Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Labraan meno edessä ja jännittää

Vierailija
04.08.2015 |

olen aika outo, mutta mua jännittää mennä labraan verikokeisiin. Siis siitä veren ottamisesta tulee huono olo. Miten tsempata ittensä, ettei sitä turhaan jännittäisi ja ettei se huono olo  edes tulisi. Naurettavaahan tää on aikuiselta naiselta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menet siihen penkkiin istumaan, pidä silmät auki. Ala vaikka laskeskelemaan seinätiiliä/kuvioita/mitä vaan, jos on jokin sellainen mahdollisuus. Kuulin itse tämän vinkin joskus hoitajalta, kun jokin toimenpide (en muista enää mikä) jännitti minua niin että heikotti.

Vierailija
2/5 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos, t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kakkonen sanoo toisenkin helpon vinkin: puhu näytteenottajalle samalla. Itse olin juuri kierukkani kanssa tutkimuksessa ja se jännitti, niinpä hölötin siinä haarat levällään ummet ja lammet keskittyäkseni johonkin muuhun, kuin kiputuntemuksiin alapäässä. Sekin voi auttaa :)

Vierailija
4/5 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina voi pyytää päästä makuulle, siinä ei ainakaan tarvitse pelätä pyörtymistä.

Vierailija
5/5 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin eilen ekaa kertaa verikokeissa ja täytyy sanoa et jännitin ihan turhaan. Se ei sattunut yhtään! Eikä siitä tullut huonoa oloakaan. Mutta kannattaa juoda mehua ja syödä jotakin heti kokeiden jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi