Kosmetiikka: näihin petyin.
Nivea black&white dödö: liian miesmäinen tuoksu
Tervashampoo: kuivattaa liikaa hiuspohjaa/hiuksia
Herbina volume letityssuihke: pelkkää hajuste lirua koko tuote, ei tehnyt tehtäväänsä.
Herbina marjaspa muotovaahto: tahmaseksi jätti hiukset, koostumus tahmeaa.
Garnier fructis: ei pese kunnolla hiuksia.
Kommentit (141)
Tokmannilta ostin 4 vuotta sitten mascaran(5€ alelaari). Merkki oli joku Eveline Cosmetics? Nomutta kuitenkin. Vihreä putkilo jossa hopeaa tekstiä/kuviota. Opiskelin tuolloin ja ajoin skooterilla koululle. Kun laitoin ripsaria aamulla, niin ei mitään ongelmaa. Ripset näytti hyvältä. Hyppäsin skoden päälle ja koulua kohti. Kypärä tottakai päässä, mutta leuan alta tuli ajoviima silmiin ja ne vähän vetistyi. Ripsaria meni sitten silmään ja alkoi armoton polte ja kirvely ja silmät vuotivat. Ajoin ojaan koska niin yllättäen se tapahtui ja en todellakaan nähnyt mitään. Kirvely oli niin saatanasta että silmät menivät väkisin kiinni vaikka yritin pitää auki, että saan rauhassa ajaa tienpientareelle pysähdyksiin. Kamalin ripsari ikinä. Mistään meikeistä ei oo koskaan tullut mitään ongelmia paitsi tuosta. Mulla oli Evelinen toisenlainen mascara ja se ei aiheuttanut mitään! Ainoastaan tämä vihreä putkilö oli silmille ihan hirveä.
Lumenen ripsivärit, huonoja kaikki tavalla tai toisella.
4 reasons syväpuhdistava shampoo, ei tunnu aina puhdistavan lainkaan.
Useat Oriflamen shampoot, jättää hiukset likaisen tuntuisiksi.
Se on jännä, kuinka jotkut tuotteet sopii toisten iholle ja jotkut ei. Itselläni Lumenen BB on todella hyvää iholla, näyttää luonnollisen raikkaalta ja iho pysyy priimakunnossa.
Itselleni taas Lancomen Hypnose -ripsari oli pettymys. Rapisi pois sen lisäksi, että oli paakkuista.
Max Factorin vedenkestävä ripsiväri ei lähtenyt meikinpoistoaineella tai saippualla. Hetken netistä tutkailtuani asiaa, ei kyseinen ripsari lähde pois kuin saman merkin meikinpoistoaineella. Joopa joo, kivaa rahastusta.
Herbinan marja-spa hoitosuihke lähmäsi hiukset suorastaan likaisiksi.
Timotein hoitoaine, ei mitään hoitotehoja, päinvastoin tukka tuntui kuivuvan entisestään tästä tökötistä.
Kaikki ripsarit joissa kumiharja. Niillä ei saa väriä ripsiin millään. Kolmen "kerroksen" jälkeen näytin siltä kuin olisin hutiloiden pessyt meikit pois.
Got2be mind blowing - (mikälie) suihke, jonka piti tehdä tukasta upea kun föönaa. No ei ainakaan itsellä toiminut alkuunkaan, hieman teki tukasta normaalia takkuisemman plus että haisi pahalle. Mainoksen uhrina sorruin ostamaan.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:46"]Nivean in shower vartalovoide, ei kosteuta ja lattia _vaarallisen_ liukas levityksen jälkeen, turha tuote.
[/quote]
Sinisestä purkista ollut itselleni iso ilo, tarkoitettu kuivemmalle iholle kuin valkoinen purkki.
Cliniquen city block.
Olen kärsinyt aina punoittavasta ja kiiltävästä ihosta ja erityisesti etelänlomilla se on ikävää, kun ei haluaisi meikata liikaa. Luulin tuota Cliniquen tuotetta täydelliseksi, kun sitä minulle kosmetiikkamyyjä suositteli.
Se kuitenkin teki ihostani jopa entistä kiiltävämmän ja kaiken lisäksi jotenkin sairaan näköisen, johtuen varmaan punoitusta peittävästä ainesosasta.
Tosta revitalashista poistettiin se ainesosa mikä muutti joidenkin sinisilmäisten iirikset ruskeiksi!!! Siitä oli isot otsikot joissain lehdissä ym n vuosi sitten. Olisinpa silloin ostanut ja saanut paskanruskeat silmäni oikeasti ruskeiksi...
Ja joku haukkui colossal ripsarin, mulle se taas oli paras mitä ikinä, sain niin tuuheat ja kaartuvat ripset, etten millään muulla koskaan. Edelleen käytän, tää on se colossal extreme tms. Alussa vetinen ja paska, mutta kun hetken käyttää niin väri kuivahtaa ja oikea efekti tulee esiin.
Essien kynsilakat. Kaikki sävyt ei suinkaan ole huonoja mutta laatu erittäin heittelevää eikä mitään uskalla ostaa kun joko koostumus on pielessä tai sävy on täysin päin prinkkalaa 4 kerroksen jälkeenkin. Aina pitää tehdä taustatyö haluamansa sävyn eteen ja varmistaa että ei jätä viiruja, on tarpeeksi peittävää ja helposti käsiteltävää. Täysin ylihinnoilteltu merkki varsinkin Suomessa
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:32"]YSL ripsivärit ja huulipunat, ripsareiden harjat jättää värin kökölle ja huulipunat ja -kiillot kuivattavat huulet eivätkä kestä
[/quote]
Ihan höpöä. Olet todennäköisesti kokeillut yhtä alelaarihuulipunaa ja siihen perustat mielipiteesi.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:38"]
St. Tropez itseruskettavat. Sain eräältä arvostelusivulta testattavaksi yli 100e arvosta noita rusketustuotteita ja kaikki oli aivan surkeita! Rusketusvoide kuoriutui iholta sitä mukaa kun sitä yritti levittää. Gradual tanit jättävät ihon todella tahmaiseksi ja lähmäiseksi todella pitkäksi aikaa, josta akneherkkä ihoni ei oikein tykännyt. Näiden haju on myös aivan järkyttävä.
[/quote]
Samaa mieltä. Tosin olen kokeillut vain yhtä (en muista mikä). Näitä kun niin kovasti monessakin blogissa kehuttiin. Oli vaikea saada levitettyä tasaisesti, koska se kuivui niin nopeasti, suorastaan jämähti iholle. Lopputulos oli järkyttävän laikukas, kun levittäessä ei nähnyt missä kohtaa sitä jo oli ja mihin oli jämähtänyt liikaa. Seuraavana päivänä, jos jalalle (kokeilin siis säärille tätä) tippui vesipisara, lähti tuo rusketus siitä kohtaa samantien.
Olen näitä halvempia (mm. Lorealin Sublime Bronzer) käyttänyt vuosia, ja olen ollut täysin tyytyväinen!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:00"]Lumenen Lakka-ripsiväri (Cloudberry, oranssi putkilo). Kesti silmissä n. pari tuntia, alkoi tahraantua silmien alapuolelle ja tahratessaan kirvellä silmiä -> vetisti ja levisi vielä pahemmin. Parina päivänä käytin, ja jouduin toisena päivänä käymään kesken päivän vessassa jynssämässä loputkin irti silmistäni kun kirvely oli ihan kamalaa. Sen jälkeen en ole tuohon koskenyt.
[/quote]
Kaikki Lumenen ripsarit on mun mielestä huonoja
Mikäs lumenen ripsarit noin huonoja?mukamas
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:06"]
Clinique silmämeikinpoistoaine kirveli enemmän kuin mikään ennen kokeilemani.
[/quote]
Sekö mikä on lilahtavassa pullossa? On nimittäin ainut mitä voin käyttää, itse asiassa koko C sarjasta ei ole huonoa sanottavaa.
Just Kanebon ripsari oli kauhee pettymys. Sitä hehkutettiin niin ja mä ostin. Kyllä se ripsistä lähti, mutta ripset jäi ihan mitättömän näköisiksi. Lumenen haukutut ripsarit on olleet paljon parempia.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:36"]
Olen käyttänyt kanebon 38 ripsaria vuosia. Kyllä se mulla ripsistä lähtee lämpimällä vedellä, toki sormilla pitää sitä auttaa irtoamaan, mutta ei varise ja on minusta muutenkin hyvä.
[/quote]
Lorealin 12% C-vitamiiniseerumi. Rullautuu iholla ihan ainoanakin tuotteena (ja laittaa päälle mitä tahansa, niin loputkin tuotteet tietysti rullautuu). Ei ole väliä laittaako tuota seerumia vähemmän vai enemmän niin rullautuu, tai kuinka kauan antaa imeytyä, rullautuu silti. Suht kallis (~25€) niin harmittaa. En suosittele.
Lumenen ripsivärit - ei pysy, vaan karisee poskille (olen kokeillut kolmea näistä ja kaikki poikkeuksetta yhtä huonoja!)
Kaikki alumiinittomat luomudödöt - pitää ehkä vaan uskoa, että ne ei toimi :(