FINNAIR LENTOEMO 2015
Kuinka moni haki paikkaa? Mitkä fiilikset? Koskahan alkaa tulla kutsuja haastiksiin? Kokemuksia?
T. sairaanhoitaja, kohta toivottavasti sinivalkoinen emo
Kommentit (285)
Täällä yksi! Toiv. saisi tietää mahdollisimman pian (:
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:49"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:43"]
Voivoi Juha, kiva sinunkin on hörppiä tarjoiltua kahvia, kun lähdet matkalle :) Tosin, ensin kuurattuasi 10 vuotta peräsuoli pitkällä ostarin lattioita :) Ps. Hanki kivekset, ei kukaan nainen kestä miestä, joka hilluu naisten keskustelupalstalla :)
[/quote]
Voin kertoa että enemmän minä matkustan lentokoneessa vuodessa kuin sinä koko elämäsi aikana. Lisäksi minulla on pelkästään aikaa, koska en alennu mihinkään paskahommiin työttömänä. Olen onnellisesti työtön. Hankkisit itsellesi kunnon koulutuksen niin ei tarvitsisi yrittää saada statusta jollakin ammattikoulupohjalta tehtävään siivoustyöhön rinnastettavaan paskahommaan. Kaikki lentoemännät joita olen nähnyt on ihmisyyden irvikuvia. Väkisin hymyileviä yksinhuoltaja akkoja jotka luulee itse lentävänsä konetta :D Tosin veikkaan että sinun ulkonäöllä et edes pääse siihen mekkolaivueeseen hinttien kanssa pesemään vessoja yläilmoihin :D
Juha.
[/quote]
Mikset itse hanki koulutusta jos paskahommat ei kelpaa? Todella miesmäistä kun et edes omasta toimeentulosta pidä huolta. Vähänku aina oottelisit äitin kuukausirahaa.
Lapset rakkaat. Jos se haku loppui EILEN, ette kai oikeasti oleta, että yhteydenotot alkaa tällä tai ens viikolla? :D
pitikö sinne hakee caan cv:llä sähköpostitse?
No voihan, mä en edes tiennyt että Finskillä oli haku päällä. Ja eilenkö jo loppui hakuaika?
Kerrottehan heti jos kuulette jotain
Siis lentäväksi tarjoilijaksi? Voi miten glamuuria ;)
Mä en kestäisi olla lentoemo tai siis mun keho ei kestäisi! Olla samassa suljetussa tilassa jossa sairastuneet asiakkaat levittää pöpöjä ja muutenkin joutuu hengittää koko ajan toisten ihmisten valmiiksi hengittämää ilmaa, yök. Lisäksi iho vanhenee ja ryppyyntyy ennenaikaisesti tuolla kuivassa ilmassa ja ilmanpaineessa ja koska koneessa altistuu enemmän uv-säteille (kyllä vain, ne säteet tulee melko tehokkaasti ikkunoista läpi tuokka ilmakehässä!)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 05:18"]Minä hain! :) Minkä ikäinen olet?
[/quote]
Pilasit hyvän hymiökeskustelun
Kaikki haluaa sinne nyt Mintuiksi, jotta voi iskeä Räikkösiä? ;)
Hain, eilen illalla klo 22.50 melko pikaisesti :D olen 22-v aspatyössä tällä hetkellä. Miksiköhän mun kaveri sanoi että ikäraja sinne ois 22vuotta?
Uuh! Minäkin hain ja jänskäilen myös :) Niin ihmettelin kanssa, kun joskus on joku ikäraja Finskillekin ollut? Itse 24v, ilmoitelkaahan, jos tosiaan kuuluu jotain suuntaan jos toiseen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:48"]
Mun 22-vuotias isosisko meinaa hakea sinne kans.:) En tiiä onko se tehny sen hakemuksen jo. Loppuko se hakuaika sinne jo? T: 21-vuotias nuori mies/poika
[/quote]
Haku päättyi eilen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:27"]
Onnea matkaan. Kivaa hommaa, mutta myös raskasta. T. Ex-emo Finskiltä
[/quote]
Juu, samaa mieltä. Kivaa duunia, mutta raskasta. Ei ole helmikorvikset korvissa kahvin kaatamista ;)
Minä hain! Pelkäänpä että sillä hakemuksella ei kyllä edes haastatteluun pääse, mutta jos pääsee niii melkee voisin sanoa että paikka on minun 8) Mä voin niin kuvitella itteni lentoemona, olkoon paskaa tai ei niin asenteestahan se on kiinni. Parempaa se on kuin tää nykynen työ, ihan varmasti. Musta tuntuu että kilpailu on vaan aika kovaa. Ja vähän pelottaa että finnair ei arvosta lyhyitä ja ytimekkäitä hakemuksia, mutta no se jää nähtäväks..
Ja hitsi ku en saanu sitä kellekkään oikoluettavakasks, lukihäiriö heittäny sinne ihan varmasti muutamat virheet joita vaan en niiku nää XD Joten ei paikkaa mulle..
Muita?