Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FINNAIR LENTOEMO 2015

Vierailija
03.08.2015 |

Kuinka moni haki paikkaa? Mitkä fiilikset? Koskahan alkaa tulla kutsuja haastiksiin? Kokemuksia?

T. sairaanhoitaja, kohta toivottavasti sinivalkoinen emo

Kommentit (285)

Vierailija
281/285 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei mä hain kans, ja tein testin eilen... Koskakohan sieltä kuuluu jotain?

Miten testi meni? oliko vaikea?

No oli se yks osio tosi vaikea. Siis että ei toivoakaan saada kaikkia oikein... Miten muilla? Ne persoonallisuuteen ja käyttäytymiseen liittyvät kysymykset oli myös tavallaan vaikeita. En oikein tiedä mitä hakivat siinä, siis että onko olemassa oikeita vastauksia, ollaan kuitenkin kaikki erilaisia. Ainakin "narsistit" pyritään löytämään kysymysten perusteella.

Vierailija
282/285 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen elämän- / työtilanne teillä hakijoilla on? Itse täyttäisin nuo hakemuksessa annetut kriteerit ja voisi olla hyvinkin mun juttu tämä ala....mutta. Mulla on 10v takana nykyisessä työpaikassa ja meillä ei mitään "virkavapaita" tunneta, varsinkaan jos tarkoitus olisi hakea uutta työtä :D

Miten voi hakea tuollaista hommaa jos parin kk koulutuksen jälkeen ei ehkä töitä olekaan tai puolen vuoden sopparin jälkeen ei enää jatketa työsopimusta??

Sama! Hyvä, varma työpaikka, toki vaihtelu tekisi terää. Hain kuitenkin tuonne Finskille. Saa nähdä miten käy. Kai sitä on vaan elämässä otettava välillä riskejä. Hirvittää kyllä, jos työpaikka on ihan epävarma, ja on perhekin elätettävänä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/285 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskysely saapunut! Jee!!!!!! Mites muilla?

Vierailija
285/285 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi