Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä satsaus omaan hyvinvointiisi on oikeasti kannattanut?

Vierailija
09.03.2022 |

Mikä yksittäinen, pieni tai iso asia on vaikuttanut huomattavasti terveyteesi tai hyvinvointiisi? Vinkkaa meille muillekin!

Itse sanoisin, että hyvä, laadukas sänky on ollut jokaisen euron arvoinen.

Kommentit (958)

Vierailija
601/958 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan vaihto, palkka on uudessa huonompi, mutta itse voin nyt paremmin

Vierailija
602/958 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolisen liikunnan (myös venyttelyn) aloittaminen ja terveelliset elämäntavat eli riittävästi unta, ei roskaruokaa eikä alkoholia kuin hyvin satunnaisesti (siis kerran/kaksi vuodessa) ja energiaa vievien ihmisten siivoaminen elämästä.

Olo on kuin uudestisyntyneellä kun kroppa sekä koko elämä tuntuu vihdoin aidosti omalta vaikka kaikki ei edelleenkään ole kuin yhtä juhlaa ja monesta itselle tärkeän asian saavuttamisesta on joutunut viime aikoina luopumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/958 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että aloin kuntoilla ja syödä oikein. Nuppi voi niin paljon paremmin, että itkisin liikutuksesta jos olisin edelleen epävakaa.

Vierailija
604/958 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras veto oli häätää muut ihmiset jatkuvine tarpeineen hoitamaan itse omat asiansa ja sotkunsa.

Ei kaikkein suosituin liike, mutta takuuvarma rauha oman elämän elämiseen.

Vierailija
605/958 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto Helsingin Punavuoren perukoilta takaisin pientaloon Esposeen. Tosin asuin 5 kk ihan keskustassa vuokralla Eerikinkatu 12. Olihan se hienoa, kaikki oli lähellä, mutta se hinta.

Vierailija
606/958 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkäjumppa 5 min kerran päivässä. Tuntuu ikävältä tehdä, mutta vaikutukset (kivuton selkä) ovat parantaneet elämänlaatua valtavasti.

Esimerkiksi yinjooga pitää hyvin vetreänä etenkin meitä ikääntyviä. Salaisuus on siinä, että yinjoogaa säännöllisesti omiksi tarpeikseen, jolloin ei tarvitse käydä kovinkaan usein hierojalla, osteopaatilla tai muulla vastaavalla, ja myös mieli voi hyvin.

Vierailija
607/958 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutto Helsingin Punavuoren perukoilta takaisin pientaloon Esposeen. Tosin asuin 5 kk ihan keskustassa vuokralla Eerikinkatu 12. Olihan se hienoa, kaikki oli lähellä, mutta se hinta.

Mutta eikö Espoosaa ala olla jo liikaa, tai ainakin enenevässä määrin kultamunia?

Vierailija
608/958 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden lopettaminen, koska pääsi eroon väkivaltaisuuksista ja on aikaa elää terveellisesti. Olin vakavan väkivallan kohteena kaikkialla ja sen saaminen loppumaan millä tahansa keinoilla kannatti kaikkein eniten elämässäni, koska nykyään olen kuin uusi ihminen ja olisin seuraavaksi jo kuollut. Välien katkominen em. väkivallan toteuttajiin ja mahdollistajiin. Seuraava teko on maasta lähteminen johtuen noista kokemuksista. Valtio ei auttanut koskaan mitenkään vaan päinvastoin. Sairaalaankaan ei voinut edes alaikäisenä mennä ilman, että pahoinpidellään kesken leikkauksesta toipumisen. Suomi on täynnä näitä valkokauluspsykopaatteja ja tähän organisoituneeseen rikollisuuteen liittyen täällä on ainakin yksi ketju menossa.

Vierailija
609/958 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töiden lopettaminen, koska pääsi eroon väkivaltaisuuksista ja on aikaa elää terveellisesti. Olin vakavan väkivallan kohteena kaikkialla ja sen saaminen loppumaan millä tahansa keinoilla kannatti kaikkein eniten elämässäni, koska nykyään olen kuin uusi ihminen ja olisin seuraavaksi jo kuollut. Välien katkominen em. väkivallan toteuttajiin ja mahdollistajiin. Seuraava teko on maasta lähteminen johtuen noista kokemuksista. Valtio ei auttanut koskaan mitenkään vaan päinvastoin. Sairaalaankaan ei voinut edes alaikäisenä mennä ilman, että pahoinpidellään kesken leikkauksesta toipumisen. Suomi on täynnä näitä valkokauluspsykopaatteja ja tähän organisoituneeseen rikollisuuteen liittyen täällä on ainakin yksi ketju menossa.

Etenkin kaikki välit olen laittanut poikki kierosti väkivaltaiseen sukulaiseeni, joka laittaa muut hoitamaan sairaimmat väkivaltaisuudet ja käyttää väkivaltaa mm. tartuttamalla viruksia. Kaksinaamaisuus on paljastunut ja hän voi painua kauas helvettiin.

Vierailija
610/958 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon paluumuuttaja: kultamunat ei juurikaan pesi pientaloalueilla. Muuten totta. Kauniaisissa on terve asenne kasvuun.

Vierailija
611/958 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero

Vierailija
612/958 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden oikomishoito. Pari vinossa olevaa hammasta oli haittana 90-prosenttisesti kosmeettinen, mutta silti kannatti panostaa se viisi tonnia. Ainakin itsevarmuus on kasvanut, kun nyt kehtaa hymyillä.

Vierailija
613/958 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaat silmäluomet leikkautin 45 vuotiaana, maksoi ja viikon saikku, ei kipuja. Vaikka muutama milli leikattiin niin hurja ero, en näytä koko ajan niin vihaiselta enään :O

Vierailija
614/958 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapian aloittaminen (olen lapsuudessa traumatisoitunut) vihdoin psykiatrin lähetteellä ja se, että ostin älykellon, jolla seuraan unenlaatua + määrää, syömiäni ravintoaineita/kaloreita, verenpainetta (joo tiedän, että älykellolla mitattu verenpaine on vain suuntaa-antava vaikka kalibroitu), sykettä, aktiivisuutta jne. Älykello oikeasti helpotti elämääni valtavasti ja en haluaisi elää ilman sitä enää. Toki pystyisin, mutten haluaisi. Lisäksi hiusten kasvattaminen kovalla työllä siihen mittaan, johon ne halusin. Vihdoin olen tyytyväinen omiin hiuksiini ja no, mun mielestä ne vaan on ns. naisen kruunu. Muuten en ole kova meikkaamaan tai muuta. 

Vierailija
615/958 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaanmenon aikaistaminen askel askeleelta.

Vierailija
616/958 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytmetallivanteet.

Vierailija
617/958 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokoaikatyön vaihtaminen osa-aikatyöhön 25h/viikossa töitä. enää en mieti jatkuvasti synkkiä ajatuksia enenn töihin menoa<3

. Sama täällä, mielenkiintoisen työn vähentäminen siinä vaiheessa, kun alkoi tuntua että enkö enää jaksa tehdä työtäni hyvin ja sydämellä. Nyt on moni muukin asia korjaantunut, esimerkiksi unirytmi.

Vierailija
618/958 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekavaa settiä tämä kirjoitus!

Vierailija
619/958 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokapäiväinen kova liikunta.

Herkkujen ja raksujen totaalilopetus loppuelämäksi.

Tervetuloa kuiva, tylsääkin tylsempi elämä!

Vierailija
620/958 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on paljon, eri vuosina tehtyjä juttuja, ei missään järjestyksessä:

- muutin pois vanhempien luota heti lukion jälkeen

- palkkasin PT:n

- ero

- värianalyysi

- uusi mies

- vahinkoraskauden jatkaminen ja lapsen pitäminen

- säännöllinen kuntosaliharjoittelu

- laitoin molemmat lapset pienenä hoitoon (enkä jäänyt kotiäidiksi)

- hormonikierukka

- migreenilääkitys

- hyvällä hierojalla käynti

- lasten opettaminen kirjaston käyttöön

- kouluttautuminen hyväpalkkaiselle alalle

- työelämän downshiftaus

- omakotitaloon muutto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme