Lue keskustelun säännöt.
Töykeä mies!!
13.07.2015 |
vituttaa. mitään en ole tarkoituksella tehnyt mutta silti on töykeä. luulisi ymmärtävän, että on ollut vähän pakkotilanne!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tämä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Aaveeta laajentamalla artikkelia.