Lue keskustelun säännöt.
Onko kellän täällä ahmimishäiriö?
Kommentit (3)
Liikunnalla saan jotenkuten pidettyä kurissa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse olen kodista jossa ei aina ollut edes ruokaa tarjolla. Voisko johtua siitä? Siis alitajunta luulee että ruoka loppuu ja pitää syödä varastoon? Muistan nimittäin koulussa syöneeni paljon enemmän kuin muut kun tiesin että kotona ei saa ruokaa.
on niitä aikoja kun se on lievempää enkä ajattele edes koko asiaa mut aina se kuitenki jostain ilmestyy uudestaan ja uudestaan..