Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kyllä on pieni maailma" -esimerkkejä?

Vierailija
11.08.2015 |

Itse aloin deittailemaan ennestään tuntematonta miestä, kun selvisi että hän onkin exäni nuoruudenkavereita ja olen itse asiassa kerran käynyt kylässäkin hänellä - 15 vuotta sitten!

Tämä tapahtui kuitenkin yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista...

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä et muistanut?

Vierailija
2/110 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Oulu nyt tuntuu olevan niin pieni kaupunki, että väkisinkin jatkuvasti törmää johonkin tuttuun, positiivisessa tai negatiivisessa mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:10"]

Miten sä et muistanut?

[/quote]En tuntenut henkilökohtaisesti kaikkia exäni satoja tuttuja joista suurimman osan näin kerran kaksi. Parhaan ystävän tunnen kyllä edelleen ja moikkailenkin vaikka suhteestamme on tosiaan jo kymmenisen vuotta aikaa. Mut kertokaahan muutkin vastaavia juttuja :) ap

Vierailija
4/110 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tapasin miehen, jota aloin tapailla. Ajan kuluessa selvisi, että hän on entisen työparini veli. Kai heissä molemmissa oli sellasta viehättävyyttä, joka vetosi muhun.

Vierailija
5/110 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Irlannissa alaikäisenä, ja lukiotuttu oli samaan aikaan samassa paikassa mun kanssa. Ei tiedetty edes etukäteen että lomaillaan samaan aikaan.

Vierailija
6/110 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuorena Saksassa auPairina. Tutustuin sit erääseen harrasteryhmään, ja sen vetäjä tuli hakee sit mua autolla tapaamiseen. Asuin pikkukylässä kaupungin ulkopuolella. Tämä vetäjä sanoi, että olen toinen suomalainen, jonka hän on tavannut. Aiemmin oli Ranskassa tutustunut harrasyeen parissa suomalaiseen tyttöön. Hän kertoi tytön nimen ja sanoi hänen olleen Keski-Suomesta. Mun naapurissa asui sen niminen tyttö, ja nimi on harvinainen, jonka olin kuullut tytön aduneen Ranskassa. Kysyin oliko tytön sukunimi xx ja oliko kotikaupunki xx. Joten tämä Thomas tunsi kaksi suomalaista, lapsuuden naapurit. Eri maissa...

Vierailija
7/110 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin tuttuni poikaystävään hongkongilaisella metroasemalla :D Satuttiin olemaan samaan aikaan kaupungissa...

Vierailija
8/110 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin kokonaan toiseen maahan opiskelemaan. Opettajallani oli todella uniikki nimi, josta mainitsin ohimennen äidilleni. Äidin silmät pyöristyivät hämmästyksestä ja pienen facebook-kuvastalkkauksen jälkeen varmistui että tämä mies todella oli äitini nuoruuden Euroopanmatkalta löytynyt kesäheila :DD

Vierailija
9/110 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntenut äitiäni, minut adoptoitiin ja sain tietää vain isäni nimen. Lähdin ulkomaille työharjoitteluun, ja uskomatonta kyllä, siellä oli töissä minun biologinen äiti.

Vierailija
10/110 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v jälkeen selvisi että minä ja paras kaverini ollaan sukua. Ei tosin mitään lähisukua, mutta hauska sattuma.

Vierailija
11/110 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin soluasunnossa 300km pohjoiseen lapsuuden kodistani, kämppiksen lapsuuden koti oli saman verran pohjoiseen opiskelupaikkakunnaltamme.

Vanhempani olivat autolomamatkalla Etelä-Euroopassa, olivat syömässä pienessä kylässä kun viereisen pöydän pariskunta puhui suomea, alkoiva tjutella ja selvisi että olivat kämppiksen vanhemmat.

Vierailija
12/110 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus terapiassa, kunnes minulle selvisi että teraupeuttini on erään sukulaiseni  hyvä ystävä...

Vierailija
13/110 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:26"]

Kävin joskus terapiassa, kunnes minulle selvisi että teraupeuttini on erään sukulaiseni  hyvä ystävä...

[/quote]Tosta tuli mieleen että omalääkärini on työkaverini paras ystävä. Mut tämä onkin melko pikkukaupungissa tämä :)

Vierailija
14/110 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:15"]

Töissä tapasin miehen, jota aloin tapailla. Ajan kuluessa selvisi, että hän on entisen työparini veli. Kai heissä molemmissa oli sellasta viehättävyyttä, joka vetosi muhun.

[/quote]kumpikin siis pani sua? varmaan mukava käydä sukuloimassa XDXDX

Vierailija
15/110 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:15"]

[/quote]kumpikin siis pani sua? varmaan mukava käydä sukuloimassa XDXDX
[/quote]

Meillä oli mun työparin kanssa lyhyt suhde. Ja siis, harrastettiin seksiä.
Ei veljen kanssa ehditty niin pitkälle, onneksi.

Vierailija
16/110 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin Norjassa yhden vaihtolukukauden. Aloin sitten sen lopussa etsiä itselleni väliaikaista kämppää Suomesta (olin katkaissut vuokrasopparini lähtiessäni) ja laitoin jollekin ulkomaalaisen kuuloiselle naiselle, joka alivuokrasi asuntoaan yhdestä säätiöstä, viestiä. Totta kai tulin sitten samalla stalkanneeksi tämän kyseisen naisen Facebookista. Löytyi yksi sen niminen, saksalainen. Meillä oli yksi yhteinen kaveri. Saksalaispoika, joka asui siellä Norjassa samassa asuntolassa kanssani, yhtä kerrosta ylempänä :-D se hämmensi.

Vierailija
17/110 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sisar entisen työkaverini ex. Oli jännää kun ko. työkaveri oli pidetty työkaveri ja "se akka" haukuttiin työpaikalla, kun taas mieheni perheenjäsenet haukkuivat sen exän, ero oli vireillä juuri silloin kun siinä työpaikassa olin ja mieheni tapasin pari vuotta myöhemmin. Vieläpä niin, että ihan eri paikkakunnilta olemme kotoisin. Poikani vuokrasi asunnon, jonka omistaja on työkaverini entinen työkaveri vaikka asunto on ihan muualla Suomessa. Kuulemma luokkakaverit interraililla ovat kävelleet jossain Euroopassa silloista matikan opettajaamme vastaan. Itsellä tuli asuntomessuilla vastaan muutama vuosi sitten serkkuni, jota en ollut nähnyt viiteen vuoteen, ihan sattumalta. 

Vierailija
18/110 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli lomamatkalla nuorena Pariisissa. Tiesi, että koulukaveri on samaan aikaan siellä. Tapasivat sitten jollain pikkusivukadulla aivan sattumalta, ei missään turistikohteessa.

Vierailija
19/110 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena yksi aamu tulkkasin junassa interraililla olleelle saksalaispoijalle välillä pieksämäki- jyväskylä. Silloin piti vielä kirjoittaa reitti siihen korttiin ja konnari leimasi. Kun illalla palasin kotiin, oli tää poika samassa junassa, oli erehtynyt junasta, piti mennä vastakkiseen suuntaan ( erisuuntiin kulkevat junat turku- joensuu kohtasi jkylässä). Autoin poikaa löytämään uuden junayhteyden, tulkkasin siis ja katsoin että pääsee oikeaan junaan. 

Läksin itse viikko myöhemmin interrailille. Matkustin suoraan Köpiksen kautta Hampuriin, ja ensimmäinen ihminen johon törmäsin Hampurin asemalla junasta poistuessani oli tää saksalainen poika :-). Ja oli vielä aika nuiva tyyppi.

Vierailija
20/110 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 80-luvulla teininä perheeni kanssa lomalla Riminillä Italiassa. Samanikäinen serkkuni asui Sveitsissä. Kun olimme yksi ilta Riminin vanhassa kaupungissa käppäilemässä, niin kukapa se istui siellä suihkulähteen reunalla, no serkkuni kaverinsa kanssa. Oli yllätys, sillä kummallakaan meistä ei ollut tietoa toisten matkasuunnitelmista ko. kohteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme