Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtui Stockkan ruokajonossa

Vierailija
29.09.2006 |

Nuori, ylimielisen oloinen ja trendikäs poika (merkkivaatteet viimeisen päälle) yritti maksaa ostoksensa Stockkan kortilla. Kortti ei jostain syystä toiminut ja kassaneiti kertoi, ettei voi myydä koska tili on ylittynyt ja kortti olisi palautettava välittömästi. Pojalla ei kuitenkaan ollut toista korttia eikä käteistäkään matkassa, joten sinne jäivät kalliit ruokaostokset tiskille.



Vaikka olisi nälissään, niin hyvä opetus mielestäni.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vain yksi arvio, mitä tapahtuman taustalla saattaa olla. Ja mulle ihan sama, ei asia mulle kuulu. Ihmetyttää vaan että tuollaisesta sait hyvän mielen koko loppupäivälle :o

Toisen harmi on sinun ilo...

42: Et usko tuota itsekään,

eiköhän kuitenkin todennäköisempää ole että pojalta itseltään on lasku jäänyt maksamatta. Tätä en tietenkään 100% varmuudella voi tietää, eikä kukaan voi.

Vierailija
42/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kerroin sen täällä, koska en ole ikinä vastaavanlaiseen tilanteeseen törmännyt.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvän mielen koko loppupäivälle? Saatko sinä hyvän mielen tästä minun haukkumisestani?



ap

Vierailija
44/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
45/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini matkustelee paljon ja saattoi joskus jäädä laskut maksamatta kun oli pari kk putkeen työmatkoilla. minulle vastaavia tilanteita on muutaman kerran käynyt, mutta kassat ovat aina toimineet korrektisti, eli kuten edellä usein jo mainittu, ovat vain pyytäneet ottamaan yhteyttä kanta-asiakaspalveluun. ja aina ollut palvelu erittäin ystävällistä.



nykyisin tilanne ei juurikaan ole muuttunut, omistan rinnakkaiskortin mieheni exclusive-korttiin ja mieheni matkustelee paljon työasioissa. toki hänen laskujaan avaan, mutta joskus jää joku maksamatta ja edelläkuvattu tilanne saattaa toistua.



Vierailija
46/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vähän niinkuin Pelastusarmeijan ruokajono?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka syytätte minua? Ymmärtäisin reaktion, jos olisin sanonut pojalle jotain ikävää tms. mutta seisoin vain kassajonossa hiljaa. Tilanne oli mielestäni huvittava ja halusin sen vain kertoa täällä. Mukavaa, että olen nyt sitten niin hirveä ihminen.



Tuntuuko hyvältä?



ap

Vierailija
48/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli viime jouluostosten aikaan ihan sama juttu, kortilla ilmeisesti päivän aikana ostettu liikaa.

Noloa kassajonossa ja varmaan ihmisiä huvitti " toikin köyhä ämmä, kun ei ole edes varaa" .

Kävin pankkiautomaatilla nostamassa käteistä ja palasin kauppaan. Harmi kun ihmiset oli jo vaihtuneet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


seisoin vain kassajonossa hiljaa.

ap

Vierailija
50/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, hei ja anteeksi teille kaikille. Menen miettimään, kuinka hirveä ihminen olen.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt lopetetaan ja annetaan ketjun vaan tippua, jookos. Jos vastailet näihin ihmettelyihin ja " syytöksiin" tulee lokaa vaan enemmän niskaan.

Vierailija
52/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa oli aika ivallinen ja melkein hymyillen keräili ostoksiamme pois, kuin pahimmana luokan kerjäläisiltä.

Kävin kotona, hain 500¿:n setelin ja painuin samaan kauppaan keräämään samat ostokset uudelleen. Samalle kassalle joka sitten hieman nolona otti rahan vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuo poika sitä täällä av:lla käy lukemassa ja pahoittaa mielensä.

Aika rajusti jotkut haukkuvat tuttujensa lapsia ja voipi olla että joku oikeasti pahoittanut mielensä niistä kommenteista.

Itsellekin käynyt joskus niin ettei kassa huolinut korttia ja varmaankin jotain huvittanut tilanne, mutta ei se haittaa minua kun ei ole kukaan suoraan tullut nauramaan tai päivittelemään...

Vierailija
54/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjälle ei kuulu se, miksi kortti ei toimi ja olisi aika erikoista, että se kerrottaisiin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalla on aina ollut asiallisia myyjiä/kassoja joiden tapoihin ei kuulu asiakkaan nolaaminen.

Mistä ap tietää et poika oli n 20? Arvioitko ihmisten ikää työkses? Se meinaan on loppujen lopuks vaikee sanoo 17-22 välillä kuka on minkä ikänen.



Ittellä oli rinnakkaiskortti VIELÄ 20 vuotiaana, hui kamalaa, lähinnä siks et äitini halus sponsoroida mun bensalaskut. Samoin oli aika monella kaverilla...

Vierailija
56/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ollut eläkeläinen niin ei varmaan olis huvittanut? Vai olisitko silloinkin nauranut hiljaan räkäiset naurut päälle?



Vai johtuuko asenteesi siis vain siitä että kyseessä oli a) nuori B) hyvin pukeutunut nuori.



Kuvauksesi viittaa juuri siihen että kyseessä oli rinnakkaiskortti. Rikkaan perheen lapsi. Ja sekös ap:n persettä kaivelee.

Vierailija
57/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Rikkaan perheen lapsi. Ja sekös ap:n persettä kaivelee.

Vierailija
58/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä jutussa kukaan muu nähtyt huvittavuutta, kun ap!



Vierailija
59/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää asiakaspalautetta. Silloin voivat kaupat oppia virheistään.



nimim. Stockan rinnakkaiskortin omistava

Vierailija
60/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä mieli tästä minun haukkumisestani. Suosikkini oli tämä vastaus:

Vierailija:


Mistä ap tietää et poika oli n 20? Arvioitko ihmisten ikää työkses? Se meinaan on loppujen lopuks vaikee sanoo 17-22 välillä kuka on minkä ikänen.

Pyydän siis anteeksi kaikilta, että sanoin tätä kyseistä poikaa parikymppiseksi. Ja kaikesta muustakin.

Terveisin,

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän