Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoiko teidän miehet formuloita?

Vierailija
04.07.2015 |

Meillä alkoi taas. V*tuttaa noi toistuvat Byggmax ja Thermia lämpöpumppumainokset.

Taidan viedä koiran koirapuistoon, ehtiiköhän tuo lähetys loppua jos tunnin viivyn?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katso, enkä ikinä olisi huolinut formuloita vahtaavaa junttia.

Vierailija
2/10 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis katsooko, vituttaa niin etten jaksa edes oikolukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen osannut valita miehen joka ei  katso urheilua töllöstä.

Nuo asiat kannattaisi selvittää suhteen alkumetreillä koska penkkiurheilukausi sanelee jatkossa parisuhteen kulun ja perhe-elämän reunaehdot. Kuten olet itsekin huomannut.

Nyt vaan pitää nauttia helteestä ilman sitä sohvankuluttajaa. Noi tais vasta olla lämmittelyä, eiks kisa liene vasta huomenna?

Vierailija
4/10 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson, mies ei, on autotallissa hommissa. Aika-ajot vasta alkamassa, kisa huomenna. 

Vierailija
5/10 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo. Ei häiritse, mä olen vierashuoneessa av:lla :D Kisaa voin katsoa itsekin mutta ei noita aika-ajoja jaksa.

Vierailija
6/10 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä wt-laji.

Vierailija
7/10 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katellaan yhessä aina. Pidän formuloita jotenki rauhottavana äänen taustalla jos samalla teen jotain, lapsuudesta tuttu ja turvallinen äänimaisema.

Vierailija
8/10 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen just aika ajoja. Formuloita olen seurannut yli 20 vuotta. Ei pitäs paljon haitata kun ainoa urheilulaji mitä katson.

Vierailija
9/10 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katso. Se on yu-valmentaja ja on Seinäjoella SM-viesteissä. Ei se edes pidä formuloita oikeana urheiluna.

Vierailija
10/10 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneks. Tai no kävi se kerran firman kanssa katsomassa Monacossa ne kisat. Mut ei se kotona ikinä niitä katso.