Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rovaniemen tyttö kysyy: muuttaakko Westendiin vai Jakomäkeen?

Vierailija
18.08.2015 |

Eli opiskelut alkaa pk-seudulla. Haluaisin mahdollisimman rauhallisen ja viihtyisän ympäristön. Outoa, että Westedissä on asunnon hinta 17000 kalliimpi kuin Jakomäessä, sillä toi kuulostaa joltai mamujen spurgu paikalta ja Jakomäki perin suomalaiselta..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikulttuurisuus on rikkaus, joten suosittelen Jakomäkeä.

Vierailija
2/9 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos toi 17000 hintaero ei kerran ole ongelma sulle niin miksiköhän kyselet asiasta..

Vierailija
4/9 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin Jakomäki. Westend on just viimeinen perferia mamuja sumeena.

Vierailija
5/9 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:06"]No jos toi 17000 hintaero ei kerran ole ongelma sulle niin miksiköhän kyselet asiasta..
[/quote]
No ei ole ongelma mutta eikö tule kaksi kärpästä yhdellä iskulla jos ostan Jakomäestä tulee halvemmaksi ja parempi asuinalue?
Ap

Vierailija
6/9 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Westendissä voit törmätä Stubbiin (boring, saman naaman näkee telkkarissa joka päivä), Jakomäessä näet paljon värikkäämpää porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivalta paikalta se jakomäki vaikutti siinä nouskausi elokuvassa.

Vierailija
8/9 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:11"]

Ihan kivalta paikalta se jakomäki vaikutti siinä nouskausi elokuvassa.

[/quote]

Joo, erityisesti tykkäsin siitä yhteisöllisyydestä naapureiden kanssa esim. naapurin mies kävi naimassa keittiön pöydällä ja se oli ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up