Kuka muu antaa seksiä miehelle aina kun hän pyytää?
Mulla on ihana, sexy, kiihottava mies, yhdessä jo 4 vuotta. Heti alussa hän teki selväksi että pillua pitää saada aina kun hän haluaa js se oli mulle ihan ok. Usein haluan itsekin mut silloin kun en ole moodissa niin silloin en esim. anna hänen ryhtyä nuolemaan itseäni vaan pyydän että tulee suoraan sisään ja tällöin hän tietää ettei myöskään hidastele laukeamista vaan tulee nopeasti. Sit käyn pesulla ja koko homma ohi 10 minuutissa! aika pieni hinta siitä että saa pidettyä miehen tyytyväisenä ja suhteen kunnossa :)
Kommentit (96)
Pakko sitä on useammin pakotetusti antaa, kun ei vaan ole haluja samaan tahtiin.
Miksi olette suhteessa, jossa seksiä ei saa riittävästi?
sekavuustilasta riippumatta, nuolen ja imen naista ainakin 4 orgasmin verran(siis naisen)n.15-30min. jonka jälkeen panen a-rappuun noin 5-10 orgasmin verran ja siirryn b-rappuun jonne tyhjenen sitten kun saamme yhdessä orgasmin.(Kun nainen on valmis,saattaa saada aika rajun orgasmin,ei kannata säikähtää.)
Jos miehenne ei anna niin ne joko on juuri runkannut tai sitten on vakavia ongelmia sillä minä riemastuin aina kun exäni ehdotti seksiä harrastimme seksiä yleensä 4-6kertaa viikossa välillä monta kertaa päivässä ☺
Kokemuksesta voin sanoa, että kannattaa ottaa kaikki ilo irti, silloin kun vielä saa. Voi tulla se päivä, kun mies ei enää jaksa tai ns. tärkeämmät asiat menevät edelle. Viimeistään sitten viisikymppisenä...
Kuten tavallista, pari aasia on kirjoitellut asiattomuuksia ihan hyvään aloitukseen.
Pihtaaminen on mielestäni todella typerää. Seksi ei ole valtapeli, ja jos siitä semmoista tulee, niin lopun siemenet on kylvetty.
Seurustelusuhteissani olen ainoastaan kerran ollut naisen kanssa, joka pihtasi. En ymmärtänyt sitä ollenkaan?! Oli vielä hyvin orgasmiherkkä nainen.
Tyly tosiasia vain on, että seksiä saa kyllä. Mieluusti kotona sen tutun kumppanin kanssa.
Älkää hyvät naiset pihdatko. Miehet myös.
Elämä on liian lyhyt.
Täälläkin sama juttu :) vaikka usein minä haluan enemmän kuin mies....
Voi voi. Meillä miehen tekee niin harvoin mieli, että hulluhan olisin jos silloin kieltäytyisin. Kiva se on kuitenkin harrastaa seksiä edes muutaman kerran vuodessa vaikkei itsellä silloin hirveästi tekisikään mieli.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:27"]Jos miehenne ei anna niin ne joko on juuri runkannut tai sitten on vakavia ongelmia sillä minä riemastuin aina kun exäni ehdotti seksiä harrastimme seksiä yleensä 4-6kertaa viikossa välillä monta kertaa päivässä ☺
[/quote]
Jotkut miehet tekevät töitä joka päivä aamu 7 lähtien. Kun tulevat kotiin on useampi lapsi vastassa ja väsynyt vaimo. Miehet eivät ole koneita. Heitäkin väsyttää ja stressaa. Pikkulapsivaihe voi olla perheissä todella rankkaa aikaa. Jos mies kieltäytyy seksistä se voi ihan totta joskus tarkoittaa sitä, ettei mies vain kertakaikkiaan jaksa. Vaan mieluummin vaikkapa nukkuu.
Minä olen aina valmis. Olen aiemmin yllättynyt, miten monta muutakin meitä on. Tai sitten seksuaalisesti aktiiviset ihmiset ovat aktiivisia myös seksiaiheisilla keskustelupalstoilla...
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:59"]Miksi olette suhteessa, jossa seksiä ei saa riittävästi?
[/quote]
Olen ollut puolet elämästäni yhdessä mieheni kanssa. Rakastan häntä syvästi ja meillä on ihana perhe. Näihin vuosiin on mahtunut paljon, ja suhde muuttuu väkisinkin. Tällä hetkellä meillä on alle kouluikäiset lapset ja miehelläni hyvin vaativa työ, joka vie mehuja mutta on kuitenkin hänelle tärkeä (puhumattakaan perheemme taloudesta). Jos tuo ihana mies ei nyt joka ainoa kerta jaksa, kun minua sattuisi haluttamaan, pystyn elämään sen asian kanssa vaikka itse voisin rakastella useamminkin.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:32"]
No otan ainakin suihin jos en muuta. :)
[/quote]
Takuuvarma tapa pitää mies uskollisena ja tyytyväisenä ja olo on muutenkin iloisempi kun saa hyvän suihinoton eikä laukeaminen vie kauaa tyttöystävän suihinottotaitojen takia :D
[/quote]
tiä tyttöstävästä mutta vaimo nielee yllärinä sillon tällön. lienee turhuutta?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:40"]
Kuten tavallista, pari aasia on kirjoitellut asiattomuuksia ihan hyvään aloitukseen.
Pihtaaminen on mielestäni todella typerää. Seksi ei ole valtapeli, ja jos siitä semmoista tulee, niin lopun siemenet on kylvetty.
Seurustelusuhteissani olen ainoastaan kerran ollut naisen kanssa, joka pihtasi. En ymmärtänyt sitä ollenkaan?! Oli vielä hyvin orgasmiherkkä nainen.
Tyly tosiasia vain on, että seksiä saa kyllä. Mieluusti kotona sen tutun kumppanin kanssa.
Älkää hyvät naiset pihdatko. Miehet myös.
Elämä on liian lyhyt.
[/quote]
Saanko kysyä, että kuinka monen naisen kanssa olet ollut suhteessa? Suuntaa antavakin lukumäärä kertoo mulle jotain. Oon itse seurustellut 2 naisen kanssa 28 vuotisen elämäni aikana ja sinkkuna on ollut useita irtosuhteita. Seurustelen nykyään myös erittäin orgasmiherkän naisen kanssa ja seksimme on jotain ihan tajutonta. Ainoo ongelma vain, että joudun elämään puutteessa pihtaamisen vuoksi. En vain voi käsittää, miksi pihdata, kun sängyssä kaikki on hyvin. Ja nyt oma vonkaamiseni (jos sitä vonkaamiseksi voi kutsua) on tehnyt suhteeseen hallaa, kun toinen kokee painostusta. Joten nyt vain odotan ja saan mitä saan.
Annan aina pillua kun sitä halutaan
"Annan"... jos niin voi sanoa, koska mun tekee aina mieli.
Vierailija kirjoitti:
"Annan"... jos niin voi sanoa, koska mun tekee aina mieli.
Juuri tämä.
Meillä on käynyt niin, että vaimo on viisikymppistemme jälkeen tullut vain halukkaammaksi. Aiemmin oli paljon vaikeampaa ....Aina kun ehdotan, eli 2 tai 3 kertaa viikossa, hän on valmis sänkyyn ja laukeaa myös käytännössä aina nuolemalla ja /tai yhdynnässä. Liukuvoidetta käytetään aina ja minä otan erektiolääkkeen, kun kyky meni heikoksi ihan väkisin, ilman syytä, mutta ei haittaa...:)
Meillä on samajuttu. Kun 50v. lähestyy niin vaimo on erittäin halukas seksiin ja ehdottelee itse uusia asentoja ja on innostunut suihinotosta. Alusvaatteet rouvani on pistänyt uusiksi ja torttu on kostea, että liukuvoidetta ei tarvita! Torttu on posliinia ja tiukuutta löytyy....
Meillä molemmilla on aina moodit kohdallaan, ollaan jotenkin seksiherkkä pariskunta, vaikka ikää yli 40v. Kun tietää saavansa hyvää seksiä, niin miksi kieltäytyisi.