Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suositelkaa ns "halpis" hajuvettä joka on oikeasti hyvä!!

Vierailija
06.08.2015 |

Rahat lopussa mutta joku tuoksu pitäisi saada!

24 vee nainen

joku hyvä raikas tai makeahko :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiteristä saa vitosella kloonihajuvesiä, esim se oranssi pakkaus on ok.

Vierailija
2/15 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lidli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:48"]

Liiteristä saa vitosella kloonihajuvesiä, esim se oranssi pakkaus on ok.

[/quote]

Tämän saman tulin tänne myös kertomaan :) Kysyin kerran Litkun kassajonossa edelläni olleelta naiselta mitä ihanaa tuoksua hänellä on. Ja just tuota kuulema oli ostanut.

Vierailija
4/15 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku body mist tyyliin seppälästä tai hm:stä varmaan menis väliaikasesti ihan hyvin. Ei nekään ole kun viiden euron pintaan.

Vierailija
5/15 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:51"]Joku body mist tyyliin seppälästä tai hm:stä varmaan menis väliaikasesti ihan hyvin. Ei nekään ole kun viiden euron pintaan.
[/quote]
Joskus monta vuotta sitten ostin itselleni Seppälästä sellaista kirkkaan punaista ompun tuoksuista body mistiä ja oli aivan ihana raikkaan tuoksuinen. Harmi, kun nyt Seppälälle vaihtui se oma kosmetiikkamerkki niin ei saa enää niitä samanlaisia.

Vierailija
6/15 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:52"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:51"]Joku body mist tyyliin seppälästä tai hm:stä varmaan menis väliaikasesti ihan hyvin. Ei nekään ole kun viiden euron pintaan.
[/quote]
Joskus monta vuotta sitten ostin itselleni Seppälästä sellaista kirkkaan punaista ompun tuoksuista body mistiä ja oli aivan ihana raikkaan tuoksuinen. Harmi, kun nyt Seppälälle vaihtui se oma kosmetiikkamerkki niin ei saa enää niitä samanlaisia.
[/quote]
Ja herranjumala,mitä yhdyssanavirheitä tein :D Siis kirkkaanpunaista ja ompuntuoksuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

seppälässä oli yks hyvä, joku mieskin kerran kysyi merkkiä mutten kehdannut sanoa että 5 euron seppälä.... en muista nyt mikä oli

Vierailija
8/15 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodyshopista joku?

Muuten olen sitä mieltä, että mieluummin ilman kuin joku markettihalpis. 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko anttilassa mitään halpaa ja hyvää?  hjelppp

Vierailija
10/15 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun se tuoksu on niin makuasia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12/15 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Body Shopilla on sellaisia uusia vartalosuihkeita, joissa on kivoja tuoksuja. Itse ostin juuri "Italian Fig" viikunantuoksuisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:19"]Voi kun se tuoksu on niin makuasia :)
[/quote]

Eiku hajuasia :D

Vierailija
14/15 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body shopille ääni täältäkin! Oon vuosia käyttäny niiden hajuvesiä ja body misteja. Muita ei enää olekaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calvin kleinin Shock! Vai miten se kirjotetaan.. melko edullista :)