Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskin työ mitä olet tehnyt?

Vierailija
09.08.2015 |

Kuinka kauan jaksoit sitä ja miksi?

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous. Jaksoin välivuoden verran.

Vierailija
162/166 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivous. Jaksoin välivuoden verran.

Niin ja rahan takia olen tehnyt, ihan rehellinen tapa tienata kuitenkin vaikka paskaa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulunkäynninavustaja teinillä, 2 vkoa. maatalon renki 3 vkoa.

Vierailija
164/166 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs siivousfirma. Pomo oli aina vihainen ja ilkeä. Olin nuori tyttö ja tein parhaani. Pari vanhempaa työntekijää olivat myös ilkeitä minulle. Usein tulin itkien ja väsyneenä kotiin. Eräänä päivänä sairastuin kesken päivää vatsatautiin, sitä oli liikkeellä. Aloin oksentamaan kesken työpäivää ja tuli heikko olo. Pomo ei tykännyt tästä ja huusi minulle suoraa huutoa, että olen surkea työntekijä. Antoi kuitenkin luvan lähteä kotiin sairastamaan. Pikkujouluissa pomon mies yritti kännissä iskeä minua. Alkoi koskettelemaan ja ehdotti yötä hotellihuoneessa. En lämmennyt tyypille, niin haukkui minut h*******.

Vierailija
165/166 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko itsellä käynyt hyvä tuuri, mutta en varsinaisesti koe mitään entistä työtäni mitenkään paskaksi. Olen nuorena jakanut ilmaisjakelua muutaman vuoden. (Oke. Paska palkka, mutta 14-16 vuotiaalle hyvä oppi ettei raha kasva puussa) olen myös tehnyt töitä baari siivoojana (paskinta oli ehkä jos joku oli oksentanut lattialle, mutta siitä paskasta maksettii ekstraa ja onneksi niitä ei ollut aina) Ruokateollisuudessa olen ollut pakkaamolinjastossa töissä (oke, seisomatyö, mut palkka hyvä, koska tein vain sunnuntaisin) Jollain tavalla uskon että paskakin työ voi olla antoisaa jos ympärillä on oikeat ihmiset jotka tukevat ja stemppaavat toisiaan eikä huuda ja hauku

Vierailija
166/166 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs siivousfirma. Pomo oli aina vihainen ja ilkeä. Olin nuori tyttö ja tein parhaani. Pari vanhempaa työntekijää olivat myös ilkeitä minulle. Usein tulin itkien ja väsyneenä kotiin. Eräänä päivänä sairastuin kesken päivää vatsatautiin, sitä oli liikkeellä. Aloin oksentamaan kesken työpäivää ja tuli heikko olo. Pomo ei tykännyt tästä ja huusi minulle suoraa huutoa, että olen surkea työntekijä. Antoi kuitenkin luvan lähteä kotiin sairastamaan. Pikkujouluissa pomon mies yritti kännissä iskeä minua. Alkoi koskettelemaan ja ehdotti yötä hotellihuoneessa. En lämmennyt tyypille, niin haukkui minut h*******.

Yäk. Kerta kaikkiaan yäk. Tuo loppu kruunasi kaiken.