Lue keskustelun säännöt.
Ilmoittautukaa kaikki jotka ette antaneet lapselle nimeä siksi koska nimi oli kiva vaan jostain muusta syystä.
29.09.2006 |
Itse tiedän ihmisiä jotka antavat kalenterista nimen jonka nimipäivä oli kun lapsi syntyi. Minusta ihan ihmeellinen käytäntö.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla