Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin Helsingin oikikseen,kysyttävää?

Vierailija
06.08.2015 |

Anything? Saa kysyä jotain asiallistakin, mikäli kiinnostaa esim. pääsykoeurakka tai muu vastaava.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikikseen pääsee jokainen joka osaa lukea. Kauppiksessa täytyy sentään tämän lisäksi osata laskea.

Vierailija
62/99 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:47"]Oikikseen pääsee jokainen joka osaa lukea. Kauppiksessa täytyy sentään tämän lisäksi osata laskea.
[/quote]

Pliis ei tätä iänikuista jankutusta tähän ketjuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu faktahan se on.

Vierailija
64/99 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:35"]Miksi luulet että sinulta olisi jotain kysyttävää tuon takia
[/quote]

Kysymys tuokin. :)
[/quote

Tän vastauksen perusteella susta tulee kyllä ihan kelpo juristi, AP! Kuulutan Punsseilla dj-kopista palstailevaa phuksia, jos uskallat ilmoittautua niin tarjoan sulle bissen sekä muistiinpanot sopimusoikeudesta, se tulee olemaan sun eka tentti.

T. 56

Vierailija
65/99 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:47"]Oikikseen pääsee jokainen joka osaa lukea. Kauppiksessa täytyy sentään tämän lisäksi osata laskea.
[/quote]

Jaa, vai että ovat kylteritkin löytäneet tiensä vauvalle? Mitäs tähän nyt tuumaisi, muuta kun että monivalintakokeen päihittämisellä en paljon brassailisi. Niin ja sekin vielä, että useimmiten OTM on pätevä samaan duuniin KTM:n kanssa, mutta OTM:n duuneja ei noin vain irtoa kylterille.

Vierailija
66/99 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:35"]Miksi luulet että sinulta olisi jotain kysyttävää tuon takia
[/quote]

[/quote

Tän vastauksen perusteella susta tulee kyllä ihan kelpo juristi, AP! Kuulutan Punsseilla dj-kopista palstailevaa phuksia, jos uskallat ilmoittautua niin tarjoan sulle bissen sekä muistiinpanot sopimusoikeudesta, se tulee olemaan sun eka tentti.

T. 56
[/quote]

Hahah, katsellaan! Voisitko samalla avata, että mikä punssikahveista tekee niin legendaariset? Ovatko kaiken hypen ansainneet? :D
-ap

Vierailija
67/99 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:30"]Tiesinhän mä että alat kiihottumaan...
[/quote]

Yäk, et kai oikeasti ole Pykälisti?

Vierailija
68/99 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä oikkari enkä kylteri.

Vierailija
69/99 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:55"]Olen kyllä oikkari enkä kylteri.
[/quote]

Juu niin varmasti olet.

Vierailija
70/99 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kätees. Kyllä olen. Punssikahveilla on sairas määrä ilmaista viinaa, joka saa siellä jengin kantokuntoon.

Vierailija
71/99 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:55"]Olen kyllä oikkari enkä kylteri.
[/quote]

Tahraat siis täällä omaa pesääsi? Hyi olkoon, olet häpeäksi juristikunnallemme.

AP:lle sanoisin sen verran, etteivät ne punssit niin mielettömät ole, ne vaan sattuvat olemaan ekat oikisbileet. Jos (=kun) tulet juomaan itsesi hirveään humalaan, muista että samoin tapahtuu kaikille muillekin. Ei siis aihetta piinaavaan häpeään.

Vierailija
72/99 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:59"]Vedä kätees. Kyllä olen. Punssikahveilla on sairas määrä ilmaista viinaa, joka saa siellä jengin kantokuntoon.
[/quote]

Oletpa kypsä. Ja en oikein saanut kiinni pointistasi?

Vierailija
73/99 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se kusi, mikä joillakin kihahtaa päähän kun pääsee sisään. Se koe ei ole mitenkään ihmeellinen eikä oikikseen ole prosentuaalisesti mitenkään erityisen vaikea päästä. Siihen kahteensataan sisäänpäässeeseen mahtuu maanläheistä jengiä, mutta myös mulkkuja.

Vierailija
74/99 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jes

Vierailija
75/99 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 00:09"]Mua ärsyttää se kusi, mikä joillakin kihahtaa päähän kun pääsee sisään. Se koe ei ole mitenkään ihmeellinen eikä oikikseen ole prosentuaalisesti mitenkään erityisen vaikea päästä. Siihen kahteensataan sisäänpäässeeseen mahtuu maanläheistä jengiä, mutta myös mulkkuja.
[/quote]

Tässä oot kyllä oikeassa, koe ei ole mitenkään vaikea.

Vierailija
76/99 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä olivat pääsykoekirjat tänä vuonna ja missä pääsykoe pidettiin?

Vierailija
77/99 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 00:09"]Mua ärsyttää se kusi, mikä joillakin kihahtaa päähän kun pääsee sisään. Se koe ei ole mitenkään ihmeellinen eikä oikikseen ole prosentuaalisesti mitenkään erityisen vaikea päästä. Siihen kahteensataan sisäänpäässeeseen mahtuu maanläheistä jengiä, mutta myös mulkkuja.
[/quote]

Oon sun kanssa ihan samaa mieltä. :) Mutta noita mainitsemias tietyntyyppisiä ihmisiä mahtuu ihan joka ryhmään riippumatta koulutuksesta. Tietenkin arvostetuilla aloilla se kusen nouseminen hattuun on yleisempää, mutta se on niin paljon ihmisen luonteesta muutenkin kiinni.
En siis edelleenkään koe olevani mitenkään muita parempi tai aseta muita ammattikuntia alempiarvoiseen asemaan.
-ap

Vierailija
78/99 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 00:13"]Mitkä olivat pääsykoekirjat tänä vuonna ja missä pääsykoe pidettiin?
[/quote]

Tänä vuonna pääsykoekirjojen aiheina oli velvoiteoikeus, rikosoikeus ja perusoikeusjuridiikka. Pääsykokeeseen voi osallistua eri paikkakunnilla. Itse tein kokeen Helsingissä.

Vierailija
79/99 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:35"]Miksi luulet että sinulta olisi jotain kysyttävää tuon takia
[/quote]

[/quote

T. 56
[/quote]
Hitsi, tässähän tulee ikävä opiskelijabileitä. Ei kylläkään oikiksen vaan osakuntien, humanisti kun olen.

Vierailija
80/99 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:09"]

Kiitos. :) En pitäny kirjaa kuinka "monesti" luin kirjat. Aluksi selailin nopeasti läpi, jonka jälkeen luin hitaammin kerran läpi, mutta siltikin vain pintapuolisesti. Sen jälkeen luin erittäin hitaasti alleviivaten kirjat kannesta kanteen jonka jälkeen tein vielä muutaman hitaan lukukerran ja aloin lukea kirjoja "eri tyylein". Eli, opettelin vaikkapa aina tiettyä asiaa jonkin aikaa ja vaihdoin aihetta/kirjaa. Kertausvaiheessa luin vielä pikalukuna kirjoja kannesta kanteen paukuttakseeni yksityiskohtia pintamuistiin sekä jarrutin aina hankalamman asian sattuessa eteen. Muistiinpanoja en tehnyt, sillä ne eivät tue omaa oppimistyyliäni.

[/quote]

Vau, sulla tuntuu lukutekniikka olevan hallussa! Sille tulee kyllä oikiksessa käyttöä. Lisäksi sulla tuntuu olevan hyvä asenne. Tilanne vaikuttaa kaikin puolin hyvältä! Toivottavasti vanhemmat osaavat tukea sinua ja kannustaa, vaikka heillä onkin erilainen tausta. Tai että vähintään osaisivat olla ylpeitä eivätkä lannistaisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi