Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden miehet taas yksin ralleissa yms.

Vierailija
31.07.2015 |

Miksi miehenne saa jatkuvasti lapsivapaata aikaa, saatteko te naiset myös yhtäpaljon lapsivapaata?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:52"]Tiedoksi muuten teille lasten kanssa kotona odottaville vaimolle, että sellaista sikailua kuin ralleissa ei näe edes Tallinnan-risteilyllä. Jyväskylän pääkatu on markkinakojuineen ja prostituoituineen kuin mikäkin Pattaya. Jo puoliltapäivin humaltuneet keski-ikäiset perheenisät lähentelevät härskisti kaikkia naispuolisia ohikulkijoita, baarien menosta puhumattakaan.
[/quote]
Ei ainakaan äsken ollut. Yöllä varmaan eri meininki.

Vierailija
2/66 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:45"]

Miksi miehenne saa jatkuvasti lapsivapaata aikaa, saatteko te naiset myös yhtäpaljon lapsivapaata?

[/quote]

Miksi oletat, että jos käy kerran vuodessa ralleissa, niin saa jatkuvasti lapsivapaata aikaa? Meillä molemmat saavat mennä yksi viikonlopuksi jonnekin jos sellainen tilanne tulee. Toki näistä sovitaan ajoissa, mutta muuten ei ole mikään ongelma. Ja monesti olen lähtenyt lasten kanssa käymään jossain viikonlopuksi ja vaimo saa olle rauhassa kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:37"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:22"]Rallit ja suopotkupallo. Kaksi Suomen kesän tapahtumaa jonne kaikki pettäjät kokoontuvat. Kukaan ei ole noissa turvassa ;) [/quote] Ei suofutiksessa sellasta tapahdu. :) M34 [/quote]   Heh heh, eipä juurikaan ;) T. 10 vuotta pelannut. [/quote] Niinpä. ;) M34 (5 vuotta pelaillu)

[/quote]

rusketusraja sormuksesta, ei pisteitä luovuudesta :) T. Tsemppijoukoissa oleva
[/quote]

Hahhaa! :)
M34

Vierailija
4/66 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:51"]Siellä on paljon niitä iloisia naisia
[/quote]

Juuri tämä. Viime vuonna olin ralleissa ja liian moni naimisissa oleva (sormuksen perusteella) mies tuli iskemään.
N19

Vierailija
5/66 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täällä oman miehen kanssa, omat lapset on mukana sekä 6 muuta miestä joilla kaikilla eri ikäisiä lapsia mukana. Olisin jäänyt kotiin mutta mies halusu mut välttämättä mukaan.

Vierailija
6/66 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:57"]Voivoi.. taidatte olla rupsahtaneita verkkariperseitä joiden miehet kattelee hyvännäköisiä naisia ralleissa.. kyllä muaki vituttais :( mun mies ei sellasiin edes halua ja jos menee pyytää mua mukaan. Niin ja ennenkuin alatte haukkumaan niin mua on pyydetty tähtitytöksi sekä autolehteen :)
[/quote]

Kunnon wt-luuska siis. Kai sulla on joku mauton lutkaleimakin?

Vierailija
7/66 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:59"]
Ja jos kotona on kaikki hyvin, ei ole tarvetta juosta vieraissa.
[/quote]

Höpö höpö, kyllä aina menee pikku pala vierasta piirakkaa...

Vierailija
8/66 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:46"] Miksi minä edes haluaisin "lapsivapaata" aikaa? [/quote] Miksi et haluaisi? kai sitä kavereiden kanssa voi pitää hauskaa äidiksi tulon jälkeenkin. [/quote] Kavereiden kanssa hauskanpito kuullostaa aika lapselliselta? Ootko jotain 14? 15?

[/quote]

Tuollaisen tyypin miehenä mä ainakin tarvitsisin paljon vaimovapaata aikaa.

Vierailija
9/66 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:33"]

Tuosta miesten uskottomuudesta, useimmat kyllä lipsahtavat, kun on hiukka viinaa suonissa ja hyvännäköinen nainen astelee näköpiiriin. Näin se vaan on, vaikka mitä väittäisitte, itseään tosimiehinä pitävät haluavat testata "miehisyyttään". Sellaiset lutuset tossukat on sitten eri asia. 

Meno oli aikamoista kun jäin yksin ja kävin joskus kavereiden kanssa kaljalla. Rikkaa ei itse tarvinnut ristiin laittaa, mukaanlähtijän olisi voinut valita useammasta. Oli tapauksia että miehet tanssittivat minua ja suorastaan tarjosivat itseään, vaikka vaimot istuvat samassa pöydässä, siis kysymys vaikkapa pikkujouluista. Vaikeita tilanteita, asun pienellä paikkakunnalla, jossa jollailailla kaikki tuntevat toisensa. Onneksi nuo naiset olivat fiksuja, minua ei kukaan heistä moittinut, mutta ukot varmasti kuulivat kotona kunniansa. Toki minäkin hoidin tilanteet asiallisesti, huumoriksi yritin vääntää, vaikka joskus teki mieli kysyä, että miten mies kehtaa. En ollut tuolloin mikään tyttönen, aikuinen ihminen. 

[/quote]

Että täytyy olla lutuinen tossukka, tai muuten pettää, jos hyvännäköinen nainen, eli siis sinä, tulet näköpiiriin. On jollain miehillä periaatteita. Ei kaikki petä, sori vaan. Edes sinä et ole niin kuuma.

Vierailija
10/66 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän iskä vei aina koko perheen katsomaan ralleja. Sillon kun äitin silmä vältti niin iskällä oli omat rallit menossa outojen naisten kanssa. Enhän minä sen ikäisenä vielä tajunnut, mutta ahdisti. Seuraavat viikot myös ahdisti kun kotona ei ollut ruokaa.

Vierailija
11/66 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 17:41"]Meidän iskä vei aina koko perheen katsomaan ralleja. Sillon kun äitin silmä vältti niin iskällä oli omat rallit menossa outojen naisten kanssa. Enhän minä sen ikäisenä vielä tajunnut, mutta ahdisti. Seuraavat viikot myös ahdisti kun kotona ei ollut ruokaa.
[/quote]

Söikö ne oudot naiset teidän ruoat?

Vierailija
12/66 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 17:41"]Meidän iskä vei aina koko perheen katsomaan ralleja. Sillon kun äitin silmä vältti niin iskällä oli omat rallit menossa outojen naisten kanssa. Enhän minä sen ikäisenä vielä tajunnut, mutta ahdisti. Seuraavat viikot myös ahdisti kun kotona ei ollut ruokaa.
[/quote]

Söikö ne oudot naiset teidän ruoat?
[/quote]
Voi sen niinkin ajatella, rahat lähtivät heidän matkaansa.

Vierailija
13/66 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:55"]

Joo. Prostituutio kukoistaa siellä.

[/quote]

Mitä sitten? Jokaikinen kisavierasko niitä siellä nussii?

Tiedätkö, että niitä prostituoidun palveluja löytyy ihan ympäri suomea ja miehesi voi niitä käyttää ihan ympäri vuoden niin halutessaan.

Ja jos kotona on kaikki hyvin, ei ole tarvetta juosta vieraissa.

[/quote]

Kyllähän se niin on, ettei kotiolot vaikuta juurikaan, vaan miehen omat asenteet ja käytös, miten tahtoo elää. Sen jälkeen, kun mies on jossain sortunut huoraamaan, alkaa syyttämimen ja valheet, että kotona ei ollu kaikki hyvin, vaimolta ei saa ja kotona on vaan pelkkää riitaa. Tasan varmasti tulee riitaa, kun mies alkaa käyttäytyä epäilyttävästi ja valehtelee yms. Se riita alkaa siitä, kun vaimo kysyy, missä olit, kun tulit aamuyöllä kotiin, ja sen riidan aloittaa mies, jonka omatunto ei kestä valehtelua ilman vaimon syyttämistä miehen omista mokista! Vaimon syy, vaikka todellisuudessa on miehen ihan oma syy!

Moni ihana vaimo ihmettelee miehensä käytöksen muuttumista, eikä voi käsittää, miten mies voi lähteä huoriin, vaikka kotona on hyvää ja tyydyttävää seksiä ja vaimo ei ole huomannut mitään ongelmia, ennenkuin niitä alkaa tulla miehen käytöksen ja vihamelisyyden ja välttelyn takia. Huonolla omallatunnolla kun on vaiea olla oman vaimon vieressä kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan!

On eräs, joka näkee, kuulee ja tietää ihan kaiken: Jumala! Joka ikinen ihminen joutuu kerran Hänen eteensä vastaamaan kaikista omista teoistaan ja sanoistaan! Voi sitä raukkaa, joka elää puolisoaan pettäen ja valheessa! Jos nyt koet piston sydämessäsi, käänny Jeesuksen puoleen rukouksessa ja pyydä anteeksi. Sen jälkeen mene, ja pyydä anteeksi omalta puolisoltasi, jota kohtaan olet väärin tehnyt, ja lopeta väärinteot. Jeesus on silloin oleva Puolustusasianajajasi viimeisellä tuomiolla, joka ihan satavarmasti vielä tulee!

Vierailija
14/66 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:57"]Voivoi.. taidatte olla rupsahtaneita verkkariperseitä joiden miehet kattelee hyvännäköisiä naisia ralleissa.. kyllä muaki vituttais :( mun mies ei sellasiin edes halua ja jos menee pyytää mua mukaan. Niin ja ennenkuin alatte haukkumaan niin mua on pyydetty tähtitytöksi sekä autolehteen :)
[/quote]

Kunnon wt-luuska siis. Kai sulla on joku mauton lutkaleimakin?
[/quote]ai siis jos pyydetään tollasiin niin on lutka vai? :D

Vierailija
15/66 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan rumat muijat haukkuu ku oma mies tekee mitä lystää. Onneks mää riitän mun miehelle .. pidän mieheni tyytyväisenä ja näytän hyvältä. Pidän ulkonäöstäni huolta.

Vierailija
16/66 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:46"]

Miksi minä edes haluaisin "lapsivapaata" aikaa?

[/quote] Miksi et haluaisi? kai sitä kavereiden kanssa voi pitää hauskaa äidiksi tulon jälkeenkin.

[/quote]

Kaikki eivät halua. Mikä siinä on vaikea ymmärtää? En minäkään kaivannut moneen vuoteen lapsivapaata. Kerkeän kyllä nytkin kun ovat isompia,

[/quote]

Kyllä noin voi toimia. Siinä vaan on sellainen riski, että jos et pidä omasta sosiaalisesta elämästäsi huolta, vaan kutistut pikku äityliksi vuosikausiksi, kriisin kohdatessa sulla ei sitten välttämättä olekaan missään ketään, jonka puoleen kääntyä.

Tähän kun vielä lisää sen, että tekee lapset ilman koulutusta ja työpaikkaa, muhii kotona vuosikausia pelkästään äitinä, ja sitten se mies lähtee, joutuu työttömäksi tms. sitten kyllä ollaan itkemässä kuinka tässä nyt näin kävi. Vaikka asiat voisi järkevänä hoitaa muutenkin.
[/quote]

Millaisia ystäviä teillä oikein on? Omassa ystäväpiirissäni on niin eri ikäisten lasten äitejä kuin vapaaehtoisesti ja tahtomattaan lapsettomiakin. Heitä kaikkia voin tavata niin, että lapsi on mukana. He nimenomaan haluavat tavata myös lasta minun lisäkseni.

Lapsen isällä ei sitten juuri olekaan kuin lapsetonta aikaa, koska päätti 3 vkoa synnytyksen jälkeen, ettei haluakaan elää lapsiperheen elämää. No, lapsen onneksi minä olen häneen sitoutunut ja nimenomaan haluan nyt elää sitä pienen lapsen äidin elämää enkä kaipaa ns lapsetonta aikaa. Sitä minulla ehti tässä olla jo pitkään ennen lasta, ja lapsuus on muutenkin niin lyhyt aika. Kyllä sitä sitten taas ehtii istuskella kavereiden kanssa kahviloissa, kun lapsi on iso. Aika aikaa kutakin, nyt nautitaan lapsen seurasta!

Vierailija
17/66 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/66 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:46"]

[/quote] Miksi et haluaisi? kai sitä kavereiden kanssa voi pitää hauskaa äidiksi tulon jälkeenkin.

Vierailija
19/66 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rallit on kerran vuodessa, onko se paljon vapaata miehelle? Meillä kyllä mies usein sanoo,e ttä voin mennä johonkin jos haluan.

Mielelläni annan vapaata myös miehelle, muttei hän kokskaan menen mihinkään kun ei ole saanut kavereita täältä kaupungista.

Vierailija
20/66 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minulla on nytkin lapsivapaa viikonloppu, koska lapsi lähti kaverinsa perheen mukana mökille. Saamme myös paljon yhteistä lapsivapaata, sillä lapsen harrastus tuo mukanaan leiri- ja kisamatkoja, jolloin ollaan yön yli pois kotoa. Silloin kun lapsi oli pienempi sain myös lapsivapaata silloin, kun halusin, sillä isä kantoi tietysti myös vastuunsa lapsen hoidosta ja jos menot sattuivat päällekkäin, isovanhemmat auttoivat aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi