Te joiden miehet taas yksin ralleissa yms.
Miksi miehenne saa jatkuvasti lapsivapaata aikaa, saatteko te naiset myös yhtäpaljon lapsivapaata?
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:57"]
Voivoi.. taidatte olla rupsahtaneita verkkariperseitä joiden miehet kattelee hyvännäköisiä naisia ralleissa.. kyllä muaki vituttais :( mun mies ei sellasiin edes halua ja jos menee pyytää mua mukaan. Niin ja ennenkuin alatte haukkumaan niin mua on pyydetty tähtitytöksi sekä autolehteen :)
[/quote]
Uu... Mitkä meriitit! Kyllä kelpaa... :D
Niin yksi saavutus monista muista. Mielestäni on aika hyvä saavutus. Mutta vielä parempi on se etten mennyt vaikka pyydettiin
Rallit ja suopotkupallo. Kaksi Suomen kesän tapahtumaa jonne kaikki pettäjät kokoontuvat. Kukaan ei ole noissa turvassa ;)
Omani on käsittääkseni puskissa jonkin erikoiskokeen varrella, silloin kuin on. Nyt ei. Ranskalaiset kuulema ihailevat suomalaisia tattimetsiä :-) Luottamus, se on tärkeää. Niin ja rallista kuvattua materiaalia hän katselee lämpimikseen jälkeenpäin.
Minulla on lapsivapaa viikonloppu.
Mies lähti lasten kanssa katsomaan rallia :)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:46"]
Miksi minä edes haluaisin "lapsivapaata" aikaa?
[/quote] Miksi et haluaisi? kai sitä kavereiden kanssa voi pitää hauskaa äidiksi tulon jälkeenkin.
[/quote]
Kaikki eivät halua. Mikä siinä on vaikea ymmärtää? En minäkään kaivannut moneen vuoteen lapsivapaata. Kerkeän kyllä nytkin kun ovat isompia,
[/quote]
Kyllä noin voi toimia. Siinä vaan on sellainen riski, että jos et pidä omasta sosiaalisesta elämästäsi huolta, vaan kutistut pikku äityliksi vuosikausiksi, kriisin kohdatessa sulla ei sitten välttämättä olekaan missään ketään, jonka puoleen kääntyä.
Tähän kun vielä lisää sen, että tekee lapset ilman koulutusta ja työpaikkaa, muhii kotona vuosikausia pelkästään äitinä, ja sitten se mies lähtee, joutuu työttömäksi tms. sitten kyllä ollaan itkemässä kuinka tässä nyt näin kävi. Vaikka asiat voisi järkevänä hoitaa muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:22"]Rallit ja suopotkupallo. Kaksi Suomen kesän tapahtumaa jonne kaikki pettäjät kokoontuvat. Kukaan ei ole noissa turvassa ;)
[/quote]
Ei suofutiksessa sellasta tapahdu. :)
M34
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:57"]
Voivoi.. taidatte olla rupsahtaneita verkkariperseitä joiden miehet kattelee hyvännäköisiä naisia ralleissa.. kyllä muaki vituttais :( mun mies ei sellasiin edes halua ja jos menee pyytää mua mukaan. Niin ja ennenkuin alatte haukkumaan niin mua on pyydetty tähtitytöksi sekä autolehteen :)
[/quote]
Uu... Mitkä meriitit! Kyllä kelpaa... :D
[/quote]
Kunnon wt-missi:)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:22"]Rallit ja suopotkupallo. Kaksi Suomen kesän tapahtumaa jonne kaikki pettäjät kokoontuvat. Kukaan ei ole noissa turvassa ;) [/quote] Ei suofutiksessa sellasta tapahdu. :) M34
[/quote]
Heh heh, eipä juurikaan ;) T. 10 vuotta pelannut.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:23"]
Omani on käsittääkseni puskissa jonkin erikoiskokeen varrella, silloin kuin on. Nyt ei. Ranskalaiset kuulema ihailevat suomalaisia tattimetsiä :-) Luottamus, se on tärkeää. Niin ja rallista kuvattua materiaalia hän katselee lämpimikseen jälkeenpäin.
[/quote]
Puskissa se kyllä viihtyy ja varmaan katsoo materiaaliakin jälkeenpäin.... ;)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:40"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:22"]Rallit ja suopotkupallo. Kaksi Suomen kesän tapahtumaa jonne kaikki pettäjät kokoontuvat. Kukaan ei ole noissa turvassa ;) [/quote] Ei suofutiksessa sellasta tapahdu. :) M34
[/quote]
[/quote]
Ikinä kuullutkaan mistään suofutiksesta...
T.keskarilainen
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:37"]
[/quote]
[/quote]
Niinpä. ;)
M34 (5 vuotta pelaillu)
[/quote] Miksi et haluaisi? kai sitä kavereiden kanssa voi pitää hauskaa äidiksi tulon jälkeenkin.
[/quote]
Kaikki eivät halua. Mikä siinä on vaikea ymmärtää? En minäkään kaivannut moneen vuoteen lapsivapaata. Kerkeän kyllä nytkin kun ovat isompia,
[/quote]
Onpa kivaa kavereita kohtaan
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:53"]
[/quote]
[/quote] Se tuntuu lähinnä siltä kuin nainen alistuisi osaansa. Haluavathan miehetkin lapsivapaata, miksi ei siis naisetkin?
[/quote]
Jos on sen luontoinen että ei halua lapsivapaataa niin pitääkö sitä pakolla mennä ilman lapsia jonnekin jos on mieluumin lapsensa ja miehensä kanssa kotona?? Miten voi olla vaikeaa ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia? Jos joku ei halua lapsivapaata, niin mitä sitten?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:05"]
[/quote]
[/quote] Se tuntuu lähinnä siltä kuin nainen alistuisi osaansa. Haluavathan miehetkin lapsivapaata, miksi ei siis naisetkin?
[/quote]
Jos on sen luontoinen että ei halua lapsivapaataa niin pitääkö sitä pakolla mennä ilman lapsia jonnekin jos on mieluumin lapsensa ja miehensä kanssa kotona?? Miten voi olla vaikeaa ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia? Jos joku ei halua lapsivapaata, niin mitä sitten?
[/quote]
Siis ainoa mitä mietin, että toivottavasti kuvioissa ei ole läheisiä ystäviä, jotka vaan hylätään. Jos ei kavereita ole, niin mikä sitten siinä
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:37"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:22"]Rallit ja suopotkupallo. Kaksi Suomen kesän tapahtumaa jonne kaikki pettäjät kokoontuvat. Kukaan ei ole noissa turvassa ;) [/quote] Ei suofutiksessa sellasta tapahdu. :) M34 [/quote] Heh heh, eipä juurikaan ;) T. 10 vuotta pelannut. [/quote] Niinpä. ;) M34 (5 vuotta pelaillu)
[/quote]
rusketusraja sormuksesta, ei pisteitä luovuudesta :) T. Tsemppijoukoissa oleva
[/quote]
Tuolla logiikalla naistenkin pitäisi haluta pillua, kun miehetkin haluaa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:57"]
[/quote]
Selvä homma sitten. Onnea kovasti :)
Tuosta miesten uskottomuudesta, useimmat kyllä lipsahtavat, kun on hiukka viinaa suonissa ja hyvännäköinen nainen astelee näköpiiriin. Näin se vaan on, vaikka mitä väittäisitte, itseään tosimiehinä pitävät haluavat testata "miehisyyttään". Sellaiset lutuset tossukat on sitten eri asia.
Meno oli aikamoista kun jäin yksin ja kävin joskus kavereiden kanssa kaljalla. Rikkaa ei itse tarvinnut ristiin laittaa, mukaanlähtijän olisi voinut valita useammasta. Oli tapauksia että miehet tanssittivat minua ja suorastaan tarjosivat itseään, vaikka vaimot istuvat samassa pöydässä, siis kysymys vaikkapa pikkujouluista. Vaikeita tilanteita, asun pienellä paikkakunnalla, jossa jollailailla kaikki tuntevat toisensa. Onneksi nuo naiset olivat fiksuja, minua ei kukaan heistä moittinut, mutta ukot varmasti kuulivat kotona kunniansa. Toki minäkin hoidin tilanteet asiallisesti, huumoriksi yritin vääntää, vaikka joskus teki mieli kysyä, että miten mies kehtaa. En ollut tuolloin mikään tyttönen, aikuinen ihminen.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:57"]
En voi lukita häntä neljän seinän sisälle lapsien kanssa. Kyllä pitää omiakin juttuja olla.
[/quote] Onko sinulla omia juttuja?
[/quote]
Tottakai on.