämäänsä? Kuluttavasti näemmä. Eikä mitään muitakaan erikoisia ominaisuuksia verrattuna muihin miehiin, jotka olivat paljon miellyttävämpiä, varsinkin Aleksi, joka oli hymyileväinen, romanttinen, fiksun oloinen ja avoin ja niin toiveikkaaltakin näytti. Kalevi taas jäyhä, hymytön, sisäänpäinkääntyneen oloinen ja läheisyyskin kortilla, piti Vapun oikein käskeä ottamaan A-R kainaloon.
Ehkä et osaa tunnistaa erityisen älykästä ja huumorintajuista ihmistä. Ja se lause "ei määräänsä enempää". Pöh, sehän oli vain tv-kaneroisen edessä jännittyneenä lausuttu lause, joka ei tarkoittanut yhtään mitään enempää.
Ymmärsin "ei määräänsä enempää" vähän vitsiksi, ei kai sitä tuollaista kameroiden edessä hössötellä.
Ja sehän oli just järkevä vastaus: Ei määräänsä enempää. Mutta tarpeeksi :)
Ihmeellinen miten täällä ollaan aina niin negatiivisia. Kerran jokaikinen maajussi löytänyy sopivan kumppanin ja silti löytyy sanomista ties mistä. Onnea kaikille pareille ja kaikkea hyvää jatkoon :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, meille siitä tuli ihan lentävä lause :-)Ja sehän oli just järkevä vastaus: Ei määräänsä enempää. Mutta tarpeeksi :)
Mutta kysymys kuuluukin, mikä on tarpeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisessä,missä tehtiin se lopullinen valinta...Aleksi sanoi,et 'v*tuttaa' ja aika vihaisena lähti pois,ettei sitä voinut olla huomaamatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyl mikään vitsi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, meille siitä tuli ihan lentävä lause :-)Ja sehän oli just järkevä vastaus: Ei määräänsä enempää. Mutta tarpeeksi :)
Mutta kysymys kuuluukin, mikä on tarpeeksi?
Se taitaa olla heidän yksityisasia :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalevi-Fani kirjoitti:
Pakko nyt kyllä avata oma sanainen arkkuni Kalevista. Muutama vuosi sitten olisin varmaan ollut samaa mieltä monien kanssa, että "hitto, mikä juntti", mutta onneksi ihmiset kasvaa ja kehittyy ja en enää ole niin pinnallinen. Mä olin niin onnellinen, että A-R valitsi Kalevin. A-R selvästi näki ulkokuorta syvemmälle, ja musta on ihan älyttömän rohkeeta Kalevilta lähteä mukaan ohjelmaan, sillä Kalevista paistaa kilometrien päähän, ettei häntä ole liiaksi kehuttu ja rakastettu lapsena. Silloin ihminen usein rakentaa "kovan" ulkokuoren, mutta sisällä on usein hyvin herkkä ihminen. Me nähtiin vain Kalevin ulkokuori, mutta onneksi Kalevi uskalsi näyttää A-R:lle sisintään sen verran, että valinta oli lopulta selvä. Alan melkein taas pillittämään kun mietin, kuinka paljon Kalevin on täytynyt olla oman mukavuusalueensa äärirajoilla. Piti tarkistaa, ja se oli juurikin Kalevi, joka oli neulonut A-R:lle ne hienot sukat kirjeen lisäksi. Ei ihan jokainen "juntti" sellasia osaa tehdä. A-R ja Kalevi vaikuttavat toisiaan sopivasti täydentäviltä, ja varmasti pystyvät auttamaan toisiaan niin henkisellä/emotionaalisella kuin fyysisellä tasolla :) Kaikkea hyvää heille!
Mistä sinä tiedät, että Kalevi on sisimmässään herkkä, et mistään, veikkailet vain ja luot pilvilinnoja. Ei määräänsä enempää -kommenttikin ei kuulosta herkältä ihmiseltä vaan omapäiseltä ja hankalalta ihmiseltä.
Se kuulosti siltä, että oli kameran edessä kohmeessa ja päivittelee itsekin jälkeen päin, että mitä minä tuossa oikein höpisin.
No jos on niin kohmeessa kameran edessä, ettei osaa suoraan
vastata onko läheisyys tärkeätä, niin on varmaan kohmeessa koko mies.
Tuo vastaushan oli kuin olisi lyönyt läskiksi koko asian. Kuin märkä rätti päin naamaa.
"Kyllä, läheisyys on minulle tärkeää parisuhteessa" olisi hyvin riittänyt. Ilman outoa venkoilua.
Venkoilut erikseen ja asiat asioina. Jos läheisyys on A-R tärkeää, kuten ilmeisesti on, niin sillon pitää vastata kunnolla.
Ilmiselvästi Kalevin vastaus ei kuitenkaan ollut show stopper vaikka Anna-Reetta kertoi että hänelle läheisyys on tärkeätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjuntti vailla ulkonäköä, koulutusta ja älykkyyttä on täällä hehkutettu. No näkee täällä kirjoittelevien tasokkuuden. Pitää tyytyä tuollaisiin miehiin kuin Kalevi, joihin suurin osa naisista ei sekaantuisi. Kalevia kehuvat naiset, jotka eivät parempaa saisi, ja miehet, jotka näyttävät samanlaisilta junteilta huru-ukoilta. Hyvännäköinen opettajamies ei täällä juuri saanutkaan kehuja.
Mun mielestä Kalevi on hyvännäköinen ja miehekäs ja jopa jännittävä, kiehtova. Vähän vain pitää hienosäätää, kuten se parran siistiminen, ryhti.
Miesmakuja on monenlaisia. Näemmä.
Onhan Kalevi AR:aa yli päätä pidempi, ehkä hän on niitä naisia, joille miehen pituus on valtavan kiehtova ominaisuus, jonka edessä ei paljon muuhun huomio kiinnykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjuntti vailla ulkonäköä, koulutusta ja älykkyyttä on täällä hehkutettu. No näkee täällä kirjoittelevien tasokkuuden. Pitää tyytyä tuollaisiin miehiin kuin Kalevi, joihin suurin osa naisista ei sekaantuisi. Kalevia kehuvat naiset, jotka eivät parempaa saisi, ja miehet, jotka näyttävät samanlaisilta junteilta huru-ukoilta. Hyvännäköinen opettajamies ei täällä juuri saanutkaan kehuja.
Mun mielestä Kalevi on hyvännäköinen ja miehekäs ja jopa jännittävä, kiehtova. Vähän vain pitää hienosäätää, kuten se parran siistiminen, ryhti.
Totta, eikös se ole hyvä juttu. Mun mielestä Arho ja Joonas ovat söpöjä. AR:n Aleksi tylsä(vain minun mielestäni) ja mielistelevä, Victorian Aleksi on hieman neitimäinen ja olin näkevinäni mustasukkaisuuteen taipuvaisuutta. Sami miehekkäästi söpö symppis. Juho symppis köriläs, mutta olisko vähän laiska.
Victor menevälle Victorialle just sopiva (minun makuuni liian menevä), symppis, miellyttäväkäytöksinen, miehekäs...ihana.
Kalevin olisin minäkin ottanut: mielenkiintoinen, mysteerinen, vähän ujo, symppis äijäköriläs. Kiiltokuvapojut eivät vaan vetoa minuun.
Kaikki omalla tavallaan hurjan hyvännäköisiä.
Ookko nää terve? Vai että ihan hurjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas ja Linda saavat negatiivista palautetta ihan turhaan. Ohjelman tarkoituksena on, että maajussi tai -jussitar löytää itselleen puolison. Tunteet voivat kehittyä hitaasti tai hyvinkin nopeasti kuten Joonaksen ja Lindan kohdalla kävi. Televisiossa näytetyissä jaksoissa ei kyllä huomaa, että Joonas suosisi erityisesti Lindaa muiden tyttöjen läsnäollessa. Sofian ja Sussin olisi kannattanut tehdä itselleen selväksi ennen ohjelmaan lähtemistä, ettei välttämättä selviä maaliin voittajana. Nyt kun huomasivat, että jäävät lehdellä soittelemaan, he alkoivat käyttäytymään suorastaan lapsellisesti. Tulivatko miettineeksi, että tässä olisi heille tilaisuus antaa itsestään hyvä vaikutus. Jos ohjelmassa ei nappaa, joku katsoja voi kiinnostua. Nyt voikin sitten kysyä, että kuka kiinnostuu noin lapsellisista kiukuttelijoista. Taisi osua pilkka omaan nilkkaan.
Ja luulivatko nuo kaksi tosiaan, että Joonas valitsisi jommankumman heistä? Kyllä moni heidän asemassaan olisi tajunnut jo alkuvaiheessa, että selvä peli. Tähän olisivat voineet suhtautua rennosti, eikä aloittaa moista draamailua. Mä en voisi edes mielessäni nähdä kumpaakaan pariskuntana Joonaksen kanssa, sen sijaan Linda oli heti päivänselvä match.
Tuotannolle vinkkiä, älkää ottako jatkoon henkilöä jolla on jo ilmiselvä match. Kun henkilö ei itse saa suutaan auki siinä kirjevaiheessa ja ei ymmärrä kieltäytyä jatkosta. Joonas Linda juttu ei ollut minkäänlaista mukavaa viihdettä katsojille.
Puppua. Ohjelman tarkoitus on saada aikaan pareja, ja se onnistuu varmimmin, jos mukaan saadaan väkeä, joiden välillä on kemiaa. On huonot lähtökohdat, jos on vain laimeaa kiinnostusta herättäviä ihmisiä menossa farmille. Ihan pettymyksiä ovat ne kaudet, joilla suurin osa on jäänyt ilman kumppania tai loppunut lyhyeen tapailuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Kalevi AR:aa yli päätä pidempi, ehkä hän on niitä naisia, joille miehen pituus on valtavan kiehtova ominaisuus, jonka edessä ei paljon muuhun huomio kiinnykään.
Jaa. Jos olet ohjelmaa katsonut, niin kaikki AR:n ehdokkaat olivat häntä päätä pidempiä:) ehkäpä valintaan siis pituus ei ollut pääsyy.
Vahva veikkaus, että varsinkin Anna-Reetta ja Kalevi ovat tosissaan ja yhdessä pidempään kuin kehtaamme seurata!
lause "ei määräänsä enempää". [/quote]
Kalevi tarkoitti ettei kukaan mies pysty mittaansa enempää naiselle antamaan