Mikä siinä Arhinmäessä oikein ärsyttää?!
Niin?
En ymmärrä miksi jotkut ärsyyntyvät Arhinmäestä. Onko siihen ihan oikeita päteviä argumentteja olemassa _asiallisia_ sellaisia?
Mikä siinä vasemmistoliiton puheenjohtajassa nyt niin ottaa päähän?
Kertokaa tyhmälle.
Kommentit (120)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:23"]Eli porvari vihaa, koska paavo on vasuri, persut vihaa koska paavo on vasuri ja siinäpä se.
[/quote]
Et ilmeisesti osaa lukea? Olihan tässä muitakin perusteluita.
[/quote]
No kokoomuslainen kommentoi, että ei saa enää kiristää _rikkaiden_ verotusta, persu levitti anarkistipropagandaa ja elämämkoululaiset huutelevat mitä sylki suuhun tuo, joten jäljelle jäi vain yksi selitys: puoluetausta.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:36"]Ruma, tyhmä juoppo. [/quote] Ja tämkö oli _asiallinen_kommentti?!
[/quote]
Elämm kululaisen luulis ymmrtävn!!!!1111
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:36"]Ruma, tyhmä juoppo.
[/quote]
Ja tämkö oli _asiallinen_kommentti?!
[/quote]
Totuus
Esim. se ärsyttää miten vaalitentissä Arhimäki ei halunnut poistaa lapsilisiä hyvätuloisilta (nyt kun itse oli niitä myös saamassa). Tietysti aina haluttais rikkailta karsia kaikkia etuuksia, paitsi silloin kun ne kohdistuu itseensä.
Poliitikko Arhinmäki ei tunne poliittista ideologiaa nimeltään monikultturismi vaan twiittailee jostain perunasta. Mielestäni huolestuttavaa typeryyttä kansanedustajalta ja hänen äänestäjiltään.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:54"]En edelleenkään aivan ymmärrä, mutta ehkä vika onkin minussa. ap [/quote] Eikö edes Paavon tekemät kaverien suosimiset ja asuminen tuetussa omistusasunnossa herätä mitään tunteita? [/quote] Ei varsinaisesti, mutta myönnän että tuettu asuminen ei ehkä ole imagollisesti viisasta.. Onhan paavo kuitenkin aina vaatinut korkeampaa verotusta hyvin toimeentuleville, ja ollut näin itsekkin valmis maksamaan enemmän, toisin kuin esim. Kokoomuspolitikot. Ei kai kukaan ole täydellinen! Paavo on kuitenkin hyvällä asialla, köyhimpien puolella. [/quote] Tuossa korkeamman verotuksen vaatimisessa hyvätuloisille on se huono puoli, että vaikka itse voisi sen maksaa, jos ylitetään kipupiste verotuksessa, hyvätuloiset vaihtaa maata. Suomessa on nyt palkkaverotus kipurajoilla hyvätuloisilla ja jos hyvätuloiset lähtevät ulkomaille koko rahat jäävät saamatta. Paavo on pimeällä puolella ja auttaisi köyhimpiä paljon enemmän, jos loisi parempia edellytyksiä yrittämiselle ja helpottaisi yrittämistä ja ihmisten palkkaamista töihin. Vasureilla on kaikkeen aina ratkaisuna verotuksen kiristäminen, kaiken vaikeuttaminen ja ihmisten elämän ankeuttaminen.
[/quote]
Sehän on vain positiivinen asia, jos rikkaat poistuvat maasta.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:48"]Esim. se ärsyttää miten vaalitentissä Arhimäki ei halunnut poistaa lapsilisiä hyvätuloisilta (nyt kun itse oli niitä myös saamassa). Tietysti aina haluttais rikkailta karsia kaikkia etuuksia, paitsi silloin kun ne kohdistuu itseensä.
[/quote]
Höpöhöpö!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:30"]Olen 32-vuotias helsinkiläismies, en juurikaan välitä Arhinmäestä. Vassarit eivät muutenkaan ole minun genre. Anarkistien ovat pienempi paha kuitenkin, niillä on ihan hauskoja tempauksia. Heidän natsismin vastainen toiminta ilahduttaa myös. Isänmaallisena ihmisenä koen ruotsalaisnatsit kansamme suurinpana turvallisuusuhkana ja tuota porukkaa peesaavat halveksuttavina maanpettureina. Koen että ruotsalainen Suur-Ruotsia tavoitteleva natsi-terroristijärjestöön on hyökännyt maahamme ja uhkaa meidän kymmentuhatvuotista kulttuuriamme, joka on aina perustunut suvaitsevaisuuteen ja monikulttuurisuuteen. Nuo ruotsalaisterroristit ovat värvänneet joukkoihinsa syrjäytyneitä suomalaisnuoria ja muita maanpettureita. Suomen kansa on siis sodassa ruotsalaista natsismia ja vallankumouksesta unelmoivia kansanedustajia vastaan. Me todelliset suomalaiset tietenkin murskaamme yhteisen vihollisemme ja Suomi kitketään puhtaaksi natsismista, fasismista ja rasismista. Anarkisteilla on taistelukokemusta natseja vastaan ja meidän on pyrittävä hyödyntämään heidän tietotaitoa kansakuntamme historian tärkeimmässä operaatiossa, eli ruotsalaisen natsismin murskaamisessa ja maanpettureiden saattamisesta kenttäoikeuteen tai poikkeuslakituomioistumeen.
[/quote]
Olen miettinyt samaa. Olen vannonut valani ja olen valmis puolustamaan suomalaisia maanpettureita vastaan millä hetkellä hyvänsä. Rakastan isänmaatani Suomea ja vihaan ruotsalaisnatseja ja heidän kätyreitään.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:23"]Eli porvari vihaa, koska paavo on vasuri, persut vihaa koska paavo on vasuri ja siinäpä se.
[/quote]
[/quote]
No kokoomuslainen kommentoi, että ei saa enää kiristää _rikkaiden_ verotusta, persu levitti anarkistipropagandaa ja elämämkoululaiset huutelevat mitä sylki suuhun tuo, joten jäljelle jäi vain yksi selitys: puoluetausta.
[/quote]
Minä kirjoitin tuosta rikkaiden verotuksesta ja en ole kokoomuslainen vaan köyhä opiskelija, mutta osaan katsoa asiaa muiltakin kuin omalta kantilta asiaa. Entäs ne kavereiden suosimiset minkä selityksen keksit niille? Kovin helposti torjut Paavon heikkoudet ja epämiellyttävät asiat hänestä. Pidätkö häntä Messiaana?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:54"]En edelleenkään aivan ymmärrä, mutta ehkä vika onkin minussa. ap [/quote] Eikö edes Paavon tekemät kaverien suosimiset ja asuminen tuetussa omistusasunnossa herätä mitään tunteita? [/quote] Ei varsinaisesti, mutta myönnän että tuettu asuminen ei ehkä ole imagollisesti viisasta.. Onhan paavo kuitenkin aina vaatinut korkeampaa verotusta hyvin toimeentuleville, ja ollut näin itsekkin valmis maksamaan enemmän, toisin kuin esim. Kokoomuspolitikot. Ei kai kukaan ole täydellinen! Paavo on kuitenkin hyvällä asialla, köyhimpien puolella. [/quote] Tuossa korkeamman verotuksen vaatimisessa hyvätuloisille on se huono puoli, että vaikka itse voisi sen maksaa, jos ylitetään kipupiste verotuksessa, hyvätuloiset vaihtaa maata. Suomessa on nyt palkkaverotus kipurajoilla hyvätuloisilla ja jos hyvätuloiset lähtevät ulkomaille koko rahat jäävät saamatta. Paavo on pimeällä puolella ja auttaisi köyhimpiä paljon enemmän, jos loisi parempia edellytyksiä yrittämiselle ja helpottaisi yrittämistä ja ihmisten palkkaamista töihin. Vasureilla on kaikkeen aina ratkaisuna verotuksen kiristäminen, kaiken vaikeuttaminen ja ihmisten elämän ankeuttaminen.
[/quote]
Sehän on vain positiivinen asia, jos rikkaat poistuvat maasta.
[/quote]
Miksi? Verotulot jää saamatta ja kassavaje kasvaa vain ja se pitää kerätä maahan jääneiltä pers aukisilta.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:23"]Eli porvari vihaa, koska paavo on vasuri, persut vihaa koska paavo on vasuri ja siinäpä se.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minä kirjoitin tuosta rikkaiden verotuksesta ja en ole kokoomuslainen vaan köyhä opiskelija, mutta osaan katsoa asiaa muiltakin kuin omalta kantilta asiaa. Entäs ne kavereiden suosimiset minkä selityksen keksit niille? Kovin helposti torjut Paavon heikkoudet ja epämiellyttävät asiat hänestä. Pidätkö häntä Messiaana?
[/quote]
En todellakaan pidä minään messiaana! :D
Yritän vain ymmärtää, mistä minun mielestäni ansioton viha Arhinmäkeä kohtaan kumpuaa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:12"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:54"]En edelleenkään aivan ymmärrä, mutta ehkä vika onkin minussa. ap [/quote] Eikö edes Paavon tekemät kaverien suosimiset ja asuminen tuetussa omistusasunnossa herätä mitään tunteita? [/quote] Ei varsinaisesti, mutta myönnän että tuettu asuminen ei ehkä ole imagollisesti viisasta.. Onhan paavo kuitenkin aina vaatinut korkeampaa verotusta hyvin toimeentuleville, ja ollut näin itsekkin valmis maksamaan enemmän, toisin kuin esim. Kokoomuspolitikot. Ei kai kukaan ole täydellinen! Paavo on kuitenkin hyvällä asialla, köyhimpien puolella. [/quote] Tuossa korkeamman verotuksen vaatimisessa hyvätuloisille on se huono puoli, että vaikka itse voisi sen maksaa, jos ylitetään kipupiste verotuksessa, hyvätuloiset vaihtaa maata. Suomessa on nyt palkkaverotus kipurajoilla hyvätuloisilla ja jos hyvätuloiset lähtevät ulkomaille koko rahat jäävät saamatta. Paavo on pimeällä puolella ja auttaisi köyhimpiä paljon enemmän, jos loisi parempia edellytyksiä yrittämiselle ja helpottaisi yrittämistä ja ihmisten palkkaamista töihin. Vasureilla on kaikkeen aina ratkaisuna verotuksen kiristäminen, kaiken vaikeuttaminen ja ihmisten elämän ankeuttaminen. [/quote] Sehän on vain positiivinen asia, jos rikkaat poistuvat maasta. [/quote] Miksi? Verotulot jää saamatta ja kassavaje kasvaa vain ja se pitää kerätä maahan jääneiltä pers aukisilta.
[/quote]
Ei sillä ole väliä. Eihän ne rikkaat niitä veroja halua maksaa muutenkaan, siksi poistuvat maasta, tervemenoa vaan.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:30"]Olen 32-vuotias helsinkiläismies, en juurikaan välitä Arhinmäestä. Vassarit eivät muutenkaan ole minun genre. Anarkistien ovat pienempi paha kuitenkin, niillä on ihan hauskoja tempauksia. Heidän natsismin vastainen toiminta ilahduttaa myös. Isänmaallisena ihmisenä koen ruotsalaisnatsit kansamme suurinpana turvallisuusuhkana ja tuota porukkaa peesaavat halveksuttavina maanpettureina. Koen että ruotsalainen Suur-Ruotsia tavoitteleva natsi-terroristijärjestöön on hyökännyt maahamme ja uhkaa meidän kymmentuhatvuotista kulttuuriamme, joka on aina perustunut suvaitsevaisuuteen ja monikulttuurisuuteen. Nuo ruotsalaisterroristit ovat värvänneet joukkoihinsa syrjäytyneitä suomalaisnuoria ja muita maanpettureita. Suomen kansa on siis sodassa ruotsalaista natsismia ja vallankumouksesta unelmoivia kansanedustajia vastaan. Me todelliset suomalaiset tietenkin murskaamme yhteisen vihollisemme ja Suomi kitketään puhtaaksi natsismista, fasismista ja rasismista. Anarkisteilla on taistelukokemusta natseja vastaan ja meidän on pyrittävä hyödyntämään heidän tietotaitoa kansakuntamme historian tärkeimmässä operaatiossa, eli ruotsalaisen natsismin murskaamisessa ja maanpettureiden saattamisesta kenttäoikeuteen tai poikkeuslakituomioistumeen.
[/quote]
Olen miettinyt samaa. Olen vannonut valani ja olen valmis puolustamaan suomalaisia maanpettureita vastaan millä hetkellä hyvänsä. Rakastan isänmaatani Suomea ja vihaan ruotsalaisnatseja ja heidän kätyreitään.
[/quote]
Ylipäällikkön käskyä odotellessa, mutta sen saatuani tapan vihollisia, en ihmisiä. Immonen valitsi jo puolensa ja asettui Suomen kansaa vastaan. Arhinmäki tuntuu olevan jossain koomassa, no toisaalta vassareiden jutut eivät kuulu minulle, en koskaan tule äänestämään heitä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:48"]Esim. se ärsyttää miten vaalitentissä Arhimäki ei halunnut poistaa lapsilisiä hyvätuloisilta (nyt kun itse oli niitä myös saamassa). Tietysti aina haluttais rikkailta karsia kaikkia etuuksia, paitsi silloin kun ne kohdistuu itseensä. [/quote] Höpöhöpö!
[/quote]
Mitä höpöhöpöä siinä on? Täysin fakta juttu.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:12"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:54"]En edelleenkään aivan ymmärrä, mutta ehkä vika onkin minussa. ap [/quote] Eikö edes Paavon tekemät kaverien suosimiset ja asuminen tuetussa omistusasunnossa herätä mitään tunteita? [/quote] Ei varsinaisesti, mutta myönnän että tuettu asuminen ei ehkä ole imagollisesti viisasta.. Onhan paavo kuitenkin aina vaatinut korkeampaa verotusta hyvin toimeentuleville, ja ollut näin itsekkin valmis maksamaan enemmän, toisin kuin esim. Kokoomuspolitikot. Ei kai kukaan ole täydellinen! Paavo on kuitenkin hyvällä asialla, köyhimpien puolella. [/quote] Tuossa korkeamman verotuksen vaatimisessa hyvätuloisille on se huono puoli, että vaikka itse voisi sen maksaa, jos ylitetään kipupiste verotuksessa, hyvätuloiset vaihtaa maata. Suomessa on nyt palkkaverotus kipurajoilla hyvätuloisilla ja jos hyvätuloiset lähtevät ulkomaille koko rahat jäävät saamatta. Paavo on pimeällä puolella ja auttaisi köyhimpiä paljon enemmän, jos loisi parempia edellytyksiä yrittämiselle ja helpottaisi yrittämistä ja ihmisten palkkaamista töihin. Vasureilla on kaikkeen aina ratkaisuna verotuksen kiristäminen, kaiken vaikeuttaminen ja ihmisten elämän ankeuttaminen. [/quote] Sehän on vain positiivinen asia, jos rikkaat poistuvat maasta. [/quote] Miksi? Verotulot jää saamatta ja kassavaje kasvaa vain ja se pitää kerätä maahan jääneiltä pers aukisilta.
[/quote]
Ei sillä ole väliä. Eihän ne rikkaat niitä veroja halua maksaa muutenkaan, siksi poistuvat maasta, tervemenoa vaan.
[/quote]
Nimenomaan! Veroparatiisit kutsuvat!
Paavo on muuten niitä harvoja politikkoja, joka pitää keskustelua yllä näistä veroparatiiseista. Muut eivät uskalla puhua, vaikka hyvin tietävät että harmaa ralous rehottaa!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:59"]
[/quote]
[/quote]
Ei varmasti halua maksaa, jos veroprosentti lähentelee 50 ja siksi olisikin tärkeä, että verotus olisi järkevällä tasolla naapurimaihin nähden. Ei köyhien veronmaksulla ole oikeastaan mitään väliä, vaan rikkaat maksavat moninkertaisesti taviksen määrän veroja ja eivät saa mitään takaisinpäin. Toivottavasti eivät lähde pois maasta, koska keventävät meidän verotaakkaa huomattavasti.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:48"]Esim. se ärsyttää miten vaalitentissä Arhimäki ei halunnut poistaa lapsilisiä hyvätuloisilta (nyt kun itse oli niitä myös saamassa). Tietysti aina haluttais rikkailta karsia kaikkia etuuksia, paitsi silloin kun ne kohdistuu itseensä.
[/quote]
Et voi olla noin yksinkertainen!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:36"]Ruma, tyhmä juoppo.
[/quote]
Ja tämkö oli _asiallinen_kommentti?!