Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoja syytti minua "ansojen" jättämisestä!

Legopalikka sohvatyynyjen välissä
04.03.2022 |

Meillä on kolme lasta ja molemmat vanhemmat tekevät pitkää työpäivää. Minä lisäksi päivystän usein öisinkin.
Arkea helpottamaan palkkasimme vastikään siivojan. Hänen käy kerran viikossa koko talon läpi.
Eilen tämä siivoja soitti minulle vahingoniloisena, että hänpä olikin löytänyt tekemäni ansat... oli huomannut pienen legopalikan sohvatyynyjen välissä ja hiuspompulan maton alla.
Olin aivan järkyttynyt syytöksistä!
Ei minulla todellakaan ole tarkoitus siivota nurkkia läpikotaisin ennen siivoojan tuloa, siksihän hänet juuri palkkasinkin. Toisekseen minulla ei todellakaan ole mitään intressiä "testata hänen työnjälkeään", kuten hän itse asian ilmaisi. Joskus kerään enimmät näkyvät rojut, mutta usein jätän vaan ison kassin näkösälle, mihin siivoja saa ylimääräiset tavarat kerätä. Jokainen sitten poimikoon siitä omansa paikalleen torstai-iltaisin.
En voi jatkaa yhteistyötä moisen yrittäjän kanssa, jolla ei ole mitään luottamusta minuun. Harmittaa ihan vietävästi, etenkin kun avauduin tänään työkavereille ja sanoi, että tuo on siivojilta aika yleistä, oli lehdestä lukenut. Syyttävät siis heitä työllistäviä ihmisiä ansoista milloin minkäkin paperilapun tai hiuspinnin takia.
Ei meillä ole niin siistiä koskaan, etteikö tällaiset pienet (ja monesti isommatkin) esineet ja tavarat olisi väärissä paikoissa.

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia mä en ikinä tekisi kotisiivouksia. Voivoi sentään.

2/111 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia meille ei ole palkattu siivoojaa. Hukutaan ennemmin vaikka paskaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se siivous(yksityis)yrittäjä sanoi, kun kerroit hänelle, että lopetat sopimuksen luottamuspulan takia? Luulisi kirpaisseen?

Vierailija
4/111 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mitä!? Vai että yleistä!? T. Siivooja.

Vierailija
5/111 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minäkin olen lukenut jonkun siivoojan manailevan ansoja, ja ajattelin jo silloin että enpä sitten ota siivojaa, sillä meillä voisi hyvinkin löytyä kolikoita ja muita pikkutavaroita mitä ihmeellisimmistä paikoista ja saisin vain sitten syytöksiä ja vttumaisen akan maineen.

Vierailija
6/111 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varmaan niistä, jotka jättää noita ansoja. Saitoja kyykyttäjiä. Onneksi en tee sitä työtä.

Vierailija
7/111 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme ettei ap osaa siivota, kun ei osaa niin yksinkertaista asiaa kuin kappalejako.

Vierailija
8/111 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä se siivous(yksityis)yrittäjä sanoi, kun kerroit hänelle, että lopetat sopimuksen luottamuspulan takia? Luulisi kirpaisseen?

Mun kaveri on töissä kotisiivousfirmassa ja kertoo näitä juttuja, ansat ovat kuulemma yleisiä.

Pari kertaa on sanonut, että joku irtisanoi sopimuksen, kun jäi kiinni. Eivät kuulemma enää kehdanneet kohdata häntä, kun hän oli esim. löytänyt pöytäliinan alta kolikon ja oli laittanut siihen lapun päälle, että Ähäkutti- siivosin täältäkin.

Vierailija
9/111 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kohteliasta siivota paikat ennakkoon mahdoliisimman hyvin. Jää vain viimeistely.

Vierailija
10/111 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta riitti käydä ihmisten kodeissa siivoamassa. Enpä ollut ylimielisempää porukkaa tavannut siihen mennessä, toki mukaviakin perheitä oli, mutta pääsääntöisesti ja varsinkin perheen naiset, olivat ylimielisiä ja ilkeitä. Olisitte tyytyväisiä että edes joku viitsii p@skasia kotejanne käydä siivoamassa, hikisiä puseroita silittämässä, ja v*ttulua kuuntelemassa.

Vierailija
11/111 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa uskoa, että kukaan jättäisi tahallaan mitään ansoja. Kyllä sitä sälää löytyy itsekunkin nurkista mitä ihmeellisimmistä paikoista. Sairasta ajattelua noilla siivoojilla. Olisivat tyytyväisiä, että joku maksaa heille työstä.

Vierailija
12/111 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu varmaan niistä, jotka jättää noita ansoja. Saitoja kyykyttäjiä. Onneksi en tee sitä työtä.

Miksi maksaja ei saisi suorittaa laadunvalvontaa? Eihän siivoojan toimintaa saa valvontakameroillakaan tarkkailla, ellei ole tarroin siitä etukäteen ilmoittanut.

Vierailija
13/111 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kohteliasta siivota paikat ennakkoon mahdoliisimman hyvin. Jää vain viimeistely.

Miksi maksaa jollekin siitä työstä, jonka kuitenkin tekee itse?

Vierailija
14/111 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexac kirjoitti:

Tämän takia meille ei ole palkattu siivoojaa. Hukutaan ennemmin vaikka paskaan. 

Tää on niin hyvä biisi .

Vierailija
15/111 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on töissä kotisiivousfirmassa ja kertoo näitä juttuja, ansat ovat kuulemma yleisiä.

Pari kertaa on sanonut, että joku irtisanoi sopimuksen, kun jäi kiinni. Eivät kuulemma enää kehdanneet kohdata häntä, kun hän oli esim. löytänyt pöytäliinan alta kolikon ja oli laittanut siihen lapun päälle, että Ähäkutti- siivosin täältäkin.

En kyllä haluaisi, että joku, joka jättää mulle tuollaisia lappuja, tulee enää kotiini. Kun sitä ei oikein voi tietää, onko joku juttu pantu tarkoituksella johonkin vai ei. Lapset panevat tavaroita tosi kummallisiin paikkoihin.

Vierailija
16/111 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheessä on outoa, jos nuo oli ainoat "väärässä paikassa" olevat tavarat mitä löysi. 

Tulispa meille siivoamaan.....

Vierailija
17/111 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä kukaan tietää, että löytää ansan? Ovatko nämä asunnot sellaisia, että siellä on jo supersiistiä, ja siivooja on vain hieman pyyhkimässä pölyjä ja imuroimassa minimalistista, melkein tyhjää kotia? Minun asunnosta voisi löytää kolikon aika monesta paikasta. Yksikään niistä ei olisi ansa.

Vierailija
18/111 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta riitti käydä ihmisten kodeissa siivoamassa. Enpä ollut ylimielisempää porukkaa tavannut siihen mennessä, toki mukaviakin perheitä oli, mutta pääsääntöisesti ja varsinkin perheen naiset, olivat ylimielisiä ja ilkeitä. Olisitte tyytyväisiä että edes joku viitsii p@skasia kotejanne käydä siivoamassa, hikisiä puseroita silittämässä, ja v*ttulua kuuntelemassa.

No et varmaan ollutkaan kovin ammattitaitoinen siivooja. Vaatteet silitetään puhtaina ja ne hikiset laitetaan pyykkikoneeseen.  Sinun aseenteellasi olevaa työntekijää en palkkaisi mihinkään työhön.

Vierailija
19/111 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Meillä ei käy siivoojaa, joten varmaan tuollaiset ”ansat” on itselle. Meillä voi löytyä pompuloita ihan mistä sattuu ja pöytäliinan alle voi hyvinkin olla vahingossa mennyt kolikko. Kolme pitkähiuksista tytärtä ja kissa pitävät huolta siitä, että tavarat eivät aina oli loogisimmilla paikoillaan.

Vierailija
20/111 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoojalle maksetaan siivoamisesta, miksi ihmeessä se siivous pitäisi itse tehdä etukäteen? Jos menee kampaajalle niin pitääkö leikata itse ensin että kampaajalle jää vain viimeistely? Jos palkkaa koiranulkoiluttajan niin pitääkö ensin käyttää koira tunnin lenkillä että ulkoiluttajan tarvitsee käyttää vain talon ympäri pissillä?