Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä Arhinmäessä oikein ärsyttää?!

Vierailija
04.08.2015 |

Niin?
En ymmärrä miksi jotkut ärsyyntyvät Arhinmäestä. Onko siihen ihan oikeita päteviä argumentteja olemassa _asiallisia_ sellaisia?
Mikä siinä vasemmistoliiton puheenjohtajassa nyt niin ottaa päähän?
Kertokaa tyhmälle.

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:45"]Miksi ap kysyit tätä?
[/quote]
Kysyin koska en aidosti oikein ymmärrä, miksi juuri Arhinmäkeä kritisoidaan kovin sanakääntein. Mutta kuten edellä sanoin, ehkä vika on ymmärryksessäni.
ap
[/quote]
No, nämä 5 sivua luettuasi luulisi jo ymmärtävän. Muussa tapauksessa vikaa todellakin on ymmärryksessäsi ja tuo 'ehkä' voidaan poistaa viimeisestä lauseestasi.

Vierailija
22/120 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten jos tässä ketjussa AP = Arhinmäen Paavo :-O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:09"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:44"]Sanokaa suoraan ideologia. Persut ja kokoomuslaiset ei pidä puolueesta ja sitten haetaan detaljeja joihin puuttua. Arvostelijat eivät ole edes potentiaalisia äänestäjiä.
Vihreälle valitetaan jos on auto, vasemmistolaiselle jo on kello. Arhinmäen kellon hinta vastaa kansanedustajan kuukauden palkkaa. Se näköjään ärsyttää vastapuolta.
[/quote]
Pitää osittain paikkaansa, nimittäin sillon se ärsyttää kun itse saarnataan muille jostain asiasta ja itse tehdään samaa. Vrt. Ozan Yanar ja taksimatkat.
[/quote]mutta pohjimmiltaan kyse on ideologiasta, tuo on detaljien kaivamista. Mikä asia kokoomuslaisessa olisi sellainen, saarnaa ja tekee itse?
[/quote]
Ei, vaan kyse on nimenomaan pohjimmiltaan ihmisestä ja teoista. Itse ovat valinneet aatteensa ja puolueen, joka sitä ajaa, ei puolue ihmistä. Itse ovat myös valinneet tekonsa, ei puolue. Jos kuuluisi eri puolueeseen, eivät kaikki teot ehkä ärsyttäisi niin paljoa, sillä ne saattaisivat olla jopa valitsemansa ideologian mukaisiakin. Nyt eivät ole ja se ärsyttää, sillä se on nimenomaan henkilö eikä ideologia, kuka rikkoo valitsemansa puolen sääntöjä. Aloituksessa kysyttiin mikä Arhinmäessä ärsyttää niin hyväksykää ihmisten omat perustellut mielipiteet - turha siinä on jankuttaa vastaan kun asia ei muuksi muutu.

Vierailija
24/120 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:09"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:44"]Sanokaa suoraan ideologia. Persut ja kokoomuslaiset ei pidä puolueesta ja sitten haetaan detaljeja joihin puuttua. Arvostelijat eivät ole edes potentiaalisia äänestäjiä.
Vihreälle valitetaan jos on auto, vasemmistolaiselle jo on kello. Arhinmäen kellon hinta vastaa kansanedustajan kuukauden palkkaa. Se näköjään ärsyttää vastapuolta.
[/quote]
Pitää osittain paikkaansa, nimittäin sillon se ärsyttää kun itse saarnataan muille jostain asiasta ja itse tehdään samaa. Vrt. Ozan Yanar ja taksimatkat.
[/quote]mutta pohjimmiltaan kyse on ideologiasta, tuo on detaljien kaivamista. Mikä asia kokoomuslaisessa olisi sellainen, saarnaa ja tekee itse?
[/quote]
Ei, vaan kyse on nimenomaan pohjimmiltaan ihmisestä ja teoista. Itse ovat valinneet aatteensa ja puolueen, joka sitä ajaa, ei puolue ihmistä. Itse ovat myös valinneet tekonsa, ei puolue. Jos kuuluisi eri puolueeseen, eivät kaikki teot ehkä ärsyttäisi niin paljoa, sillä ne saattaisivat olla jopa valitsemansa ideologian mukaisiakin. Nyt eivät ole ja se ärsyttää, sillä se on nimenomaan henkilö eikä ideologia, kuka rikkoo valitsemansa puolen sääntöjä. Aloituksessa kysyttiin mikä Arhinmäessä ärsyttää niin hyväksykää ihmisten omat perustellut mielipiteet - turha siinä on jankuttaa vastaan kun asia ei muuksi muutu.
[/quote]
Eli olet pikkumainen?

Vierailija
25/120 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhinmäessä eniten ärsyttää se, että kaveri on feikki. Vaikka muuta esittää, on oikeasti täysin tissiposki kermaperse, joka ei ole koskaan tehnyt oikeata työtä. Ei tiedä tavallisen ihmisen arjesta yhtään mitään. On siinä meillä työväen puolueen puheenjohtaja. 

Vierailija
26/120 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:09"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:44"]Sanokaa suoraan ideologia. Persut ja kokoomuslaiset ei pidä puolueesta ja sitten haetaan detaljeja joihin puuttua. Arvostelijat eivät ole edes potentiaalisia äänestäjiä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eli olet pikkumainen?
[/quote]
Ei, vaan arvostan rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä sekä omien periaatteitteiden noudattamista. Itselläsi eivät moiset asiat paina vaakakupissa? Jos kyllä, niin voitko väittää etteikö edellä kerrotuissa Paavon tekemisissä olisi kyseenalaistamista?

Vierailija
27/120 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vasemmistolainen ja se on täysi idiootti. No synonyymejähän nuo keskenään on mutta joskus tarpeeton toisto on tarpeen.

Vierailija
28/120 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on komukka (kaikki jakoon ilman perusteluja) ja törkeä feikki. Ei ole ikinä tehnyt töitä mutta havainnut että feikkaamalla itsensä "duunareiden-edustajaksi" saa loppuiäksi paikan arkadianmäen-päiväkodissa. Samaa porukkaa oli J.Skinnari ja nyt on Li Andersson (aivan käsittämätön pelle!!!). Mies yli 15t€/kk!

Vierailija
29/120 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kyllä meistä komeista ja varakkaista suurin osa ruuvaisi huolella L.Anderssonia jos sille ensin olisi laitettu suupallo ( tms.) estämään se komukkapuhe. Mies yli 15t€/kk!

Vierailija
30/120 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:29"]

Yritän vain ymmärtää ihmisten närkästystä, mutta se ei ole ollut helppoa.. Nämä elämämkoululsiset kun jäävät aina jankkaamaan jotain yhtä epäolennaista mantraansa, eivätkä näe metsää puilta, joten aina ei oikein pääse kärryille, mistä nyt puhutaan. Mutta jatkakaa... ap

[/quote]

Kuule kyllä ne elämämkoululaiset on juuri niitä jotka vasemmistoa kannattaa jos jostain jotain ymmärtää. Koska ei jaksa itse mennä töihin on syytä tunkea käsi toisten taskuun.

Vierailija
31/120 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:29"]

Yritän vain ymmärtää ihmisten närkästystä, mutta se ei ole ollut helppoa.. Nämä elämämkoululsiset kun jäävät aina jankkaamaan jotain yhtä epäolennaista mantraansa, eivätkä näe metsää puilta, joten aina ei oikein pääse kärryille, mistä nyt puhutaan. Mutta jatkakaa... ap

[/quote]

Kuule kyllä ne elämämkoululaiset on juuri niitä jotka vasemmistoa kannattaa jos jostain jotain ymmärtää. Koska ei jaksa itse mennä töihin on syytä tunkea käsi toisten taskuun.
[/quote]
Näinpä. Toinen ryhmä lienee työttömät humanistit.

Vierailija
32/120 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäjien huijaaminen mm uskottelemalla että Suomen kannattaisi ottaa vieläkin lisää velkaa.

Vierailija
33/120 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kysyit tätä?

Vierailija
34/120 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys

Vierailija
35/120 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti sanottuna se, että hän kehtaa julkisesti edustaa epäeettisiä vasemmistolaisia arvoja.

Vierailija
36/120 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:15"]Naiivi, puhuu toista mitä tekee, vasuri, tyhmä, anarkisti ja ärsyttävä.
[/quote]
Antaa kavereilleen vasuriräppäreille kulttuuriministerinä rahapalkinnon valtion pussista, järkkää kaverinsa Veikkauksen hallitukseen, asuu eläinlääkäri vaimonsa kanssa tuetussa omistusasunnossa. Kyllähän näitä Paavosta löytyy.
[/quote]
Siis tällaisiin lillukanvarsiin te ihmiset tartutte?
Kullä siellä eduskunnassa on kuulkaa yhtä sun toista pahoinpitelijää, raidkaajaa, huorintekijää, kavaltajaa jne.
Hohhoijaa.

Vierailija
37/120 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on hyväosainen eikä silti vaadi lisää etuja rikkaille. Tulee huono omatunto kokoomuslaisille ja persulaisille junttiyrittäjille.

Vierailija
38/120 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:15"]Naiivi, puhuu toista mitä tekee, vasuri, tyhmä, anarkisti ja ärsyttävä.
[/quote]
Antaa kavereilleen vasuriräppäreille kulttuuriministerinä rahapalkinnon valtion pussista, järkkää kaverinsa Veikkauksen hallitukseen, asuu eläinlääkäri vaimonsa kanssa tuetussa omistusasunnossa. Kyllähän näitä Paavosta löytyy.
[/quote]
Siis tällaisiin lillukanvarsiin te ihmiset tartutte?
Kullä siellä eduskunnassa on kuulkaa yhtä sun toista pahoinpitelijää, raidkaajaa, huorintekijää, kavaltajaa jne.
Hohhoijaa.
[/quote]
Ehkä tällainen ei ole vasurille suuri asia, kun on tottunut elämään käsi toisten taskussa, mutta jos on nettomaksajana, kyllähän se kiinnostaa mihin ne rahat tuhlataan.

Vierailija
39/120 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:49"]Se että on hyväosainen eikä silti vaadi lisää etuja rikkaille. Tulee huono omatunto kokoomuslaisille ja persulaisille junttiyrittäjille.
[/quote]
Asuuhan Paavo sentään halvassa tuetussa omistusasunnossa, vaikka sai ministerinpalkkaa ja ei eläinlääkäri vaimokaan aivan huonosti tienaa.

Vierailija
40/120 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään aivan ymmärrä, mutta ehkä vika onkin minussa.
ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän