Pelottavinta, mitä sinulle on tapahtunut yksin ollessasi?
"Pelkäättekö omakotitalossa"-keskustelun innoittamana! Pelottavinta mitä teille on tapahtunut yksin ollessanne?
Kommentit (1815)
Vierailija kirjoitti:
Unihalvaus
Tuo on paha. Pelottaa niin perkeleesti mutta mitään ei pysty tekemään.
Äänet. Kun herään ovikellon soittoon eikä siellä ole ketään.
Söin karkkeja,sellaisia suklaakuulia selälläni ja yksi luiskahti kurkkuun.
Säntäsin pystyyn ja siinä panikoidessa se irtosi
Heräsin yhtenä yönä siihen, kun sydämessä tuntui muljahtelua eikä se loppunut. Koko kroppa tärisi, oli kylmä hiki ja huimaava olo, käsissä ja hauiksissa pisteli, olo oli kunnon paniikissa. Sydän hakkasi niin lujaa etten enää tuntenut mitään rinnassa. Luulin että olin saamassa sydänkohtauksen ja kuolen kaksikymppisenä. Kävelin kämppää edestakas noin 20 minuutin ajan syvään hengittäessä, yrittääkseni rauhoitella itseäni ja puhelin kourassa siltä varalta että piti soittaa 112. Se kesti noin vartin ajan eikä sen jälkeen ole tapahtunut toiste. En tiedä mistä se johtui sillä mitään stressaavaa ei ollut tapahtunut edeltävinä päivinä, mutta veikkaan että se liittyi silloiseen ahdistukseen tai oli joku paniikkikohtaus.
Tämä tapahtui 90-luvun lopussa, kun olin lapsi. Kaverin kanssa pelattiin spiritismiä, ketään muita ei ollut kotona. Pyysimme henkeä näyttämään jotenkin, että on paikalla. Koko talosta sammui valot eikä valot menneet enää päälle valonkatkaisimista. Oli aivan pilkkopimeässä, koska oli ilta. Juoksimme ulos ja odotimme useamman tunnin pakkasessa, kunnes hänen äitinsä tuli kotiin. Äitinsä meni sisälle ja laittoi valot päälle katkaisimesta ilman mitään ongelmaa. Ei pelattu kyseistä peliä enää sen jälkeen. Vielä aikuisena näen joskus painajaisia, joissa valot yhtäkkiä sammuvat enkä saa niitä päälle ja tunnen jonkun pahan läsnäolon.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapahtui 90-luvun lopussa, kun olin lapsi. Kaverin kanssa pelattiin spiritismiä, ketään muita ei ollut kotona. Pyysimme henkeä näyttämään jotenkin, että on paikalla. Koko talosta sammui valot eikä valot menneet enää päälle valonkatkaisimista. Oli aivan pilkkopimeässä, koska oli ilta. Juoksimme ulos ja odotimme useamman tunnin pakkasessa, kunnes hänen äitinsä tuli kotiin. Äitinsä meni sisälle ja laittoi valot päälle katkaisimesta ilman mitään ongelmaa. Ei pelattu kyseistä peliä enää sen jälkeen. Vielä aikuisena näen joskus painajaisia, joissa valot yhtäkkiä sammuvat enkä saa niitä päälle ja tunnen jonkun pahan läsnäolon.
No kannattiko pelata? Kannattiko ruveta leikkimään henkivaltojen kanssa? Nyt suhun kiinnitty demoninen olento.
Ovien aukeaminen ns. itsestään. Eihän ne tietenkään itsestään aukeile, vaan jonkun aukaisemana. Tätä on tapahtunut muutamankin kerran, koska olen ollut mukana okkultismissa ja ovien aukeaminen on eräs tyypillisimmistä poltergeist-ilmiöistä eli pahojen henkien aiheuttamista asioista. Nykyään olen uskossa. Saivat perkeleet samalla häädön.
Ampiainen pisti niskaan rantaniityllä.
Manaaja leffan jälkeen vähän heikkohermona . Kädessä ollut maitolasi lensi kun pelästyttiin pimeällä. Kerran joku oksa kolisi mökin katolla yöllä. Sitten se linnut leffa . Alkoi arveluttaa noi lokit .
Halvaus kokemus , mutta joku pisti huumepiikin kaulaan niskan kohtaan johonkin korvan taakse . Siitä on hämärä muistikuva että joku joku liikkui asunnossa ja piikitti. Jotenkin lähiön huumejengi . Tästä oli varoitettu jopa kirkossa että vievät ruuat pakastimesta ja myytävää tavaraa. Meilahden sairaalassa alkoi pikkuhiljaa vartalo toimia . Jalat .
Vierailija kirjoitti:
- Teini-ikäisenä päätin yksin kotona ollessa tehdä itse lävistyksen huuleen,jääpalalla turrutin ja neula läpi. Verta tuli kamalasti,kipu oli jääpalasta huolimatta hirveä ja meinasin pyörtyä. Myöhemmin huuli turposi kaksinkertaiseksi ja piti ottaa se korvis,jonka olin siihen ujuttanut, pois.
- Olin raskaana ja koko ajan pissatti ja miehellä jostain syystä maha sekaisin, menin sitten ok-talomme pihalle pissalle. Äkkiä tajusin,että joku lennettää dronea siinä meikäläisen pään päällä! Kello 2 yöllä. Säkkipimeässä. En ole ikinä vetänyt housuja ylös niin vauhdilla!
- Oli migreeni ja lähdin alakertaan lääkettä hakemaan muistamatta, että villasukat jalassa. Liukastuin ja lensin mukkelis makkelis portaat alas. Vauva nukkui ulkona ja muistan vaan ajatelleeni solmussa siinä lattialla, että pitää päästä ylös koska lapsi. Ihme kyllä selvisin mustelmilla ja ruhjeilla.
Noilla droneilla vakoillaan ikkunoista sisään ! Jopa kerrostalojen.
- Teini-ikäisenä päätin yksin kotona ollessa tehdä itse lävistyksen huuleen,jääpalalla turrutin ja neula läpi. Verta tuli kamalasti,kipu oli jääpalasta huolimatta hirveä ja meinasin pyörtyä. Myöhemmin huuli turposi kaksinkertaiseksi ja piti ottaa se korvis,jonka olin siihen ujuttanut, pois.
- Olin raskaana ja koko ajan pissatti ja miehellä jostain syystä maha sekaisin, menin sitten ok-talomme pihalle pissalle. Äkkiä tajusin,että joku lennettää dronea siinä meikäläisen pään päällä! Kello 2 yöllä. Säkkipimeässä. En ole ikinä vetänyt housuja ylös niin vauhdilla!
- Oli migreeni ja lähdin alakertaan lääkettä hakemaan muistamatta, että villasukat jalassa. Liukastuin ja lensin mukkelis makkelis portaat alas. Vauva nukkui ulkona ja muistan vaan ajatelleeni solmussa siinä lattialla, että pitää päästä ylös koska lapsi. Ihme kyllä selvisin mustelmilla ja ruhjeilla.