Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä satsaus omaan hyvinvointiisi on oikeasti kannattanut?

Vierailija
09.03.2022 |

Mikä yksittäinen, pieni tai iso asia on vaikuttanut huomattavasti terveyteesi tai hyvinvointiisi? Vinkkaa meille muillekin!

Itse sanoisin, että hyvä, laadukas sänky on ollut jokaisen euron arvoinen.

Kommentit (958)

Vierailija
561/958 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Myrkyllisten ihmisten poistaminen elämästä kokonaan. Enpä osannut arvata, että pienten outojen tai ilkeiden tekojen taustalla oli jotain paljon isompaa vihaa ja tekoja

Sori ohis, mutta selvisikö sinulle koskaan miksi sinua kohdeltiin huonosti? Olen samanlaisessa tilanteessa ja ihmettelen kovasti miksi minua vihataan niin syvästi. Varsinkin kun olen menettänyt -kaiken - mikä minussa herätti kateutta ennen.

Vierailija
562/958 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton hankinta aikoinaan kun työmatkaan kuluva aika väheni.

Tosin nyt kuljen toiseen paikkaan pyörällä niin että työpaikan vaihdos teki hyvää kun työmatka lyheni edelleen ja toimenkuva on monipuolisempi.

Kuntosalia kiitän myös ainakin jossain määrin paremmasta jaksamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/958 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukolle lähöpassit. Loppui se iänikuinen räkätys.

Vierailija
564/958 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun irtisanouduin myllykukosta

Vierailija
565/958 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAIHDUTTAMINEN, suositeltavaa kaikille.

Vierailija
566/958 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäiväinen kova liikunta.

Herkkujen ja raksujen totaalilopetus loppuelämäksi.

Vierailija
567/958 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia

Vierailija
568/958 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökin vuokraaminen viikoksi ihan itselle.

Vierailija
569/958 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto lähelle työpaikkaa. En ollut tajunnut miten paljon aikaa ja energiaa pitkät työmatkat veivät. Enkä sitä, että olen oikeasti kaupunki-ihminen enkä syrjäkyläihminen. Nautin suunnattomasti siitä että kaikki palvelut ovat lähellä ja töihin voi kävellä. Metsään pääsee halutessaan vaikka julkisilla mutta siellä ei tarvitse asua.

Vierailija
570/958 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki harrastukset kuten musiikkiopinnot, kuntosalimaksut jne. Kosmetologikäynnit ja hyvä kampaaja. Laadukas kosmetiikka. Tasokkaiden hotellien valitseminen matkoilla halpojen peruspaikkojen sijaan.

Vierailija
571/958 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen alkoholista luopuminen vuosia sitten. Vointi koheni (henkinen & fyysinen) ja rahaa on säästynyt kymppitonneja.

Vierailija
572/958 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaista huolehtiminen. Kuulostaa joillekin ehkä pikkujutulta, mutta ei sitä selvästikään kaikille ole. Isot oikomishoidot minulle kyllä tehtiin lapsena, mutta nyt kolmekymppisenäkään minulla ei ole yhtään reikää eikä muita operaatioita ole tarvinnut tehdä. Koen säästäneeni paljon aikaa ja rahaa, kun olen kuunnellut lähipiirini kokemuksia paikkailuista, hammasproteeseista, juurihoidoista sun muista.

Vierailija
573/958 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mökin osto. Mikään ei ole ollut rentouttavampaa.

Vierailija
574/958 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen alkoholista luopuminen vuosia sitten. Vointi koheni (henkinen & fyysinen) ja rahaa on säästynyt kymppitonneja.

Miten käytit nuo kymppitonnit?

Itse lopetin tupakinpolton tuosa 5 v sitte ,ja nyt pitäs olla siis tilillä varmaan 3000e siitä hyvästä,mutta ei näy olevan.

Vierailija
575/958 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväpiirin raakkaus. Olin roskakori, joka kelpasi silloin, kun oli hätä tai muuten vaan vaikeaa. Karsin kaikki nämä ihmiset elämästäni pois ja se oli paras päätös ikinä.

Sain kuulla tulleeni kovaksi ja kylmäksi, kun en enää tähän rooliin suostunut. Mielessäni hymyilin kommenteille ja ajattelin, että really?😁

Olen miettinyt tätä, teen varmaan pian samoin.

Vierailija
576/958 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämästä pois jääminen, satsaus hyvään ja ravitsevaan ruokaan, säännöllinen elämänrytmi, hyvät yöunet, raittius, luonto, lukeminen, elokuvat.

Vierailija
577/958 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran lopetus. Miten voikaan olla vaivaa yhdestä piskistä. Onneksi piikillä pääsee noista eroon. Kymmenen vuotta tuli suotta kärsittyä. Ei ikinä enää.

Vierailija
578/958 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä psykoterapia. Maksoin itse useamman vuoden, käytin myös Kelan parin vuoden tuen.

Punaisen lihan palauttaminen ruokavalioon.

Vierailija
579/958 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus

Vierailija
580/958 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tupakanpolton ja alkoholin käytön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi