Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottavinta, mitä sinulle on tapahtunut yksin ollessasi?

Vierailija
29.07.2015 |

"Pelkäättekö omakotitalossa"-keskustelun innoittamana! Pelottavinta mitä teille on tapahtunut yksin ollessanne?

Kommentit (1815)

Vierailija
1781/1815 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran loppui suklaakonvehdit ihan kesken kaiken 😬

Vierailija
1782/1815 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on aulassa postilaatikot. Olin ollut sairaana ja kello 24 illalla kun olo oli  alkanut helpottaa,mieleen tuli mennä katsomaan postit. Huomasin että yksi juoppo naapuri on sammunut postilaatikoiden luokse mutten välittänyt,vaan astuin äijän yli. Äkkiä tarrasi nilkkaani ja irvisteli kuin itse piru,onneksi oli niin päissään että ote irtosi. Myöhemmin sama äijä kävi munasiltaan hakkaamassa kaikkien ovia.

20 v sitten jaoin vähän aikaa lehtiä. Kerran oli sitten eräs tunnettu puliukko kadulla makaamassa. Piti sitä siinä väistää. Siinä sen ohi kulki nuori nainen, joka sitten astui tuon yli ja vahingossa kenkä hipaisi tuota pultsaria. Siihen puliukko vaan mörähti: - Perkeleen jätkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/1815 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukset paholaisesta/pahasta 

Vierailija
1784/1815 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Pyhän Hengen menettämisestä

Vierailija
1785/1815 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Kokemus että joku yrittää vetäistä minut ruumiistani irti (herääminen yöllä siihen). Jouduin osastolle ja sanottiin että kyse on psyykosista ja skitsofreniasta.  Mitään yliluonnollista kun ei ole. Hehän sen toki parhaiten tietää. 😇 Ihanaa, belsebuubitkin rauhoittui kun vika olikin vain minussa.

Vierailija
1786/1815 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen aurallinen migreenikohtaukseni, kun en vielä tiennyt, mistä oli kyse.

Vierailija
1787/1815 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tosin luulen etten ollut koskaan uudestisyntynyt, olen mahdollisuuteni menettänyt. 

Vierailija
1788/1815 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Kokemus että joku yrittää vetäistä minut ruumiistani irti (herääminen yöllä siihen). Jouduin osastolle ja sanottiin että kyse on psyykosista ja skitsofreniasta.  Mitään yliluonnollista kun ei ole. Hehän sen toki parhaiten tietää. 😇 Ihanaa, belsebuubitkin rauhoittui kun vika olikin vain minussa.

Nykyihmiset niiin maallisia ateisteja etteivät usko yhtään mihinkään kuin rahaan, mammonaan, valtaan, siitä paholainen tykkää. 

Vierailija
1789/1815 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tosin luulen etten ollut koskaan uudestisyntynyt, olen mahdollisuuteni menettänyt. 

No minä en edes ollut täysin varma että seuraan Pyhää Henkeä kunnes tein raskaan synnin (liittyi tavallaan noituuden harjoittamiseen)  ja sen jälkeen koin että lähti. Fyysisenä tunteena.

Vierailija
1790/1815 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ps. miten niin menettänyt, mikset voisi sitten/nyt myöhemmin uudestisyntyä

Vierailija
1791/1815 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen aurallinen migreenikohtaukseni, kun en vielä tiennyt, mistä oli kyse.

Mulla sama. Olin aivan varma, että minulla on aivoverenvuoto tai joku halvaus. Tai aivokasvain. Tai joku vaarallinen silmäongelma ja että sokeudun.

Vierailija
1792/1815 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvaus

Vierailija
1793/1815 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kerran yöllä, kun asunnossani liikkui joku. Kuului askelia. No eksäni, jolla oli avain vielä, oli kännissä tullut luokseni, kun oli kuulema niin hirveä ikävä.🙄

Vierailija
1794/1815 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin sisällä, kun veli oli ulkona autotallista jotain hakemassa ukkosella. Yhtäkkiä kuului järkyttävän kova pamaus ja koko olohuone kävi valkeana, lasit helähti ikkunoissa. Luulin, että salama iski pihaan ja juoksin hädissäni ikkunaan katsomaan onko veljeni elossa. Sieltä se rauhallisesti käveli tulemaan takaisin päin. Sisään tullessa sanoi, että taisi iskeä lähelle. No älä. Minä melkein itkua väänsin, että luulin, että kuolit.

Vierailija
1795/1815 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin teini, asuimme todella vanhassa talossa joka oli rakennettu vanhan pappilan puutavarasta. Yhtenä yönä heräsin siihen että omassa huoneessa oli toinen nuori tyttö joka siis vain seisoi nurkassa hieman leijuen, huonoryhtisenä, tummat hiukset valuen, kolkko kasvoisena. Se vain katseli ja hymyili. Toljotimme hetken toisiamme ja sitten se katosi. Näin saman tytön vielä toisenkin kerran kuukausien päästä, sama nurkka ja sama hymy. Kyllähän se pelotti, olin aina ihan patsas ja hikinen, sydän jyskyttäen, mutta aamulla aina uskottelin että se oli unihalvaus tai masennuslääkkeiden sivuoire. Muutin kotoa ja nuorempi siskoni muutti huoneeseeni. Olin kertonut tytöstä vain äidille joka piti asian itsellään kunnes pikkusisko alkoi kertoa samasta tytöstä... Sama nurkka, samat piirteet, sama hymy, enkä ollut kertonut niistä edes äidille... 

Ties miksi se tyttö vieraili meidän luonamm

Jeesus vapauta! Aamen

Vierailija
1796/1815 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut ryyppämässä ja sammunut eteisen lattialle. Heräsin siihen, kun koira nuoli mun emätintä. 

Vierailija
1797/1815 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut yksin, mutta melkein kun lapsi nukkui huoneessaan. Katsoin Conjuring elokuvaa ja juuri siinä kohdassa,jossa noita on kaapin päällä lapsi tuli sanomaan " en saa unta kun  välkkyy ja kolisee". 

Pikkuisen jännitti mennä katsomaan mutta yövalon  lamppuhan siellä veteli viimeisiään ja piti diskoa,kaapissa taas melusi iltahepulin saanut kissa :D Hätistin kissan ulos ja vaihdon lampun,niin loppui se kummittelu.

.

Vierailija
1798/1815 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unihalvaus

Hui ne on pelottavia. Pari kolme kertaa kokenut ja sitten heränny hiestä märkänä ja tajusin että unta oli. Helpotus!!

Vierailija
1799/1815 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ensimmäistä kertaa ties kuinka pitkään aikaan käty. Vaimo ja lapsi kylpylässä. Olin jo suunnitellut miten pelipäivän suoritan ja prkl modeemi ei meinannut toimia ja nykypelit vaatii yksinpeliinkin internetin. Kyllä siinä pelotti hetken että pieleen meni. 

Vierailija
1800/1815 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin jäätelötuutissa on tosi kovaa se vohveli. En pureskellut vohvelia tarpeeksi pieneksi ja pala jäi kurkkuun kiinni. 

Sain sitten ihan oikeasti yskiä, että pala irtosi. Kävi jo mielessä, että tähänkö nyt kuolen. Asun yksin joten ei apuja lähellä.