Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän unohtaminen, vinkkejä?

Vierailija
06.03.2022 |

Miten voisin unohtaa exän? Joka päivä ensimmäiset ajatukset koskevat häntä ja suhdettamme. Joku eronnut kommentoi, että hänelle exänsä on kuollut. En tiedä miten tuollainen ajatustyyli onnistuisi.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painin ihan saman ongelman kanssa kuin ap. Suhde oli alkuhuumassa vielä, mies lopetti suhteen ja mä olisin halunnut jatkaa. Olin niin ihastunut/rakastunut, että tosi vaikea unohtaa ja oli niin mukavaa hänen kanssaan. Mä myös näen, että jos suhde olis mennyt pidemmälle, ongelmia olisi todennäköisesti tullut ja mies varmasti keskittyi enemmän näihin potentiaalisiin ongelmiin, kun minä taas keskityin potentiaalisiin mahdollisuuksiin.

Olen yrittänyt ajatella hänen huonoja puoliaan: ei auta. En haluaisi mennä taas tinderiin, se on niin rasittavaa. Mutta uusi mies on varmaan ainoa tie tuon miehen unohtamiseen. Aika hyvä tuuri pitäis olla, että oikeassa elämässä tapais jonkun, kun en ole ihan nuori enää, niin kavereidenkin kanssa nähdään lähinnä siten, ettei siinä juuri ulkopuolisille jutella (ruokaravintoloissa, ulkoillaan jne.).

Vierailija
22/61 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ kiva että löytyi kohtalotoveri. Tinder on ihan kauhea. Tämäkin jota ikävöin on muualta kuin Tinderistä. En ole Tinderistä ketään löytänyt.

Kai se sinne on jossain vaiheessa pakotettava itsensä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ kiva että löytyi kohtalotoveri. Tinder on ihan kauhea. Tämäkin jota ikävöin on muualta kuin Tinderistä. En ole Tinderistä ketään löytänyt.

Ap

Lisään vielä että todella pieni mahdollisuus olisi nykyisin että muualta miehen löytäisin. Baarista tai Tinderistä, mutta olen päättänyt minimoida tuon baarijuoksemisen.

Ap

Vierailija
24/61 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippeli auttaa.

Vierailija
25/61 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pippeli auttaa.

En osaa olla pelkässä seksisuhteessa. Aina tulee tunteet, tai se tunteeton seksi ei anna mitään.

Ap

Vierailija
26/61 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No iske se exä takaisin niin sitä ei tarttee unohtaa!

Ehkä se haluiskin että sä ilmestyt sen oven taakse. Jos se koitti antaa teidän suhteelle shokkihoitoa eikä oikeasti lopettaa sitä. :)

Vierailija
27/61 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No iske se exä takaisin niin sitä ei tarttee unohtaa!

Ehkä se haluiskin että sä ilmestyt sen oven taakse. Jos se koitti antaa teidän suhteelle shokkihoitoa eikä oikeasti lopettaa sitä. :)

No ehheh. Se kyllä vaikutti tyypiltä, joka ei pelaile pelejä.

Ap

Vierailija
28/61 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap mitään hajua,että miksi se sun exä halusi lopettaa suhteen alkuhuumassa? Aika harva haluaa lopettaa suhteen nimittäin juuri alkuhuumassa? Missä siis mätti? Keskity keksimään se asia! Oletko itse nainen vai mies?

Vierailija
29/61 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Täällä myös yksi joka on taas puolivakavissaan alkanut harkitsemaan Tinderin lataamista, yli kolmen vuoden tauon jälkeen. Viimeksi sain kyseisestä sovelluksesta sellaiset traumat että ajatus kuvottaa jo etukäteen, mutta livenä kukaan potentiaalinen ei koskaan lähesty, joten ei oikein taida olla muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
30/61 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ap mitään hajua,että miksi se sun exä halusi lopettaa suhteen alkuhuumassa? Aika harva haluaa lopettaa suhteen nimittäin juuri alkuhuumassa? Missä siis mätti? Keskity keksimään se asia! Oletko itse nainen vai mies?

Nainen olen. Ehkä hän ei itse ollut niin huumautunut, vaikka sanoi tykkäävänsä.

Miksi se asia pitäisi keksiä? Mitä se auttaa? Toki on minulla teorioita.

Ap

Vierailija
31/61 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on oma listani. On ainakin itselleni toiminut:

- Poista kaikki exän yhteystiedot (siis jos ei yhteisiä lapsia). Puhelimesta, tietokoneelta, läppäriltä, ihan kaikkialta.

- Lopeta exän seuraaminen sosiaalisessa mediassa

- Älä katso enää exän sosiaalista mediaa (tämä on vaikeaa)

- Ala harrastamaan liikuntaa (auttaa stressissä). Varsinkin kovien painojen nostaminen ja raskas liikunta auttaa parhaiten

- Aloita joitain muita uusia harrastuksia

- tutustu uusiin ystäviin

- Kirjoita päiväkirjaa joka päivä ja pura sinne kaikki tunteesi

- Itke silloin kun itkettää

- Ymmärrä, että tarvitse aikaa

Itselläni erosta nyt 7kk ja vielä välillä on paha olo, mutta tyhmänä olen suostunut välillä exän kanssa juttelemaan, mikä on sitten estänyt eteenpäin menoa. Nyt tosin katkaisin välit kokonaan.

Vierailija
32/61 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että exäsi on sika. Hän on siis suuri Sika. JSSASAP!

Vierailija
33/61 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on monimutkaisia otuksia ja varsinkin pariutumisessa monesti ajattelevat että jos kumppani kerta rakastaa ja on sopiva, niin hänen tulisi osata lukea ajatuksia.

Itse nimittäin odotan, että eräs mies ilmestyisi oveni taakse kukkapuskan kanssa. Toivon, että hän älyäisi sen itse, mutta vähänpä pelkään, että ei älyä.

Vierailija
34/61 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika. Odottaminen. Kärsivällisyys.

Vierailija
35/61 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä painin ihan saman ongelman kanssa kuin ap. Suhde oli alkuhuumassa vielä, mies lopetti suhteen ja mä olisin halunnut jatkaa. Olin niin ihastunut/rakastunut, että tosi vaikea unohtaa ja oli niin mukavaa hänen kanssaan. Mä myös näen, että jos suhde olis mennyt pidemmälle, ongelmia olisi todennäköisesti tullut ja mies varmasti keskittyi enemmän näihin potentiaalisiin ongelmiin, kun minä taas keskityin potentiaalisiin mahdollisuuksiin.

Olen yrittänyt ajatella hänen huonoja puoliaan: ei auta. En haluaisi mennä taas tinderiin, se on niin rasittavaa. Mutta uusi mies on varmaan ainoa tie tuon miehen unohtamiseen. Aika hyvä tuuri pitäis olla, että oikeassa elämässä tapais jonkun, kun en ole ihan nuori enää, niin kavereidenkin kanssa nähdään lähinnä siten, ettei siinä juuri ulkopuolisille jutella (ruokaravintoloissa, ulkoillaan jne.).

Lopetin myös tapailun naisen kanssa, koska katsoin että ongelmia alkoi olemaan liikaa niin aikaisessa vaiheessa, eikä meno siitä todennäköisesti olisi ainakaan parantunut. Mukavaa toki oli sen about puolet ajasta mitä ei rähisty, mutta kyllä se suhde mun mielestä saisi olla vähemmän "työmaa". Nainen hommasi nopeasti uuden miehen, varmaankin juuri paetakseen aiheuttamaani tuskaa mutta hakeutui myöhemmin taas yhteyksiin ja ollaan kai ihan ok kavereita. Toki en voi tietää mitä päässä liikkuu kun ei olla asiasta erikoisemmin puhuttu.

Vierailija
36/61 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja kaikista tärkein:  Itkeminen. 

suruprosessin viisi vaihetta:

kieltäminen, viha, kaupankäynti, masennus ja hyväksyminen

Vierailija
37/61 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään meinasi yhdessä kohtaa itku tulla, ei vaan muka ollut aikaa jäädä itkemään.

Taidan unohtaa tuollaiset ja itkeä silloin kun itkettää.

Ap

Vierailija
38/61 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
39/61 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mistä sinä sen tiedät, pelasiko se toinen, jos se oli vasta uusi tuttavuus??

Vierailija
40/61 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit <3 Hyväksy se että nyt kävi näin ja olo on todella p*ska ja tuskainen mutta usko siihen että se helpottaa kyllä vielä. Älä missään nimessä hae tähän pahimpaan vaiheeseen jotain laastaria, joudut vaan syvempiin ongelmiin! Löydät ihan varmasti vielä miehen mutta ei sitä oikeaa tuossa mielentilassa löydetä. Mihinkään ei ole kiire, anna itsellesi sitä aikaa! Jos maltat nyt käydä tämän läpi tulet huomaamaan että kasvoit ihmisenä ja olet paljon vahvempi kuin aiemmin. Kuukausi on TODELLA lyhyt aika tällaisessa. Keskity nyt rutiineihin ja itsesi vahvistamiseen kaikin tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi