Mikä satsaus omaan hyvinvointiisi on oikeasti kannattanut?
Mikä yksittäinen, pieni tai iso asia on vaikuttanut huomattavasti terveyteesi tai hyvinvointiisi? Vinkkaa meille muillekin!
Itse sanoisin, että hyvä, laadukas sänky on ollut jokaisen euron arvoinen.
Kommentit (958)
Ryhtyminen lapsuudessa nuukuriksi.
Se, että jätin sokerin sekä piilosokerin pois ja paino on alustavasti pudonnut 7 kiloa.
Ei maksanut penniäkään.
Rauhallisesti sanottu ei. Toisin sanottuna omien rajojen tunnistaminen ja niistä kiinni pitäminen.
Oman asunnon osto. Vaikka sitä varten piti ottaa, hui kauheaa, asuntolainaa, alkoi siitä hankinnasta samalla vaurastumiskehitykseni. Isorikas en vielä(kään) ole, mutta ihan hyvin omillani pärjään.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin tupakanpolton ja alkoholin käytön.
Aloitin viinanpolton ja tupakan käytön (kasvimaan hyönteismyrkkynä).
Myofaskiapallon hankinta. Hyvästit lihasjumeille ja päänsärky loppui.
Vierailija kirjoitti:
Se kun irtisanouduin myllykukosta
Vieläköhän se Myllykukko on yhtä paska paikka, kuin silloin kun se oli vielä esso?
Aloin tehdä töissä vain 75% työviikkoa.
Paras valinta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Koiran lopetus. Miten voikaan olla vaivaa yhdestä piskistä. Onneksi piikillä pääsee noista eroon. Kymmenen vuotta tuli suotta kärsittyä. Ei ikinä enää.
Olet todella paha ja vastenmielinen ihminen. Hyvä, että koiraparka pääsi pois kitumasta.😥
Irtisanoutuminen ensin töistä ja nyt taannoin työkkäristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen alkoholista luopuminen vuosia sitten. Vointi koheni (henkinen & fyysinen) ja rahaa on säästynyt kymppitonneja.
Miten käytit nuo kymppitonnit?
Itse lopetin tupakinpolton tuosa 5 v sitte ,ja nyt pitäs olla siis tilillä varmaan 3000e siitä hyvästä,mutta ei näy olevan.
Kerron mielelläni. Toteutin unelmani ja ostin oman asunnon. Lainaa piti ottaa, mutta nyt se on jo maksettu pois.
Terveys tietysti ensin, joten ei se viinan ja tupakin jättö hukkaan mene!
Nämähän on kivoja ja kiinnostavia lukea! Laittakaa lisää.
Voisikohan lyhennetty työviikko onnistua minullekkn? Tämä ketju laittoi ajattelemaan asiaa!
En enää palaudu viikonlopussa alkuunkaan, työn kuormitus on lisääntynyt kun resursseja eli työntekijöitä vähennetty. Minä olen vanhentunut enkä enää jaksa kuten nuoremmat (30 vuotta nuoremmat jaksavat).
Vierailija kirjoitti:
Työelämästä pois jääminen, satsaus hyvään ja ravitsevaan ruokaan, säännöllinen elämänrytmi, hyvät yöunet, raittius, luonto, lukeminen, elokuvat.
Mulle riittäisi näistä jo yhden saaminen kuntoon. No, luontoa on, mutta en ole huomannut sen niin merkittävästi parantaneen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Koiran lopetus. Miten voikaan olla vaivaa yhdestä piskistä. Onneksi piikillä pääsee noista eroon. Kymmenen vuotta tuli suotta kärsittyä. Ei ikinä enää.
Luin tämän mustana huumorina ja nauroin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomion kiinnittäminen uneen. Unen määrä on ollut minulle tärkeää ja sitä kautta riittävä määrä unen vaiheita ja ylipäätään unta.
Tämä. Hyvä ja riittävä uni on niin tärkeää! Vuosien unettomuuskierteen jälkeen todella arvostan, että jaksoin etsiä ratkaisuja, ja saan nyt nukkua lähes jokaisen yön kunnolla ja sikeästi.
Mikä ratkaisu auttoi?
Välit poikki myrkyllisiin ihmisiin.
Masturbointi, aina kun on tilaisuus.
Pätkäpaasto ja terveellisesti koostettu keto-dieetti. Ylipaino häipyi ja elämänilo palasi.