Mikä siinä Arhinmäessä oikein ärsyttää?!
Niin?
En ymmärrä miksi jotkut ärsyyntyvät Arhinmäestä. Onko siihen ihan oikeita päteviä argumentteja olemassa _asiallisia_ sellaisia?
Mikä siinä vasemmistoliiton puheenjohtajassa nyt niin ottaa päähän?
Kertokaa tyhmälle.
Kommentit (120)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:23"] eikös siinä ~6:28 kohdasta eteenpäin laiteta Paavoa nippuun?
[/quote]
Katsoin ton ja olen kyllä järkyttynyt!!!
Poliisin toiminnasta!!
[/quote]
2006 poliisilla oli vielä kunnon otteet, loppui anarkistien riehumishalut vähäksi aikaa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:05"]Keskusteluissa Paavo mölisee toisten päälle eikä omaa minkäänlaisia käytöstapoja. Li Anderssonissa on samaa vikaa, ehkäpä päällepuhuminen kuuluu vasemmistolaisuuteen. Ja tietysti ärsyttää avoin hengailu anarkistien kanssa.
[/quote]
Minä en ole nähnyt mitään anarkistiyhteyksiä missään mediassa! Jos nyt joskus nuoruuden höperyyksissään on ollut idealisti ja osoittanut mieltä vuonna kypärä ja miekka, niin onpa kamalaa.
[/quote]
Tuo jo linkattu video on vuodelta 2006, ei nyt ihan vuosi kypärä ja miekka?
[/quote] onhan siitä jo 9 vuotta?
Sanokaa suoraan ideologia. Persut ja kokoomuslaiset ei pidä puolueesta ja sitten haetaan detaljeja joihin puuttua. Arvostelijat eivät ole edes potentiaalisia äänestäjiä.
Vihreälle valitetaan jos on auto, vasemmistolaiselle jo on kello. Arhinmäen kellon hinta vastaa kansanedustajan kuukauden palkkaa. Se näköjään ärsyttää vastapuolta.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:44"]Sanokaa suoraan ideologia. Persut ja kokoomuslaiset ei pidä puolueesta ja sitten haetaan detaljeja joihin puuttua. Arvostelijat eivät ole edes potentiaalisia äänestäjiä.
Vihreälle valitetaan jos on auto, vasemmistolaiselle jo on kello. Arhinmäen kellon hinta vastaa kansanedustajan kuukauden palkkaa. Se näköjään ärsyttää vastapuolta.
[/quote]
Pitää osittain paikkaansa, nimittäin sillon se ärsyttää kun itse saarnataan muille jostain asiasta ja itse tehdään samaa. Vrt. Ozan Yanar ja taksimatkat.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:44"]Sanokaa suoraan ideologia. Persut ja kokoomuslaiset ei pidä puolueesta ja sitten haetaan detaljeja joihin puuttua. Arvostelijat eivät ole edes potentiaalisia äänestäjiä.
[/quote]
Pitää osittain paikkaansa, nimittäin sillon se ärsyttää kun itse saarnataan muille jostain asiasta ja itse tehdään samaa. Vrt. Ozan Yanar ja taksimatkat.
[/quote]
Ozanilla on vielä tilillään pummilla matkustaminen ja tarkastusmaksun meneminen perintään :) Hautalankin veronkierto huvitttaa , kun kuului veronkiertotyöryhmään :D
...eli ei mitään henkilökohtaista, perusmokotusta ideologiasta?
Minusta Arhinmäen saama viha niskaansa on jotenkin käsittämätöntä. Monelle muulle sallitaan sikailut ja rötöstelyt, mutta Arhinmäen odotetaan olevan yli-ihminen, vain koska on vasemmistolainen.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 02:28"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 02:19"]Kyllä te jaksatte itkeä jostakin tennareista ja kelloista!
Ö_ö
[/quote]enemmän kyllä ärsyttää sen laskelmoitu epärehellisyys. mitenköhän se kestää itseään?
[/quote]
Olisi kiva jos syytetään, kertoa mistä syytetään?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:44"]Sanokaa suoraan ideologia. Persut ja kokoomuslaiset ei pidä puolueesta ja sitten haetaan detaljeja joihin puuttua. Arvostelijat eivät ole edes potentiaalisia äänestäjiä.
[/quote]
[/quote]mutta pohjimmiltaan kyse on ideologiasta, tuo on detaljien kaivamista. Mikä asia kokoomuslaisessa olisi sellainen, saarnaa ja tekee itse?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:23"] eikös siinä ~6:28 kohdasta eteenpäin laiteta Paavoa nippuun?
[/quote]
Katsoin ton ja olen kyllä järkyttynyt!!!
Poliisin toiminnasta!!
[/quote]
Kuin myös! Saako poliisi tosiaan tehdä noin?!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:27"]
Se, ettei Paavo ole irtisanoutunut vasemmistoanarkistien touhuista. Koska tätä ei ole tapahtunut, Paavon mielestä on ilmeisesti ihan okei tuhota ihmisten omaisuutta, hakata poliiseja ja poliisihevosia. Ärsytys on lievä sana, minua kauhistuttaa, pelottaa ja järkyttää, että tuollaisen tyypin johtama puolue saa laillisesti toimia Suomessa.
[/quote]
Niin, ja sallii pedofiilien ystävien puuhailun puolueessa. Saarnaa Tag ranteessa köyhien asiaa, on yhdessä vihreiden hävittänyt Suomesta 200 000 yksityisen sektorin työpaikkaa, vaikeuttanut liikkumista, lisännyt veroja ja tukee järjetöntä fossiilienergiaan nojaavaa energiapolitiikkaa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:03"]...eli ei mitään henkilökohtaista, perusmokotusta ideologiasta?
Minusta Arhinmäen saama viha niskaansa on jotenkin käsittämätöntä. Monelle muulle sallitaan sikailut ja rötöstelyt, mutta Arhinmäen odotetaan olevan yli-ihminen, vain koska on vasemmistolainen.
[/quote]
Et oikeasti osaa lukea, kun et löydä muka muita kuin ideologisista syistä inhoamisia eli aivan turhaan tähän on mitään kirjoittaa, kun sivuutat muut syyt. En odota Arhinmäeltä mitään mahdotonta, eläisi edes itse kuten puhuu.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:09"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:44"]Sanokaa suoraan ideologia. Persut ja kokoomuslaiset ei pidä puolueesta ja sitten haetaan detaljeja joihin puuttua. Arvostelijat eivät ole edes potentiaalisia äänestäjiä.
[/quote]
[/quote]mutta pohjimmiltaan kyse on ideologiasta, tuo on detaljien kaivamista. Mikä asia kokoomuslaisessa olisi sellainen, saarnaa ja tekee itse?
[/quote]
NALLE-setä ja SARASVUO-täti.
Paavo on Shamppanjasosialisti, "puolustaa" köyhiä, mutta asuu itse ministerinä ja kansanedustajana köyhille tarkoitetussa asunnossa melkein ilmaiseksi. Vihaa veronmaksajia ja kannattaa antifa, smash asem, äärivasemmiston riehujia, jotka laittavat pienyrittäjien omaisuutta paskaksi.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:06"]Eli ei syytä.
ap
[/quote]
Tämä aloitus ja ap:n vastaus siihen oli paras. 6 minuuttia mennyt ja oli sitä mieltä, että case closed.
Honottava puhe, ja hölmönnäkönen naama. Muutenkin ihan hölmistyneen tollonoloinen aina. Ihan kuin olisi vähän tumuissa koko ajan. Katse niinkun tollolla.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:45"]
Vaikka kyllä meistä komeista ja varakkaista suurin osa ruuvaisi huolella L.Anderssonia jos sille ensin olisi laitettu suupallo ( tms.) estämään se komukkapuhe. Mies yli 15t€/kk!
[/quote]Anteeksi mutta Li on helvetin ruma. Kroppa melkein ok, mutta naama on turvonnut pulla.
Vähän vaikea arvostaa jotain Steen Christenseniä ihailevaa A.C.A.B. -dorkaa.
Noh, puolueen seuraava puheenjohtaja taitaakin olla Vladimir Leniniä ihaileva kommari-Li. En kyllä voi ymmärtää kuka noita sekopäitä äänestää.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:27"]Se, ettei Paavo ole irtisanoutunut vasemmistoanarkistien touhuista. Koska tätä ei ole tapahtunut, Paavon mielestä on ilmeisesti ihan okei tuhota ihmisten omaisuutta, hakata poliiseja ja poliisihevosia. Ärsytys on lievä sana, minua kauhistuttaa, pelottaa ja järkyttää, että tuollaisen tyypin johtama puolue saa laillisesti toimia Suomessa.
[/quote]
Se ettei Timo ole irtisanoutunut oikeistoanarkistien touhuista. Koska tätä ei ole tapahtunut, Timon mielestä on ilmeisesti ihan okei tuhota ihmisten omaisuutta, hakata poliiseja ja viattomia siviilejä sekä naisia. Ärsytys on lievä sana, minua kauhistuttaa, pelottaa ja järkyttää, että tuollaisen tyypin johtama puolue saa laillisesti toimia Suomessa.
[/quote]
Ah, ihanan aikuismaista moinen viisastelu.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:15"]Naiivi, puhuu toista mitä tekee, vasuri, tyhmä, anarkisti ja ärsyttävä.
[/quote]
Antaa kavereilleen vasuriräppäreille kulttuuriministerinä rahapalkinnon valtion pussista, järkkää kaverinsa Veikkauksen hallitukseen, asuu eläinlääkäri vaimonsa kanssa tuetussa omistusasunnossa. Kyllähän näitä Paavosta löytyy.
Missä on ollut epärehellinen?