Tapahtui Stockkan ruokajonossa
Nuori, ylimielisen oloinen ja trendikäs poika (merkkivaatteet viimeisen päälle) yritti maksaa ostoksensa Stockkan kortilla. Kortti ei jostain syystä toiminut ja kassaneiti kertoi, ettei voi myydä koska tili on ylittynyt ja kortti olisi palautettava välittömästi. Pojalla ei kuitenkaan ollut toista korttia eikä käteistäkään matkassa, joten sinne jäivät kalliit ruokaostokset tiskille.
Vaikka olisi nälissään, niin hyvä opetus mielestäni.
Kommentit (65)
Siksi kerroin sen täällä, koska en ole ikinä vastaavanlaiseen tilanteeseen törmännyt.
ap
hyvän mielen koko loppupäivälle? Saatko sinä hyvän mielen tästä minun haukkumisestani?
ap
äitini matkustelee paljon ja saattoi joskus jäädä laskut maksamatta kun oli pari kk putkeen työmatkoilla. minulle vastaavia tilanteita on muutaman kerran käynyt, mutta kassat ovat aina toimineet korrektisti, eli kuten edellä usein jo mainittu, ovat vain pyytäneet ottamaan yhteyttä kanta-asiakaspalveluun. ja aina ollut palvelu erittäin ystävällistä.
nykyisin tilanne ei juurikaan ole muuttunut, omistan rinnakkaiskortin mieheni exclusive-korttiin ja mieheni matkustelee paljon työasioissa. toki hänen laskujaan avaan, mutta joskus jää joku maksamatta ja edelläkuvattu tilanne saattaa toistua.
Onko se vähän niinkuin Pelastusarmeijan ruokajono?
jotka syytätte minua? Ymmärtäisin reaktion, jos olisin sanonut pojalle jotain ikävää tms. mutta seisoin vain kassajonossa hiljaa. Tilanne oli mielestäni huvittava ja halusin sen vain kertoa täällä. Mukavaa, että olen nyt sitten niin hirveä ihminen.
Tuntuuko hyvältä?
ap
Itsellä oli viime jouluostosten aikaan ihan sama juttu, kortilla ilmeisesti päivän aikana ostettu liikaa.
Noloa kassajonossa ja varmaan ihmisiä huvitti " toikin köyhä ämmä, kun ei ole edes varaa" .
Kävin pankkiautomaatilla nostamassa käteistä ja palasin kauppaan. Harmi kun ihmiset oli jo vaihtuneet...
Vierailija:
seisoin vain kassajonossa hiljaa.ap
Kiitos, hei ja anteeksi teille kaikille. Menen miettimään, kuinka hirveä ihminen olen.
ap
Jos nyt lopetetaan ja annetaan ketjun vaan tippua, jookos. Jos vastailet näihin ihmettelyihin ja " syytöksiin" tulee lokaa vaan enemmän niskaan.
Kassa oli aika ivallinen ja melkein hymyillen keräili ostoksiamme pois, kuin pahimmana luokan kerjäläisiltä.
Kävin kotona, hain 500¿:n setelin ja painuin samaan kauppaan keräämään samat ostokset uudelleen. Samalle kassalle joka sitten hieman nolona otti rahan vastaan.
Tuskin tuo poika sitä täällä av:lla käy lukemassa ja pahoittaa mielensä.
Aika rajusti jotkut haukkuvat tuttujensa lapsia ja voipi olla että joku oikeasti pahoittanut mielensä niistä kommenteista.
Itsellekin käynyt joskus niin ettei kassa huolinut korttia ja varmaankin jotain huvittanut tilanne, mutta ei se haittaa minua kun ei ole kukaan suoraan tullut nauramaan tai päivittelemään...
myyjälle ei kuulu se, miksi kortti ei toimi ja olisi aika erikoista, että se kerrottaisiin....
Stockalla on aina ollut asiallisia myyjiä/kassoja joiden tapoihin ei kuulu asiakkaan nolaaminen.
Mistä ap tietää et poika oli n 20? Arvioitko ihmisten ikää työkses? Se meinaan on loppujen lopuks vaikee sanoo 17-22 välillä kuka on minkä ikänen.
Ittellä oli rinnakkaiskortti VIELÄ 20 vuotiaana, hui kamalaa, lähinnä siks et äitini halus sponsoroida mun bensalaskut. Samoin oli aika monella kaverilla...
Jos olisi ollut eläkeläinen niin ei varmaan olis huvittanut? Vai olisitko silloinkin nauranut hiljaan räkäiset naurut päälle?
Vai johtuuko asenteesi siis vain siitä että kyseessä oli a) nuori B) hyvin pukeutunut nuori.
Kuvauksesi viittaa juuri siihen että kyseessä oli rinnakkaiskortti. Rikkaan perheen lapsi. Ja sekös ap:n persettä kaivelee.
Vierailija:
Rikkaan perheen lapsi. Ja sekös ap:n persettä kaivelee.
tässä jutussa kukaan muu nähtyt huvittavuutta, kun ap!
Jättäkää asiakaspalautetta. Silloin voivat kaupat oppia virheistään.
nimim. Stockan rinnakkaiskortin omistava
hyvä mieli tästä minun haukkumisestani. Suosikkini oli tämä vastaus:
Vierailija:
Mistä ap tietää et poika oli n 20? Arvioitko ihmisten ikää työkses? Se meinaan on loppujen lopuks vaikee sanoo 17-22 välillä kuka on minkä ikänen.
Pyydän siis anteeksi kaikilta, että sanoin tätä kyseistä poikaa parikymppiseksi. Ja kaikesta muustakin.
Terveisin,
ap
Se oli vain yksi arvio, mitä tapahtuman taustalla saattaa olla. Ja mulle ihan sama, ei asia mulle kuulu. Ihmetyttää vaan että tuollaisesta sait hyvän mielen koko loppupäivälle :o
Toisen harmi on sinun ilo...