Mikä satsaus omaan hyvinvointiisi on oikeasti kannattanut?
Mikä yksittäinen, pieni tai iso asia on vaikuttanut huomattavasti terveyteesi tai hyvinvointiisi? Vinkkaa meille muillekin!
Itse sanoisin, että hyvä, laadukas sänky on ollut jokaisen euron arvoinen.
Kommentit (958)
Koirasta luopuminen. Elämä helpottui huomattavasti kun riippakivestä pääsi eroon. Ei tarvita enää päivärytmiä miettiä elukan ehdoilla ja matkustaminen käy vaivatta. Rahaakin säästyy.
Erosin viinasta. Jätin sen;) ihan sopuisa ero.
Hyvinvointi ja elämänhallinta kohentunut.
Piikkimatto ja piikkityyny <3 ei tosin rahallisesti mikään kovin iso satsaus,mut sehän on hyvä vaan.
Palautuminen. Antaa riittävästi aikaa unelle ja levolle ts en vaadii liikaa, kun keho ei ole palautunut.
Laihduttaminen. On energiaa ja liikkuvuutta ihan eri tavalla, myös pukeutuminen kivempaa kun mahtuu mihin tahansa vaatteeseen kokoa S tai 36.
Hierojalla käynti kahden viikon välein.
Soutulaite, huono sää ei ole tekosyy jättää liikkumatta.
Personal Trainerin palvelusten käyttäminen aina silloin, kun sellainen on ollut. Olen siis ottanut aina välillä pätkän. Toki pitää olla itselle sopiva pt, kaikki ei sovi yhteen.
Pudotin 80 kiloa "turhaa painoa" sinkkuna voin henkisesti paljon paremmin kuin miehen kynnysmattona. Sain itsetuntoni takaisin.
Säännöllisen liikunnan aloittaminen. Voin paljon paremmin ja sen kautta olen saanut mielekästä tekemistä ja uusia ystäviä sekä päämääriä elämään.
Tiettyjen ihmisten seuraamisen lopettaminen somessa.
Pössyttelyn lopettaminen. En olisi itsekään uskonut.
Sänky ja patjat, ihan ehdottomasti. Sain yllättäen pienen perinnön ja niillä rahoilla panostin unen laatuun. Sängyssä menee kuitenkin kolmasosa vuorokaudesta. Oli vielä niin hyvää palvelua pienehköltä yritykseltä että sain kotona testata eri patjoja kunnes löytyi sopiva (kuljetettiin kotiin). Kallein ostos jonka olen ikinä kotiini ostanut mutta loistava sellainen. 5 vuotta jo palvellut eikä ole tarvinnut selkäjumeista kärsiä.
Ostin kuntosalikortin. Paino putosi 11 kg, vatsa ja käsivarret on solakat ja 10 vuotta vanha paita mahtuu taas päälle. On miehelläkin jotain katseltavaa.
Surkeasta työpaikasta irtisanoutuminen.
Tupakoinnin ja alkoholin käytön lopetus. Työelämästä luopuminen. Paljasjalkakengät. Nastakengät. Hammasimplantin hankkiminen.
Ruokavalio ja hyvät yöunet. Kuntosali ja lenkkeily..lisävitamiinit ja säännölliset lääkärintarkastukset ja verikokeiden otto.
toimeentulotuelle jättäytyminen
Vierailija kirjoitti:
Personal Trainerin palvelusten käyttäminen aina silloin, kun sellainen on ollut. Olen siis ottanut aina välillä pätkän. Toki pitää olla itselle sopiva pt, kaikki ei sovi yhteen.
Turhaa rahan menoa! Kuntoile itse niin säästät nekin ropoaet johonkin muuhun. Säälittävää ne, jotka uusavuttomat alkavat rehkimään pt:n piiskaamana. Netti on täynnä treeniohjelmia ja ohjeita.
Ihana hyvän mielen ketju :D. Muutamaa ankeuttajaa lukuunottamatta, jotka tietävät paremmin, mihin kenenkin tulisi rahansa käyttää ja mikä kellekin on panostamisen arvoista.
Kiva lukea ihmisten juttuja :).
Kitaransoiton aloittaminen ja yksi fitness-äppi, jonka avulla voin treenata kotona tehokkaasti milloin haluan. Molemmat tuovat iloa ja energiaa joka päivä.