Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä satsaus omaan hyvinvointiisi on oikeasti kannattanut?

Vierailija
09.03.2022 |

Mikä yksittäinen, pieni tai iso asia on vaikuttanut huomattavasti terveyteesi tai hyvinvointiisi? Vinkkaa meille muillekin!

Itse sanoisin, että hyvä, laadukas sänky on ollut jokaisen euron arvoinen.

Kommentit (958)

Vierailija
21/958 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rintojen pienennys, ah nyt on ihana liikkua ja elää kun ei ole niitä megalolloja tiellä

Samalla linjalla , mutta minulta pienennettiin häpyhuulet. Hiertyivät jatkuvasti ja vuosivat jopa verta. Elämänlaatu koheni huomattavasti leikkauksen myötä.

Vierailija
22/958 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähes 40v ns paskaduunissa. Palkkaahan siitä sai,mutta muuta mukavaa muisteltavaa ei oikeen jääny. Jättäydyin pois ko työstä. Enkä ole hetkeäkään katunut! Päinvastoin! Elämänlaatu on parantunut huomattavasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/958 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin koiran.

Vierailija
24/958 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ero narsistista

Vierailija
25/958 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomion kiinnittäminen uneen. Unen määrä on ollut minulle tärkeää ja sitä kautta riittävä määrä unen vaiheita ja ylipäätään unta.

Tämä. Hyvä ja riittävä uni on niin tärkeää! Vuosien unettomuuskierteen jälkeen todella arvostan, että jaksoin etsiä ratkaisuja, ja saan nyt nukkua lähes jokaisen yön kunnolla ja sikeästi.

Vierailija
26/958 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoinen työttömyys, epäironisesti.

Vierailija
27/958 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto pois Suomesta 10 vuotta sitten. 

Vierailija
28/958 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin itselleni laajan sairausvakuutuksen kun täytin 30v. On ollut käyttöä, ikävä kyllä. Mutta helpotus ollut edes kun yksi murhe vähemmän, eli taloushuolet.

Vierailija
29/958 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoaikatyön vaihtaminen osa-aikatyöhön 25h/viikossa töitä. enää en mieti jatkuvasti synkkiä ajatuksia enenn töihin menoa<3

Vierailija
30/958 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhensin työviikkoa neljään päivään. Pidennetty viikonloppu auttaa jaksamaan ja palautumaan fyysisesti raskaasta työstä.

Vierailija
31/958 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painopeiton ostaminen. Nyt nukun kuin vauva.

Vierailija
32/958 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plastiikkakirurginen leikkaus. Ei enää haukkumisia eikä kompleksia asian suhteen. Olisi pitänyt aiemmin vaan mennä, se on ainoa mikä harmittaa. Positiivinen vaikutus. 

mitä sinulta leikattiin?

Jotain kasvojen/pään alueella, en halua sanoa tarkemmin. Oli kiusattu koulussa aikoinaan ja myöhemminkin aikuisiällä sain välillä kuulla esim humalaisilta miehiltä ja viimeinen tikki oli kun olin kesällä kauppajonossa ja takana ollut vanhempi mies (spurgu) nolasi koko jonon edessä. Nauroin ja olin kuin ei mitään, mutta.... niin.

En ole voinut tuntea itseä kauniiksi, monta vuotta niin, että en pystynyt kuvia tai peiliä kunnolla katsomaan. Pitkään menin sillä logiikalla, että ei se nyt niin..., plastiikkakirurgia ei ole kannatettavaa jne.

En ole rikas, säästöjä ja lainasin. En myöskään kokenut mitään identiteettikriisiä leikkauksen jälkeen. 

Positiivinen vaikutus, nostalgialla muistelen leikkaushommaa. Piirteet asettuivat suhteisiinsa, koin olevani enemmän se, mitä tunsin.

Vuosikausien ajan... vuosien ja vuosien.... ei voi muuta sanoa kuin, että tehkää mikä teistä on oikein/hyvin, jos mahdollista. Ei niin mitä yleisesti sanotaan jne. 

Vierailija
33/958 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomion kiinnittäminen uneen. Unen määrä on ollut minulle tärkeää ja sitä kautta riittävä määrä unen vaiheita ja ylipäätään unta.

Tämä. Hyvä ja riittävä uni on niin tärkeää! Vuosien unettomuuskierteen jälkeen todella arvostan, että jaksoin etsiä ratkaisuja, ja saan nyt nukkua lähes jokaisen yön kunnolla ja sikeästi.

Hei, minkälaisia ratkaisuja löysit tai teit nukkumisen parantamiseksi. Itse alan olla todella epätoivoinen ja pelkään, että sekoa kohta tämän unettomuuden vuoksi. 

Vierailija
34/958 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plastiikkakirurginen leikkaus. Ei enää haukkumisia eikä kompleksia asian suhteen. Olisi pitänyt aiemmin vaan mennä, se on ainoa mikä harmittaa. Positiivinen vaikutus. 

mitä sinulta leikattiin?

Jotain kasvojen/pään alueella, en halua sanoa tarkemmin. Oli kiusattu koulussa aikoinaan ja myöhemminkin aikuisiällä sain välillä kuulla esim humalaisilta miehiltä ja viimeinen tikki oli kun olin kesällä kauppajonossa ja takana ollut vanhempi mies (spurgu) nolasi koko jonon edessä. Nauroin ja olin kuin ei mitään, mutta.... niin.

En ole voinut tuntea itseä kauniiksi, monta vuotta niin, että en pystynyt kuvia tai peiliä kunnolla katsomaan. Pitkään menin sillä logiikalla, että ei se nyt niin..., plastiikkakirurgia ei ole kannatettavaa jne.

En ole rikas, säästöjä ja lainasin. En myöskään kokenut mitään identiteettikriisiä leikkauksen jälkeen. 

Positiivinen vaikutus, nostalgialla muistelen leikkaushommaa. Piirteet asettuivat suhteisiinsa, koin olevani enemmän se, mitä tunsin.

Vuosikausien ajan... vuosien ja vuosien.... ei voi muuta sanoa kuin, että tehkää mikä teistä on oikein/hyvin, jos mahdollista. Ei niin mitä yleisesti sanotaan jne. 

hörökorvaleikkaus?

Vierailija
35/958 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakoinnin lopettaminen. Sillä on ollut pelkästään hyviä vaikutuksia. Ainoastaan se harmittaa, että en tehnyt sitä jo aiemmin.

Minä taas en ole huomannut yhtään mitään vaikutuksia tupakoinnin lopettamisesta, edes rahaa ei jää säästöön sen enempää kuin ennenkään. 

Ai, minusta siinä on niin paljon hyviä puolia! :D Tuoksun nykyään aina hyvälle, iho on kauniimpi, hampaat valkoiset, verenpaine ihanteellinen ja olo muutenkin kaikin puolin parempi ja rennompi. Hajuaisti on myös parempi, samoin makuaisti. Eikä tarvitse olla riippuvainen mistään, tai miettiä, milloin pääsee röökille. Saatikka lähteä jonnekin pakkaseen tai sateeseen värjöttelemään sen röökin ajaksi.

Joskus huvikseni lasken, kuinka paljon rahaa olen savuttomana säästänyt esim. vuodessa, ja sitten törsään sen johonkin ihanaan hemmotteluun, matkaan tms.

-sama

Vierailija
36/958 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä sinulta leikattiin?

hörökorvaleikkaus?

Joo.

Vierailija
37/958 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jonkun halvan itseapukirjan lukeminen. Tuhat kertaa vaikuttavampaa kuin joku ökykallis terapia. 

Vierailija
38/958 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikatauluttanut päivän kellon mukaan herätys. Ruoka rytmi . Kuin ajan hallinta päivääni. Siloin kerkiän myös ulkoilla.Mieluiten tapaan henkilöitä ulkoilun merkeissä,kuin kahvi pöydän ääressä.Säät ja vuoden ajat ei estä minua ulkoilla,Enkä kärsi vuoden aikojen takia masennus.Lisäksi en seuraa Tv sarjoja,niin ne ei halise aikaani.Sama asia en liittynyt some F.B.insta. En hankinut älypuhelin.Jos seurassani ollan: Puhelin äänetön, pysyy henkilön taskussa tai laukussa.En seurustele ihmisten kanssa jotka seurassa tujottavat puhelin, selaten sivuja kuin salaa!En kärsi unetomuus ,en selkä kivut ja nukun koko yön heräämättä kertaakaan 7 h.putkeen.Koska iltani rauhoitan.Luen kirjoja,en äänikirjoja kuntele,Mutta musikkia radiosta mielelläni kuulokeilla. Tosin helppoa kun asuu yksin ja on vanha.

Vierailija
39/958 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan vaihto. Aina kun alkaa ottaa liian moni asia päähän.

Vierailija
40/958 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Myrkyllisten ihmisten poistaminen elämästä kokonaan. Enpä osannut arvata, että pienten outojen tai ilkeiden tekojen taustalla oli jotain paljon isompaa vihaa ja tekoja

2. Irtisanoutuminen

3. Hitaampi elämänrytmi, vähemmän suorittamista

4. Lemmikin ottaminen