Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FINNAIR LENTOEMO 2015

Vierailija
03.08.2015 |

Kuinka moni haki paikkaa? Mitkä fiilikset? Koskahan alkaa tulla kutsuja haastiksiin? Kokemuksia?

T. sairaanhoitaja, kohta toivottavasti sinivalkoinen emo

Kommentit (285)

Vierailija
181/285 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä! Pitääköhän muuten yksityiseltäkin puolelta hakea kaikki terveydentilaan liittyvät tiedot?

Vierailija
182/285 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:19"]

No niinpä! Pitääköhän muuten yksityiseltäkin puolelta hakea kaikki terveydentilaan liittyvät tiedot?

[/quote]

Ja tarviiko jokaisesta flunnasta viim 2v aikana kaivaa kaikki paperit. Vai tarkoittaako toi et jos jotain leikkauksia jne tehty ni niistä pitää olla kaikki selvitykset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/285 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssat ja kaikki pitää olla esittää, nain ainakin ennen.

Vierailija
184/285 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:34"]

Voi vitsi, täällä yks täti 41 v on ihan hengessä mukana ja lukee tätä ketjua. Tsemppiä teille hakijoille!

[/quote]

Sama juttu, tämä ketju on kuin jännitysnäytelmä. :D Kiitos kaikille kirjoittajille :)

Vierailija
185/285 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:34"]

Voi vitsi, täällä yks täti 41 v on ihan hengessä mukana ja lukee tätä ketjua. Tsemppiä teille hakijoille!

[/quote]

Sama juttu, tämä ketju on kuin jännitysnäytelmä. :D Kiitos kaikille kirjoittajille :)
[/quote]
Niin täälläkin. Itsellä lentopelko, mutta silti kaikki lentämiseen liittyvä kiehtoo ja olen jotenkin kateellinen (hyvällä tavalla) kaikille hakijoille... Tsemppiä!

Vierailija
186/285 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, kiitos, ei kiitos

Vierailija
187/285 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottiinko ryhmiksissä monelta tieto tulee tänään? Ja kerrotaanko tänään vain valituille vai myös hylyt?

Vierailija
188/285 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastatteluissa oltiin kuuden hlön ryhmissä, kesti noin 40min. Ensiksi suomeksi esiteltiin itsensä ja sitten englanniksi nopea ryhmätyö joka esiteltiin enkuksi. Sitten kyselivät yleisesti asiakaspalvelusta.. Itsellä meni jännityksen takia niin puihin, etten saanut oikein mitään sanottua ja en usko pääseväni jatkoon :(

Vierailija
189/285 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
190/285 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
191/285 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 01:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 01:17"]

Olen aina ihmetellyt mikä ihmeen vietti pitää olla, että haluaa lentoemännäksi?? Todella epämiellyttävää hommaa. Tarjoilijan toimenkuva. Toisaalta hyvä, että joku suostuu mokomaan piian hommaan.

[/quote]

Kaukana tarjoilijan työstä. Tarjoilija ei ole vastuussa ihmishengistä.

[/quote]

Nyt vittu. Kaikki kahvit roiskahti tähän näytölle ja näppäimistölle suusta kun luin kommenttisi. Tässä on kaikki työ ja opiskelu paperitkin nyt ihan kahvissa. Ensinnäkin almanakka pitää uusia koska en voi sitä enää käyttää, samoin kaikki hakemukset, liitteet, luvat ja sertifikaatit. En enää koskaan ala lukemaan tätä forumia kahvia juodessa. Loistavaa huumoria, kyllä. Vieläkin tulee hymähdyksiä vaikka kaikki onkin kahvissa. Lentoemäntä vastuussa ihmishengistä :D Aina ennen lentoa oikein vituttaa kun ne heiluu nitten turvavöiden pätkien kanssa kuin idiootit. Kun kone syöksyy maahan niin lentoemäntä huutaa kauhusta siinä missä muutkin, eikä paniikkinsa takia enää edes muista miten se ovi avataan (vaikka pitäisi muistaa), jos kukaan edes säilyy ehjänä maahan syöksystä. Lentoemäntä on koneessa kahvia tarjoilemassa, jakamassa ruokaa, huolehtimassa vessan siisteydestä jne. Stuerttilla taas muuten samat hommat mutta hän huolehtii myös järjestyksestä. Ennen muinoin lentoemännäksi mentiin hametta nostamalla. Silloin vielä palkatkin oli hyviä, toisin kuin nykyään. Lentoemäntä tienaa saman kuin securitaksen vartija rautatientorilla.

Vierailija
192/285 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oipahan hurjat kysymykset.

Vierailija
193/285 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea testataan? Onko äo-testiä?

Vierailija
194/285 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ollut 900 toiseen vaiheeseen, ja niistä osa kutsutaan haastatteluun. Lehdestä luin. :)

Vierailija
195/285 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:43"]

Mä pääsin jatkoon, vaikka ei yhtään aspa-kokemusta. Olen 28v. ja ammatiltani sairaanhoitaja. Kielitaitona suomi, venäjä, englanti ja ruotsi, kaikki erinomaisia.

[/quote]

Sinut on jo melkein valittu. :) Sairaanhoitajia rekrytään mielellään, on aina plussaa jos pitkällä lennolla on mukana joku terveydenhuoltoalan koulutuksen saanut. 

Vierailija
196/285 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin myös jatkoon, sh-opiskelija, lukio ja pari amista takana. Lisäksi monen vuoden asiakaspalvelukokemus. Hakemukseen kirjoitin vain muutaman lauseen.

Aika moni näköjään pääsi toiseen vaiheeseen. Tsemppiä kaikille!

Vierailija
197/285 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 03:17"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 01:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 01:17"]

Olen aina ihmetellyt mikä ihmeen vietti pitää olla, että haluaa lentoemännäksi?? Todella epämiellyttävää hommaa. Tarjoilijan toimenkuva. Toisaalta hyvä, että joku suostuu mokomaan piian hommaan.

[/quote]

Kaukana tarjoilijan työstä. Tarjoilija ei ole vastuussa ihmishengistä.

[/quote]

Nyt vittu. Kaikki kahvit roiskahti tähän näytölle ja näppäimistölle suusta kun luin kommenttisi. Tässä on kaikki työ ja opiskelu paperitkin nyt ihan kahvissa. Ensinnäkin almanakka pitää uusia koska en voi sitä enää käyttää, samoin kaikki hakemukset, liitteet, luvat ja sertifikaatit. En enää koskaan ala lukemaan tätä forumia kahvia juodessa. Loistavaa huumoria, kyllä. Vieläkin tulee hymähdyksiä vaikka kaikki onkin kahvissa. Lentoemäntä vastuussa ihmishengistä :D Aina ennen lentoa oikein vituttaa kun ne heiluu nitten turvavöiden pätkien kanssa kuin idiootit. Kun kone syöksyy maahan niin lentoemäntä huutaa kauhusta siinä missä muutkin, eikä paniikkinsa takia enää edes muista miten se ovi avataan (vaikka pitäisi muistaa), jos kukaan edes säilyy ehjänä maahan syöksystä. Lentoemäntä on koneessa kahvia tarjoilemassa, jakamassa ruokaa, huolehtimassa vessan siisteydestä jne. Stuerttilla taas muuten samat hommat mutta hän huolehtii myös järjestyksestä. Ennen muinoin lentoemännäksi mentiin hametta nostamalla. Silloin vielä palkatkin oli hyviä, toisin kuin nykyään. Lentoemäntä tienaa saman kuin securitaksen vartija rautatientorilla.

[/quote]

Ne pikkutytöt tienää jopa yli 4000€ kuussa... kukapa ei sitä paskahomma tuolla plakalla tekis ;)

Vierailija
198/285 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:02"]

Mä en päässyt jatkoon, puhun äidinkielenä suomea ja venäjää, ja sujuvasti englantia ja lisäksi ruotsia ja saksaa ihan hyvin. Oon 22-v ja käynyt vain lukion, mutta suhteiden kautta oon ollut 3 vuotta ison hotelliketjun yhdessä vastaanotossa töissä..sitä ennen lukion aikana olin kesätöissä tarjoilijana ja sitä ennen mansikanmyyjänä. Olin todella tyytyväinen hakemukseeni, kirjoitin sitä kaksi päivää, koska halusin siitä täydellisen. En tiedä miksen päässyt jatkoon :( oon nyt todella surullinen ja pettynyt

[/quote]

Ainoana peruskoulun jälkeisenä koulutuksenasi on lukio, ja se ei tässä tapauksessa tainnut olla riittävästi.

Vierailija
199/285 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olin Finskin rekeypäivässä vuonna 2006

Vierailija
200/285 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:24"]Mää olin Finskin rekeypäivässä vuonna 2006
[/quote]

Mihin osa tekstistä hukku...noo kuitenkin.Oli kiva päivä mutta jouduin lääkäritarkastuksen jälkee kotiin...