Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtui Stockkan ruokajonossa

Vierailija
29.09.2006 |

Nuori, ylimielisen oloinen ja trendikäs poika (merkkivaatteet viimeisen päälle) yritti maksaa ostoksensa Stockkan kortilla. Kortti ei jostain syystä toiminut ja kassaneiti kertoi, ettei voi myydä koska tili on ylittynyt ja kortti olisi palautettava välittömästi. Pojalla ei kuitenkaan ollut toista korttia eikä käteistäkään matkassa, joten sinne jäivät kalliit ruokaostokset tiskille.



Vaikka olisi nälissään, niin hyvä opetus mielestäni.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymppisillä niin hirveän usein on vanhempien kanssa rinnakkaiskortti.



Mutta hei. Nythän mä tajuan tämän palstan luonteen. Minun olisikin pitänyt sääliä poikaa ja maksaa hänen ruokaostoksensa tai vähintäänkin antaa omat ostokseni hänelle. Ja vahingonilon sijasta, olisi pitänyt ottaa syliin ja halata " kyllä se siitä" .



Tiedoksenne vielä, että lähistöllä ei ollut ketään muita asiakkaita, eikä poikaa edes näyttänyt kiinnostavan koko asia. Kommentoi vaan, että " aijaa" . Silti toivon, että oppisi tapauksesta edes jotain.



ap, vahingoniloinen hirviö

Vierailija
22/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos normaalikäytäntö on tuollainen, niin sitten varmaan oli joku SYY, miksi kassa kehotti palauttamaan kortin välittömästi. Esim. luottoraja ylittynyt usein tai todella tuntuvasti.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap, vahingoniloinen hirviö

Vierailija
24/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomat kassat/myyjät tekee paljon virheitä ei voi mitään. ihmisiähän ne.



Sitä ihmettelen, miksi kassa käski palauttaakortin, ei ylitys ole syy palauttaakorttia?? hmm?. Toiseksi oikeassa tilanteessa kassan olis pitänyt toimia näin.



k: valitettavasti en voi myydä kortillesi, onko muuta maksutapaa?

A: ei

k: olisitko ystävällinen ja käyt kanta-asiakas palvelussa. selvittämsääs tätä.



Näin toimisi kassa oikein!





Muuten mitä siihen ei myyjä saa noin ja noin tehdä.. hmm. no nykyisn muuten ei enään päde se termi kauppa-alalla :esiakas on aina oikeassa... vaan asiakkaille saa sanoa vastaan ja pitääkin jos he ovat ihan hakusessa jostain, mutta ilkeä ei saa olla.

Vierailija
25/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


parikymppisillä niin hirveän usein on vanhempien kanssa rinnakkaiskortti.

Mutta hei. Nythän mä tajuan tämän palstan luonteen. Minun olisikin pitänyt sääliä poikaa ja maksaa hänen ruokaostoksensa tai vähintäänkin antaa omat ostokseni hänelle. Ja vahingonilon sijasta, olisi pitänyt ottaa syliin ja halata " kyllä se siitä" .

Tiedoksenne vielä, että lähistöllä ei ollut ketään muita asiakkaita, eikä poikaa edes näyttänyt kiinnostavan koko asia. Kommentoi vaan, että " aijaa" . Silti toivon, että oppisi tapauksesta edes jotain.

ap, vahingoniloinen hirviö

Vierailija
26/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos se kortti pitää palauttaa stokkalle sitä ei tee asiakas vaan sen ottaa haltuunsa myyjä. Jos kantiksesta on niin sanottu että pitää palauttaa.



Ja silloinkin sanotaan että otappa yhteyttä kanta-asiakaspalveluun.



ei asiakasta päästetä kortinkanssa olemaan joka on käsketty palauttaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistahan seuraavan kerran, kun ajattelet vahingoniloisesti jostain, että se on ihan luonnoton ja kauhea tunne. Ei niin saa ajatella kertakaikkiaan.



ap

Vierailija
28/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siellä kyllä kerrottu edes myyjille, miksi kortti ei nyt kelpaa. Pyydettiin vaan myyjää pyytämään toista maksuvälinettä (mikäli siis korttia ei todellakaan voinut enää käyttää) ja myös, että hän pyytää asiakasta ottamaan yhteyttä kanta-asiakaspalveluun. Ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

29: vähissä ovat sun valituksen aiheet


Mulla menee ihan kivasti oman elämäni kanssa, ei tarvitse märehtiä asioita jotka eivät minulle kuulu :)

-29-

Vierailija
30/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että muovirahan kanssa kannattaa olla varovainen, jos ei oikeasti ole millä maksaa. Sitä, että halvempiakin kauppoja on kuin Stockmann. Sitä, että ylellistä elintasoa ei voi pitää yllä, jos ei oikeasti ole rahaa.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista sai aikaan ja muun muassa aukaisi tilin stockkalle, 5000 eurolla osti merkkivaatteita, herkkuja yms. En sano, että kyseinen poika olisi rikollinen, mutta mistäs sen tietää..

Vierailija
32/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voisitte kertoa, että mitähän pahaa nyt tässä yhtälössä tein, muuta kuin seisoin hiljaa kassajonossa? Jos kassa teki virheen, niin onko se minun vikani? Jos poika ylitti tilinsä, niin onko se minun vikani?



Vai sekö, että kirjoitan täällä asiasta, onkin hirveää? Kummasti tuntuu silti ihmisiä kiinnostavan. Oikeasti tämä av on kyllä ihmeellinen paikka. Hyvä tietää, että ketään muuta asia ei olisi yhtään huvittanut, vaan olisitte tunteneet pelkkää sääliä ja myötähäpeää. Jotenkin en oikein usko.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Sitä, että muovirahan kanssa kannattaa olla varovainen, jos ei oikeasti ole millä maksaa. Sitä, että halvempiakin kauppoja on kuin Stockmann. Sitä, että ylellistä elintasoa ei voi pitää yllä, jos ei oikeasti ole rahaa.

ap

Vierailija
34/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Sitä, että muovirahan kanssa kannattaa olla varovainen, jos ei oikeasti ole millä maksaa. Sitä, että halvempiakin kauppoja on kuin Stockmann. Sitä, että ylellistä elintasoa ei voi pitää yllä, jos ei oikeasti ole rahaa.

ap

Mikä ihme sua tämän asian kanssa oikein hiertää? Sinunko tappio tuo on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Sitä, että muovirahan kanssa kannattaa olla varovainen, jos ei oikeasti ole millä maksaa. Sitä, että halvempiakin kauppoja on kuin Stockmann. Sitä, että ylellistä elintasoa ei voi pitää yllä, jos ei oikeasti ole rahaa.







Vierailija
36/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä vielä niin,e ttä jos kortti on ilmoitettu varastetuksi tai kadonneksi niin vain niisä tapauksisa kortin ottaa kassa.



Ja muuten, ainakin ennen 80 luvn lopussa 90 luvun alussa kasoihin tuli koodilkielellä ilmoitus jos varastettu ylitetty tms.. tosin siitä on aikaa, kun oon ollu siellä ja kassakoneet oli niitä vanhoja ei siis näitä mitä siellä nykyisin on kaikkihan siellä vissiin on tietokoneisesttu nykyisin.

Vierailija
37/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti, ja entäs ne ostokset? Jonkun piti ne viedä pois pilaantumasta jne.



Sitä paitsi vaikken käy Stockmannilla kuin kerran vuodessa (tai ehkä harvemminkin, en edes muista milloin viimeksi), ei kyllä kuulosta yhtään Stockan tyyliseltä toi palvelutilanne, oletko varma ap, ettei mielikuvitus nyt laukkaa vähän liikaa, kun ärsyttää, että jotkut ihmiset on nuoria ja vieläpä hyvin puettuja...

Vierailija
38/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli toki vain oma mielipiteeni, ei av:n.

Vierailija
39/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän kuitenkin todennäköisempää ole että pojalta itseltään on lasku jäänyt maksamatta. Tätä en tietenkään 100% varmuudella voi tietää, eikä kukaan voi.



Minua ei nimenomaan mikään tässä asiassa hierrä, vaan huvitti. Normaali reaktio mielestäni. En tunne kyseistä ihmistä, enkä hänen elämäänsä. Kunhan vaan sattui erikoinen tapaus kassajonossa ja halusin sen muille jakaa.



Kiitos lukuisista spekuloinneista, haukuista ja arvioista minusta ihmisenä.



ap

Vierailija
40/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä myyjät on todellakin koulutettu siten, että asiakasta palvellaan, ei nolata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä