FINNAIR LENTOEMO 2015
Kuinka moni haki paikkaa? Mitkä fiilikset? Koskahan alkaa tulla kutsuja haastiksiin? Kokemuksia?
T. sairaanhoitaja, kohta toivottavasti sinivalkoinen emo
Kommentit (285)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 18:20"]JEEEE!!! Nyt tuli kutsu!!!
[/quote]
Ja nyt vasta alkoikin jännittäää!!!!!
Apua mulle ei ole vaikka tuli hyväksyntä terveyskyselystä!!! Voi ei!!!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 18:30"]Apua mulle ei ole vaikka tuli hyväksyntä terveyskyselystä!!! Voi ei!!!
[/quote]
Tuli siis ihan kaks minuuttia sitten, tuskin ne kaikki samalla minuutilla tulee :)
Mulle ei myöskään ole tullut vielä terveyskyselystä hyväksyntää, vaikka ei kyllä pitäisi olla mitään joka estäisi sen läpimenon.. Tämä on niin raastavaa! Koko ajan päivitän sähköpostia ja tätä palstaa..
Soittivatko vai taasko tuli meiliä?
Tuli meiliä. Linkki mistä varataan itselle sopiva aika ryhmähaastikseen.
Eiiii, mulle ei oo tullut ryhmähaastisviestiä... :(
Voi vitsi, täällä yks täti 41 v on ihan hengessä mukana ja lukee tätä ketjua. Tsemppiä teille hakijoille!
eii tännekään eli nyt meni ohi sitten Ei
Kannattaa käydä lukio ja ottaa ylimääräisiä kieliä esim ranska, espanja. Kannattaa opiskella ammatti ja sitten pyrkiä jos vielä tekee mieli niin lentoemännäksi.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:11"]
Mitä vaatimuksia hakijoille?
[/quote]
Missin ulkonäkö, vaikka paljon tärkeämpiä olisi itsepuolustustaidot ja palomiehen/pelastustaidot. Kielitaidollakaan ei ilmeisesti kauheita vaatimuksia, kun kuuntelee niitä kuulutuksia siellä.
Niin niitä terveyspapereithahan ei tarvii sinne haastatteluunnottaa, suositeltiin kuitenkin alkaa keräilemään niitä jo koska 24 pv pitäisi olla finskillä
Voihan niitä kutsuja tulla vielä ensiviikonkin puolella??? Eikö :D?
Voi ei, minä en kyllä halua av-mammaa lentoemoksi niille lennoille, joilla itse lennän.
Kutsu haastatteluun tuli mutta ei mitään kyllä mitään hyväksyntää terveyskyselystä
Mihin aikaan saitte kutsun haastatteluun? Tuliko siis kaikille samaan aikaan?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 18:09"]
Miltä koko ajalta? Siinähän pyydettiin viimeisen kahden vuoden ajalta paperit. Niin siis ilmeisesti riittää joku paperi työterveyshuollosta missä näkyy kaikki asioinnit ja syyt? Kun missään muualla en ole käynyt.
[/quote]
Aijaa, mä hömelö luulin, että ihan kaikki pitää olla :') Kiitti infosta!
Huh, vatsa on kyllä niin täynnä perhosia. En muista koska viimeksi olisin näin paljon jännittänyt ja odottanut jotain!