Pääsin Helsingin oikikseen,kysyttävää?
Anything? Saa kysyä jotain asiallistakin, mikäli kiinnostaa esim. pääsykoeurakka tai muu vastaava.
Kommentit (99)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:26"] [quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:13"] [quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:00"]Toinen yritys. En käynyt valmennuskurssia. Isä on duunari (en halua eritellä tarkemmin koska pelottaa tunnistus) ja äiti hoitotyössä. [/quote] Luuletko että sinut tuosta tunnistaisi? [/quote] Oikikseen pääsee aika vähän duunareitten lapsia, suurella osalla isä tai äiti on lukenut lakia ja alalla töissä. [/quote] vähän sama ku lääkikseen mutta lapseni pääsi ja ei olla akateemisia. [/quote] Tuntuiko hienolta noin niinku vanhempana?
[/quote] tuntu todella että pääsi haluamalleen alalle, tosin oletin menevän Aallon dippainssiä lukemaan.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:00"]Onnea! Minua harmittaa, etten koskaan voi kirjoittaa "pääsin lääkikseen..kysyttävää?" :/
[/quote]
Mikset voi? :)
[/quote]
Ensinnäkin olen mielestäni liian vanha, 33v. Toiseksi 2 lasta (3- & 5-vuotiaat) sekä asuntolaina. Kolmanneksi vaatisi muuton yliopistokaupunkiin. Neljänneksi pitäisi aloittaa elämä eri lailla muutenkin..olen kuitenkin sh :D
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:00"]Onnea! Minua harmittaa, etten koskaan voi kirjoittaa "pääsin lääkikseen..kysyttävää?" :/
[/quote]
[/quote]
Ensinnäkin olen mielestäni liian vanha, 33v. Toiseksi 2 lasta (3- & 5-vuotiaat) sekä asuntolaina. Kolmanneksi vaatisi muuton yliopistokaupunkiin. Neljänneksi pitäisi aloittaa elämä eri lailla muutenkin..olen kuitenkin sh :D
[/quote]
Et todellakaan ole liian vanha. Ja nuo muutkin ainoastaan järjestelykysymyksiä! Mutta mikäli tuntuu ylivoimaiselta, et ehkä halua sitä tarpeeksi.
T. Lääketieteen ylioppilas, 29v
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:00"]Onnea! Minua harmittaa, etten koskaan voi kirjoittaa "pääsin lääkikseen..kysyttävää?" :/
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Et todellakaan ole liian vanha. Ja nuo muutkin ainoastaan järjestelykysymyksiä! Mutta mikäli tuntuu ylivoimaiselta, et ehkä halua sitä tarpeeksi.
T. Lääketieteen ylioppilas, 29v
[/quote]
Varmaankin näin. Mahdollisesti kaatuisi jo fysiikkaan.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:13"]Miten sult vois saada?
[/quote]
En usko että sinulta onnistuu mitenkään. :) Seurustelen. Enkä koe tarpeelliseks vastata enää vastaaviin "kysymyksiin".
Lakimiehet ja naiset ovat totaalikusettajia. Ei kannata koskaan missään tilanteessa milloinkaan olla vuorovaikutuksessa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:20"]Lakimiehet ja naiset ovat totaalikusettajia. Ei kannata koskaan missään tilanteessa milloinkaan olla vuorovaikutuksessa.
[/quote]
Hyvä trolli. Ja lääkärit on puoskareita.
Tuun punssikahveilla selvittämään kuka olet ja sitten mennään vessaan jörnimään.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:24"]Tuun punssikahveilla selvittämään kuka olet ja sitten mennään vessaan jörnimään.
[/quote]
Eeeerittäin houkutteleva tarjous. Pisteet erityisesti "jörnimään" ilmaisun käyttämisestä. Viettelevää.
Mitä mieltä olet mamuhyysärihuorien kruunatusta kuningattaresta, juristi astrid thorsista?
Tiesinhän mä että alat kiihottumaan...
Miksi luulet että sinulta olisi jotain kysyttävää tuon takia
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:13"] [quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:00"]Toinen yritys. En käynyt valmennuskurssia. Isä on duunari (en halua eritellä tarkemmin koska pelottaa tunnistus) ja äiti hoitotyössä. [/quote] Luuletko että sinut tuosta tunnistaisi? [/quote] Oikikseen pääsee aika vähän duunareitten lapsia, suurella osalla isä tai äiti on lukenut lakia ja alalla töissä. [/quote] Se on ihan totta. Luulen kuitenkin että se on minulle myös etu, olen tottunut tekemään kovasti töitä ja oppinut ettei mikään tule ilmaiseksi.
[/quote]
Niin ovat tottuneet ne parisataa muutakin, ei ne siellä vahingossa ole. Kilpailu on armotonta, ne on jokainen huippupärjääjiä ja osaa todella tehdä töitä onnistumisensa eteen.
[/quote]
Just joo, et taida itse olla tiedekunnassa? Aika harvassa ne supersuorittajat loppujen lopuksi ovat. Phuksivuoden aikana ryyppääminen, ainejärjestöllä notkuminen ja yleinen opiskelijan elämäntyyli hioo pahemman terän pois. Turhaan yrität pelotella.
Hauskaa että Pykälistitkin käyvät palstailemassa! Onneksi olkoon AP, tervetuloa tiedekuntaan. Neuvoni sinulle vanhempana tieteenharjoittajana: älä juo Punssikahveilla liikaa sekä pysy aitona.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:13"] [quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:00"]Toinen yritys. En käynyt valmennuskurssia. Isä on duunari (en halua eritellä tarkemmin koska pelottaa tunnistus) ja äiti hoitotyössä. [/quote] Luuletko että sinut tuosta tunnistaisi? [/quote] Oikikseen pääsee aika vähän duunareitten lapsia, suurella osalla isä tai äiti on lukenut lakia ja alalla töissä. [/quote] Se on ihan totta. Luulen kuitenkin että se on minulle myös etu, olen tottunut tekemään kovasti töitä ja oppinut ettei mikään tule ilmaiseksi.
[/quote]
Niin ovat tottuneet ne parisataa muutakin, ei ne siellä vahingossa ole. Kilpailu on armotonta, ne on jokainen huippupärjääjiä ja osaa todella tehdä töitä onnistumisensa eteen.
[/quote]
Just joo, et taida itse olla tiedekunnassa? Aika harvassa ne supersuorittajat loppujen lopuksi ovat. Phuksivuoden aikana ryyppääminen, ainejärjestöllä notkuminen ja yleinen opiskelijan elämäntyyli hioo pahemman terän pois. Turhaan yrität pelotella.
Hauskaa että Pykälistitkin käyvät palstailemassa! Onneksi olkoon AP, tervetuloa tiedekuntaan. Neuvoni sinulle vanhempana tieteenharjoittajana: älä juo Punssikahveilla liikaa sekä pysy aitona.
[/quote]
Kiitos! Ihana kommentti. :) Ja kiitoksia myös vinkeistä! :D
Kerro hakemisesta ja pääsykokeista? Itse olen hakemassa sinne ensi yhteishaussa. :)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:35"]Miksi luulet että sinulta olisi jotain kysyttävää tuon takia
[/quote]
Kysymys tuokin. :)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:41"]Kerro hakemisesta ja pääsykokeista? Itse olen hakemassa sinne ensi yhteishaussa. :)
[/quote]
Melko laaja kysymys. Haluisitko tarkentaa? Mistä/mitä erityisesti haluaisit tietää/kuulla? :) Oletan että jonkin verran jo olet tietoa etsinyt kun olet tehnyt hakupäätöksen.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:02"]Saako sulta syksyllä helposti...?
[/quote]
Ei.