FINNAIR LENTOEMO 2015
Kuinka moni haki paikkaa? Mitkä fiilikset? Koskahan alkaa tulla kutsuja haastiksiin? Kokemuksia?
T. sairaanhoitaja, kohta toivottavasti sinivalkoinen emo
Kommentit (285)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 05:18"]Minä hain! :) Minkä ikäinen olet?
[/quote]21v
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 05:20"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 05:18"]Minä hain! :) Minkä ikäinen olet?
[/quote]21v
[/quote]
Okei :) Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 05:21"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 05:20"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 05:18"]Minä hain! :) Minkä ikäinen olet?
[/quote]21v
[/quote]
Okei :) Tsemppiä!
[/quote]
Samoin :)
Täällä myös yksi hakenut ! Kenelläkään tietoa, koska alkaa (pitäisi alkaa) kuulua jotain? Tällä viikolla vai pitääkö varautua odottelemaan kauankin?
T. 25v
Minäkin mielenkiinnolla odottelen koska alkaisi kuulumaan. Onko aikaisemmin hakeneilla kokemusta, kuinka nopeasti haastatteluun kutsuttiin?
Onnea matkaan. Kivaa hommaa, mutta myös raskasta. T. Ex-emo Finskiltä
Työpäivä täyttyy tekohymystä ja kahvin tarjoilusta sekä vessan istuimien puhdistamisesta, putkessa joka voi tippua alas 10km korkeudesta. Jatkuva 0,7 ilmakehää joka tuottaa aivoille hapenpuutetta etenkin kaukokohteisiin lennettäessä. Kuka vittu tuollaiseen paskaan lähtee parilla tonnilla kuussa :D Mielummin pesisin kauppakeskuksen lattioita.
Juha.
Voivoi Juha, kiva sinunkin on hörppiä tarjoiltua kahvia, kun lähdet matkalle :) Tosin, ensin kuurattuasi 10 vuotta peräsuoli pitkällä ostarin lattioita :)
Ps. Hanki kivekset, ei kukaan nainen kestä miestä, joka hilluu naisten keskustelupalstalla :)
Täällä myös 23v hakenut. Ihan lähtökuopissa ollaan, jos kutsu käy! Saas nähdä tuleeko sähköpostia vai soitto, mikäli haastatteluun pääsee :):):)
Mikäli joku kutsun saa, niin laitelkaa infoa tänne, niin tietää lopettaa odottamiseen, mikäli omalle kohdalle ei yhteydenottoa satu :)
Miksi ette hae ilmassa tehtävää siivous ja tarjoilu työtä ulkomaisilta lentoyhtiöiltä? Vai eikö kielet taivu?
Juha.
Voi Juhaa. Menisit töihin, niin ei tarvitsisi kiukutella naisten foorumilla. Tai lopeta ainakin niiden mollaaminen, jotka työtä haluavat tehdä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 08:39"]
Myös suomalaisen yhtiön palveluksessa tarvitaan kielitaitoa.
[/quote]
Todella vähän ja heiltä kuulee ns. rallikuskienglantia.
Mun 22-vuotias isosisko meinaa hakea sinne kans.:) En tiiä onko se tehny sen hakemuksen jo. Loppuko se hakuaika sinne jo?
T: 21-vuotias nuori mies/poika
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 03:40"]
Eikös finski ole nyt viime aikoina potkinut porukkaa aika lailla pois? Mahtaa olla tuulinen positio ( ͡° ͜ʖ ͡°)
[/quote]
ihana naama