Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt suomalaiset yleislakkoon

Vierailija
20.11.2022 |

Alkaa nyppimään pikkuhiljaa kun mitään ei tehdä valtiovallan toimesta. Sähkön hinta paisuu, ruuan hinta paisuu, polttoaineen hinta paisuu ja kaikesta syytetään inflaatiota. Samalla luetaan lehdestä kuinka yritykset tekevät vuosisadan voittoja. Joku ei nyt ihan täsmää.

Suomalaisten tulisi alkaa yleislakkoon niin pitkäksi aikaa, että päättäjät tekevät niille annetut hommat eli edistävät kansan toimeentuloa! Hinnat saadaan kuriin jos poliittista tahtoa on!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Di Igor DA

Vierailija
2/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko putella poliittista tahtoa myöntää tappio?

tämähän on noloa putelle jos jatkuu sota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Igor, meillä täällä lännessä presidentti eikä eduskunta ei voi määrätä hintoja kaupoissa. Yllättävää toki varmaan sieltä venäjältä katsottuna, kun teillä kaikki pokkuroi hirmuhallitsijaa (tai joutuvat sotaan Hersoniin kuolemaan).

Vierailija
4/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Di Igor DA

Mä mikään Igor ole. Eli sun mielestä on ihan oikein maksaa ryöstöhintoja sähköstä? Niiden tuotantokustannukset eivät ole nousseet millään lailla vaan tuottajat vetää välistä poskettomia hintoja. Onko oikein? Mitä muuta kansa voi enää tehdä kuin mennä lakkoon?

Muuten me maksetaan kiltisti hamaan tulevaisuuteen ja lopulta suomalainen yhteiskunta näivettyy kun mihinkään ei kansalla ole varaa enää pakollisten elinkustannusten jälkeen.

Vierailija
5/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Igor, meillä täällä lännessä presidentti eikä eduskunta ei voi määrätä hintoja kaupoissa. Yllättävää toki varmaan sieltä venäjältä katsottuna, kun teillä kaikki pokkuroi hirmuhallitsijaa (tai joutuvat sotaan Hersoniin kuolemaan).

Hallitus voi päättää vaikka siitä, että suomalaisten kansalaisten tulee saada sähkönsä kohtuulliseen hintaan ensi talven ajan, esim. 15 snt/kWh jos halua on. Poikkeuslakeja sorvattiin niin innoissaan koronankin aikana niin miksi ei nyt. Suomen sähkön kulutuksesta kotitalouksien osuus on vajaa 25% eli ei puhuta merkittävistä tappioista tappioista tuottajien pussista kuitenkaan.

Vierailija
6/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtio on pilannut ihmisten elämän laeillansa.         Ainoa mikä auttaa on että päättäjät viedään saunan taakse.

yleisLakko kanssa savustaa ne koloistaan koska eivät saa veroja millä loisia.

Ilmiannettu Suojelupoliisille

https://supo.fi/yhteystiedot

Vierailija
7/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalla on jo liian rankkaa elättää valtiota valtiossa, orjina. Loput tulot menee ulkomaiden avustuksiin ja herrain lentelyyn päivärahoineen. Tätä ei julkaista,mielipiteitä ei sallita ohi virallisen.

Vierailija
8/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eduskunta ja presidentti  voivat vaan huonontaa ihmisten ostovoimaa tai varastaa heidän omaisuutensa. Siksi niillä ei tee mitään.

Vierailija
9/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat alkoi nousta jo ennen Ukrainan sotaa, eli tämä ei johdu Ukrainasta. Sota pahensi tilannetta, mutta hallitus oli alkanut ahdistella kansaa verojen nousulla jo aiemmin eli kiristämällä veroja hinnat nousee ja jakamalla suomalaisten rahoja muihin maihin!

Vierailija
10/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko putella poliittista tahtoa myöntää tappio?

tämähän on noloa putelle jos jatkuu sota

NO onko?

Vierailija
11/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Di Igor DA

Mä mikään Igor ole. Eli sun mielestä on ihan oikein maksaa ryöstöhintoja sähköstä? Niiden tuotantokustannukset eivät ole nousseet millään lailla vaan tuottajat vetää välistä poskettomia hintoja. Onko oikein? Mitä muuta kansa voi enää tehdä kuin mennä lakkoon?

Muuten me maksetaan kiltisti hamaan tulevaisuuteen ja lopulta suomalainen yhteiskunta näivettyy kun mihinkään ei kansalla ole varaa enää pakollisten elinkustannusten jälkeen.

Samaa mieltä. Nyt voi jättää Igorit pois. Kyseessä on normi ns. tyhmien suomalaisten rahat pois kusetus. Hinnat voi laittaa 10-kertaiseksi ja vedota sotaan, inflaatioon, ilmastonmuutokseen yms.

Vierailija
12/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisaloite 100 000 Ukrainalaisen perheen tuomiseksi Suomeen

Voisiko joku osaava tehdä?

https://urly.fi/21GO

Saataisiin se lapsivaje korjattua

Osa heistä kuitenkin jää

Hyvää mainosta Suomelle... jne!

Vierailija
13/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa heistä kuitenkin jää

Ovat kuin suomalaiset

Vierailija
14/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa heistä kuitenkin jää

Allekirjoittasin heti

Osa on jo töissä ja hankkii elantonsa sillä. Työvoimapula maassa.

Ukrainalaiset ovat ahkeraa porukkaa.

Vierailija
15/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen ongelma sulla on?

Itse olen pienituloinen mutta eipä arki ole mihinkään muuttunut.

Nämä valittajat on jotakin tyhjäntoimittajia ja kermaperseitä.

Vierailija
16/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin rakentaa Venäjän suurvalta-imperiumia - pala palalta. Putinin kartoissa Suomi kuuluu Venäjän imperiumiin, samoin Puola ja Baltian maat.

Vierailija
17/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen ongelma sulla on?

Itse olen pienituloinen mutta eipä arki ole mihinkään muuttunut.

Nämä valittajat on jotakin tyhjäntoimittajia ja kermaperseitä.

Putin maksaa

Nyt ei ole aika keikuttaa venettä

Vierailija
18/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtio on pilannut ihmisten elämän laeillansa.         Ainoa mikä auttaa on että päättäjät viedään saunan taakse.

yleisLakko kanssa savustaa ne koloistaan koska eivät saa veroja millä loisia.

Ilmiannettu Suojelupoliisille

https://supo.fi/yhteystiedot

Kyllä yleislakko kelpaa aseeksi taas punikeille sitten kun oma tunarihallitus on ensin äänestetty ulos vaaleissa.

Vierailija
19/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa lapsia

Putin nimenomaan haluaa että esim. Suomessa ja Ukrainassa ei synny lapsia!

Totta kai voit hankkia lapsen. Se on hyväksi sulle. Se on hyväksi maailmalle. Se on hyväksi Suomelle. Se on meidän kaikkien moraalinen velvollisuus.

Mä olen itse jo kolmen lapsen äiti ja lasten hankinta oli mulle kaikista paras päätös mun elämässäni. Aluksi tietysti emmin, mutta kun lapset syntyivät niin asiat kyllä järjestyi. Suomessa on maailman paraspaikka saada lapsia ja kasvattaa niitä.

Oon niin onnelline kun päätin hankkia lapseni. En vois ajatella elämää ilman heitä. Säälin lapsettomia, koska eivät koskaan voi tuntea tätä maailman vahvinta tunnetta ja sidettä: rakkautta lapseen.

Vierailija
20/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mikset ala yritysten omistajaksi.

Oma valinta pelkästään vinkua eikä tehdä mitään asian eteen.