Nuori sai lähetteen magneettikuvaukseen, ja jouduin ottamaan rauhoittavaa
Tuli paniikkikohtaus omista kokemuksista, jolloin en pystynyt menemään pömpeliin.
Nuori on aiemmin pyörtynyt verikokeessa ja melkein tukehtunut oikomismuottivalussa hammaslääkärillä.
Ja ihan turha tsempata tai muuta. Oksettaa ja pää on tukossa.
Kommentit (29)
Jos on turha tsempata niin miksi avauduit tänne?
Mistäköhän nuori on saanut mallin panikoimiseen ja siihen, että "pömpeleitä" pitää pelätä? Sinulta.
Aloitus on joko keksitty tai sitte ap on narkkari joka käyttää kaikkea tekosyynä mömmöjen vetämiseen.
No toivotaan ettei sinulle satu elämässä oikeasti pahoja juttuja.
Mitä rauhoittavaa otit? Oliko lääkettä reseptillä vai esim. tölkeissä myytävää "rauhoittavaa"?
Ok. Miksi tulit tänne asiasta ilmoittamaan?
Itse olen käynyt magneettikuvassa parikymmentä kertaa, enkä ole panikoinut koskaan. Suurin ongelma on ollut kiusallinen nenän kutina satunnaisesti. Joka kerta on siis kuvattu päätä ja joskus myös selkärankaa.
Luottavaisin mielin mentiin noille muutamalle lekurikäynnille ja olin tukena. Kunnes nuori otti lukua, ja hammaslääkärillä purut valui kurkkuun ja huulet muuttui siniseksi. Olisi voinut kuolla tukehtumalla.
No, saa tuon peruttua. Onneksi.
Joku muu keino pitää nyt vaan löytyä.
T. Ap
Lopettakaa se lääketeollisuuden palvelujen käyttö. Hoito aiheuttaa enemmän ongelmia, kuin mitä alun perin oli
On niitä synnytyspelkoisiakin ja saahan nekin jonkun sektion.
Olen ollut pään MRI-kuvauksessa ja minusta siellä putkessa oli mukava köllötellä :D. Sain ylleni sairaalan ihanan pehmoiset vaatteet, kuulokkeista soi musiikki ja näin sellaisen pienen peilin kautta hoitajat.
Tietysti on aina parempi ettei löydy mitään sellaista, joka vaatisi tuollaista kuvantamista. Mutta ei tosiaan ollut mikään paha tutkimus.
Luin kokemuksia, eikä yksikään ollut myönteinen. Ne jotka oli selviytyneet, oli yleensä saattajan kanssa.
Ja kiitos huolenpidosta ja ymmärryksestä. Kuten aina.
Ap
Miten ihmeessä nuori melkein tukehtui muotintekoaineen valumaan(?), kun se aine laitetaan siihen muottiin, hampaat purraan yhteen, ja aine kovettuu noin minuutissa?
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa se lääketeollisuuden palvelujen käyttö. Hoito aiheuttaa enemmän ongelmia, kuin mitä alun perin oli
Mielialalääkkeiden kohdalla voi ollakin näin. Niitähän sinä käytät runsain mitoin.
Paniikkikohtauksiin on yleensä reseptilääke. Tarpeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Luin kokemuksia, eikä yksikään ollut myönteinen. Ne jotka oli selviytyneet, oli yleensä saattajan kanssa.
Ja kiitos huolenpidosta ja ymmärryksestä. Kuten aina.
Ap
Joko puolessa tunnissa aloituksesta unohdit, että et halua tsemppausta tai muutakaan. Joten ole hyvä.
Eli lapsi ei saisi mennä tutkimukseen, kun vanhempaa pelottaa? Hyvää tekee lapsen kehitykselle tuollainen.
Mistä näitä hermoheikkoja äitejä tulee? Hakeutukaa hoitoon.
😂