Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu antaa seksiä miehelle aina kun hän pyytää?

Vierailija
04.08.2015 |

Mulla on ihana, sexy, kiihottava mies, yhdessä jo 4 vuotta. Heti alussa hän teki selväksi että pillua pitää saada aina kun hän haluaa js se oli mulle ihan ok. Usein haluan itsekin mut silloin kun en ole moodissa niin silloin en esim. anna hänen ryhtyä nuolemaan itseäni vaan pyydän että tulee suoraan sisään ja tällöin hän tietää ettei myöskään hidastele laukeamista vaan tulee nopeasti. Sit käyn pesulla ja koko homma ohi 10 minuutissa! aika pieni hinta siitä että saa pidettyä miehen tyytyväisenä ja suhteen kunnossa :)

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kyllä siitä itsekin innostuu, vaikka ei ensin olisikaan moodissa.

Vierailija
2/96 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. En pihtaa koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä :)

Vierailija
4/96 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoja kertoja että olisin kieltäytynyt. Seksiä muutenkin paljon parisuhteessa, että ei mitään kerran kuussa tms juttuja.

t. 14 v naimisissa

Vierailija
5/96 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otan ainakin suihin jos en muuta. :)

Vierailija
6/96 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta ollaan yhdessä oltu ja en ole pihdannut muuten kuin heti synnytysten jälkeen sen vajaa pari viikkoa. Nyt meillä on ollut vain muutama vuosi sellaista, että mies pihtaa, kieltäytyy, kääntää selän täysin tietoisesti sängyssä ja suostuu max. 1-2 kertaa viikossa.

Vierailija
7/96 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly pystyssä odotan ja useinkaan en  odota turhaan.

Simppeliä ja mutkatonta, ei mitään monimutkaisia   kuvioita.

Vierailija
8/96 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toimii niin kauan, kun suhde on muuten kunnossa. Jos suhteessa alkaa ilmetä ongelmia, muuttuvat yksipuoliset seksipalvelukset ahdistaviksi.

Vierailija
9/96 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kieltäydy koskaan, kun mies osoittaa haluavansa. Eikä hän kieltäydy koskaan kun minä osoitan haluavani. Voiko parisuhteessa muuten toimiakaan? Olen yllättynyt koko kysymyksestä. N33A

Vierailija
10/96 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jotenkin kuulosta kiihottavalta. "Seksiä?" "Ok"

Vierailija
11/96 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:41"]En kieltäydy koskaan, kun mies osoittaa haluavansa. Eikä hän kieltäydy koskaan kun minä osoitan haluavani. Voiko parisuhteessa muuten toimiakaan? Olen yllättynyt koko kysymyksestä. N33A
[/quote]

No kyllä sinussa on jotain vialla, jos todella oikeasti yllätyit siitä, että kaikki ei toimi kuten te. Meidänkin parisuhteessa molemmat "antaa aina", mutta tiedän, että kaikki ei ole yhtä seksuaalisia, jolloin halut voi mennä pahasti ristiin, eikä tee mieli vain "antaa", jos siitä tulee itselle paha olo. Tai on väsymystä, sairautta, huolia, masennusta, eikä tee mieli. Ei edes toisen mieliksi.

Vierailija
12/96 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan aina kun mies haluaa todella ilomielin, mies vaan ei enää halua kun korkeintaan kerran viikossa. Monesti yritän vongata useammin, mut ei niin ei!

Vierailija
13/96 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies antaa seksiä aina kun pyydän.

Vierailija
14/96 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:18"]

Mulla on ihana, sexy, kiihottava mies, yhdessä jo 4 vuotta. Heti alussa hän teki selväksi että pillua pitää saada aina kun hän haluaa js se oli mulle ihan ok. Usein haluan itsekin mut silloin kun en ole moodissa niin silloin en esim. anna hänen ryhtyä nuolemaan itseäni vaan pyydän että tulee suoraan sisään ja tällöin hän tietää ettei myöskään hidastele laukeamista vaan tulee nopeasti. Sit käyn pesulla ja koko homma ohi 10 minuutissa! aika pieni hinta siitä että saa pidettyä miehen tyytyväisenä ja suhteen kunnossa :)

[/quote]

Tämän kun lukis ja lukemisen lisäksi tajuais kaikki ne naiset jotka täällä itkee ettei mies huomioi tarpeeksi tai juoksee vieraissa tajuais miksi näin on. Ei se paljon innosta seksiajatuksia ollenkaan puolison kanssa jos puoliso kokee tyydyttämisen ja hyväilyn urheilusuorituksena odottaen että mies sitten hoitaa kaikki kotiin ja on tyytyväinen.

Vierailija
15/96 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:32"]

No otan ainakin suihin jos en muuta. :)

[/quote]

Takuuvarma tapa pitää mies uskollisena ja tyytyväisenä ja olo on muutenkin iloisempi kun saa hyvän suihinoton eikä laukeaminen vie kauaa tyttöystävän suihinottotaitojen takia :D 

Vierailija
16/96 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä anna mitään, mutta harrastan mielelläni seksiä aina kun mies sitä ehdottaa. Sama ei tosin toimi toisinpäin. Ylipäätään ihan käsittämätön ajatus, että nainen vaan antaa ja mies haluaa. En ikinä suostuisi seksiin vain toisen mieliksi, se kuulostaa lähinnä oksettavalta. En myöskään pidä antamista minään hyvän vaimon mittarina.

Vierailija
17/96 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä annan aina, kun mun mies haluaa. Haluanhan minä itsekin joskus liiankin usein. Ollaan oltu 14 vuotta yhdessä, eikä kumpikaan ole kieltäytynyt kertaakaan, kun toinen on halunnut.

Vierailija
18/96 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annan! Meillä se on valitettavasti niin päin, että minä ehdotan useammin. Ja saan välilä pakitkin. :( Eli jos mies ehdottelee, niin tottakai pannaan! :)

Vierailija
19/96 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan aina ja halukkaana. Mieheni taas ei toimi samoin kohdallani.
Kuka saa ja kenelle annetaan...

Vierailija
20/96 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan. Koska haluan ja voin aina kiihottua leikin aikana, vaikkei sillä hetkellä niin kiimassa olisikaan. Meilläkin mies taas ei anna, ehkä kerran kahdestakymmenestä aloitteestani suostuu seksiin kanssani. Niinpä, kuka saa ja kenelle annetaan, ja miten raukkamaisesti onnenanti täällä jaetaan. Se vituttaa, ei saa, sut vaikka kantapaikasta kannetaan, ulos asti rauhoittumaan, kun hakemalla syitä haetaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi