Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö se niin, että koulukiusaajat menestyy ja kiusatuille elämässä ei onnistu mikään?

Vierailija
05.03.2022 |

Siltä tuntuu. Olen jo 33 vuotias, olen entinen kiusattu, kiusattiin koko peruskoulun ajan, nyt olen koko aikuisiän ollut pätkätöissä, yhden kerran ollut toistaiseksi voimassa olevassa työsuhteessa mutta tuli yt-neuvottelut ja se työ päättyi siihen, en ole parisuhteessa, ei lapia, eikä juuri mitään muutakaan, ei omaa taloa.

Kun tuntuu, että kaikilla entisillä kiusaajillani on parisuhteet, lapset ja omat talot. En edes omia lapsia halua enkä naimisiin, mutta ehkä parisuhde olisi mukava ja edes oma talo. Nyt asun kerrostalossa ja vihaan tätä. Olen etsinyt vuokrattavaa omakotitaloa, mutta ei ole vielä tärpännyt. Omaan ei ole varaa, enkä halua velkaa. Silti tunnen olevani täysi luuseri, verrattuna kiusaajiini. Välillä toivon, etten olisi koskaan syntynyt kun mikään ei onnistu ja yritetty on turhautumiseen saakka.

Kommentit (222)

Vierailija
21/222 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikompi aines joutuu kiusatuksi.

Sinua ei tainnut äitisi paljon sylissä pitää. :(

Vierailija
22/222 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin katkera ja vihainen koko maailmalle, ketään ei kiinnostanut kun minua rääkättiin koulussa. Toivon, että Putini tulee ja räjäyttää koko paskan ja maanpäällinen elämä päättyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/222 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koulukiusattu. Nyt 45-vuotiaana minulla on hyvin koulussa menestyvät lapset, hyvä parisuhde, iso talo, hyvä työpaikka, ei ole ollut mielenterveyongelmia. En tiedä mitä kiusaajilleni kuuluu, enkä kyllä välitäkään.

Vierailija
24/222 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikompi aines joutuu kiusatuksi.

Kiusaaja on kaikista heikoin.

Niinhän sinä uskottelet itsellesi.

Vierailija
25/222 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikolliset ovat olleet usein koulukiusaajia.

Vierailija
26/222 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä entinen koulukiusattu, nykyinen alkkis. Ei ole koskaan elämässä onnistunut mikään, yritetty on mutta jossain kohtaa sitä ei enään jaksa, sitä luovuttaa, pätkätyöläinen myöskin kun entiset koulukiusaajat päässä johtajan paikkoihin. En enään jaksa välittää, kuolema korjaa sadon.

Nyt p*rkele sitten, yrität vielä kerran. Et sä oikeasti kuolla halua. Kaikki sun tähänastiset ponnistelut menisi hukkaan! Sinäkään tarvitsisi kuin yhden ihmisen joka tajuaa mitä olet joutunut kokemaan+ tietysti kunnollisen päihdekuntoutusjakson jolla tajuaisit ettet ole yksin tässä maailmassa ja toivoa on. Itsekin ryyppäsin 16 vuotta niin että on todellinen ihme ettei henki lähtenyt. Sain kolmekymppisenä kipinän yrittää vielä kerran, pääsin hyvään hoitopaikkaan ja nyt elän hyvää, elämisen arvoista elämää.

Vierailija
27/222 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Putinkin "menestynyt"...

Ei ollut mikään luokan kiltein oppilas vaan pahamaineisista leningradilaisista katujengeistä ammensi oppia tulevaan elämäänsä.

Vierailija
28/222 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kyyläät muita ja vertailet itseäsi muihin? Mikä ihmeen järkinsiinä on käyttää energiaa noin typerästi? Käytä mielummin se energiasi johonkin hyödylliseen ja itsesi kehittämiseen, opiskeluun tai vaikka kuntoiluun. Itsesääli ei ole koskaan auttanut ketään millään tavoin ja voit vaikuttaa elämääsi hyvinkin paljon halutessasi. Jos et halua, vaan mielestäsi on ihan ok maata ja valittaa vain, niin ok, mutta vaihtoehtoja on.

Siinä joku kiusaaja taas äänessä.

Vierailija
29/222 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kiusaajistani eivät menestyneet, kuolivat kuka mihinkin alle 30v.

Vierailija
30/222 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsit uuden työpaikan, on muitakin kuin vain se yksi. Jos lähellä ei ole, niin etsit kauempaa ja muutat sinne. Voit myös päivittää osaamistasi ja opetella uutta, olet vasta nuori ja opit kyllä. Rahalla saa sen talon, mutta tottakai sinun pitää tehä töitä sen eteen, aika harvoille talot ilmaiseksi tulee ja jos tuleekin, niin se vaatii rahaa, että ne pystyy pitämään kunnossa. Eli mene töihin.

Lapsia ei kannata tehdä, jos oma pää ei ole kunnossa. Ihmissuhteita saa myös paremmin, kun lopettaa valittamisen ja alkaa arvostamaan itseään.

Jokainen saa talon, sen kun marssii pankkiin ja hankkii itselle velkataakan niskaan, mutta kuka on nykyään niin tyhmä, että tekisi niin, kiusatut.

Vierailija
31/222 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat jatkaa hyväksi todetulla "mielistele opettajaa, kiusaa sitä parempaa" -menetelmällä työelämässäkin.

Vierailija
32/222 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että mitä kamalampi luonne naisella on niin sitä helpommin saa suhteen.

N25

Näinpä, kaikki nämä korppikotkat parisuhteessa, ja vieläpä lapsia, sääliksi käy lapsia, varmaan niistäkin kasvatetaan kiusaajia.

Vierailija
33/222 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajia yhdistää häikäilemättömyys.

Osataan valehdella työhaastatteluissa, työpaikalla saadaan muut näyttää huonoilta, käytetään parisuhteissa ihmistä hyväksi jne.

Vierailija
34/222 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti väkivaltaiset ihmiset tuntuvat usein joko vajoavan alimmalle pohjatasolle tai sitten menestyvät suuresti. Tosin ihmissuhteet noilla menestyneilläkin yleensä kosahtaa pahasti jolloin jäljelle jää pelkkä materia ja työ.

Vierailija
35/222 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajasta tulee joko pomo tai linnakundi.

Tämä ei ole vain kärjistys vaan kyllä siinä tosipohjaa on.

Vierailija
36/222 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kans rankasti kiusattu, nyt mä olen kansainvälisesti vertailukelposella tasolla kahdessa eri taiteenlajissa ja mullon kaunis lapsi ja emäntä. Entiset kiusatut kaverit on mullissa, ero niiden ja mun välillä oli et mä sain lopulta itsetunnon rautaseks osaamisen kautta, mä olen vahva fyysisesti ja henkisesti, mut se tarvii ansaita salilla ja omilla käsilä.

Vierailija
37/222 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen koulukiusattu, nyt nykinen kiusaaja, vihaan ihmisiä ja piikittelen kaikille. Rahaa on kivasti joka tuo valtaa, muuta en kaipaa, raha ei petä, toisin kuin ihmiset.

Vierailija
38/222 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kans rankasti kiusattu, nyt mä olen kansainvälisesti vertailukelposella tasolla kahdessa eri taiteenlajissa ja mullon kaunis lapsi ja emäntä. Entiset kiusatut kaverit on mullissa, ero niiden ja mun välillä oli et mä sain lopulta itsetunnon rautaseks osaamisen kautta, mä olen vahva fyysisesti ja henkisesti, mut se tarvii ansaita salilla ja omilla käsilä.

Ja mä en kans mieti yhtään mitä jollekkin kiusaajalle kuuluu, ne elää teidän päässä ilman vuokraa ja te annatte sen tapahtu pylly pystyssä, te saatte ittenne pystyyn kyllä mut kukaan ulkopuolinen ei tuu sen kans auttaan.

Vierailija
39/222 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen entinen koulukiusattu, nyt nykinen kiusaaja, vihaan ihmisiä ja piikittelen kaikille. Rahaa on kivasti joka tuo valtaa, muuta en kaipaa, raha ei petä, toisin kuin ihmiset.

On se tosiaan jännä kuinka sut aina petetään vaikka oot noin hieno mies.

Vierailija
40/222 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali, omasta asenteesta se on lopulta kiinni. Mua kiusattiin rajusti pituudesta, änkytyksestä ja ”ylipainosta” (enpä edes ollut ylipainoinen, mutta siitä silti kiusattiin) ja heti kun pääsin yliopistoon niin päätin että nyt hommat muuttuu. Sen jälkeen on mennytkin tosi kivasti jo 15 vuotta, on ihana perhe, ystäviä, harrastus mitä rakastan, unelmieni koulutus ja mukava työ. Kiusaajistani tiedän vain että yhdestä tuli joku vapaaottelija ja toisesta kai opettaja, muuta en tiedä kun ei kiinnosta. Alahan ottaa vastuuta elämästäsi itse, ei kannata oikeasti loppuelämäksi jäädä piehtaroimaan itsesääliin sen takia, mitä lapsena on tapahtunut. Sitäkään en ymmärrä miksi joku aikuinen märehtii sitä, mitä kiusaajille kuuluu.